יום רביעי, 14 בפברואר 2018

חדש מחברת שסטוביץ: מותג חטיפי תלת מימד poof בטעמים וצורות – מלאות אוויר


צהרים טובים,


אני כאן כדי לספר לכן/ם על חטיף מדליק וחדש מבית חברת שסטוביץ, חטיף מלא באוויר ובטעמים מדהימים.
צורתו היא תלת מימדית- שזה גאוני.
חשיבה מחוץ לקופסה וכיף של נראות. הם טעימים במיוחד, טעמי גריל, בצל, טבעי, קליל וטעים וחוויתי לאכול אותו.
איך שפותחים את השקית של poof, כך הוא נגמר במחי ביס. אני סיימתי 2 שקיות באפס דקות כמעט.
ממליצה, טעים, מרגש וקליל. לא בכדי זכו בציונים גבוהים בקרב צרכנים וזה לא רק לילדים בפירוש!!

ממליצה באהבה.




חדש מחברת שסטוביץ:
מותג חטיפי תלת מימד poof
בטעמים וצורות – מלאות אוויר

חטיבת המזון של חברת שסטוביץ משיקה מותג חטיפים חדשנית לילדים!POOF. המותג החדש מאפשר ליהנות מחוויה של חטיף תלת מימד, כולל מיקס צורות כוכבים חדשני, בטעמים מותאמים לקהל.

!POOF – חטיף ממולא באוויר מעולה!
הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.

לרגל ההשקה יצא המותג החדש בקמפיין דיגיטלי רחב הכולל שיתוף היוטיובר נדב הצב "הראדר", פעילות רחבה עם מובילי דעה, מיוזריות ופלטפורמות רבות נוספות, ולראשונה בישראל – שת"פ עם אפליקציית סנאפצ'אט הכולל עדשה ייחודית עבור המותג אשר תופעל באמצעות קוד מיוחד אשר יוטבע על גבי אריזת החטיפים.

לדברי סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "השקת החטיף החדש מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, המתכוונת לבסס ולהרחיב את אחיזתה בקטגוריית חטיפי הילדים, המהווה 16% מכלל שוק החטיפים. עוד מסרה יואלי: "בפיתוח הסדרה החדשה שמנו דגש על הטעם, החוויה והנראות של החטיפים. במבחני הטעימה שערכנו בקרב קהלי היעד עולה כי החטיפים זכו לציונים גבוהים ביותר, במיוחד בחטיף מיקס הצורות כוכבים גריל אמריקאי".

מנתוני חברת שסטוביץ: שוק חטיפי הילדים בישראל מוערך כ 1 מיליארד שקל בשנה וצומח בממוצע של 3% כל שנה בשלושת השנים האחרונות. כלל קטגוריית החטיפים המלוחים לילדים מגלגלת בשנה כ-181 מיליון ₪. 

סדרת חטיפי POOF!
סוגים וטעמים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.
גודל האריזה 40 גרם
כשרות: בד"צ עדה חרדית  
מחיר לצרכן מוערך 3.9 – 3.0 .

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה