יום חמישי, 27 באפריל 2017

מגנום דאבל. הדור הבא של מגנום מגנום מבית גלידת שטראוס מציג סדרה חדשה עשירה ומפנקת במיוחד בטעמים : מגנום דאבל שוקולד ומגנום דאבל קרמל




בוקר טוב ומבורך

אמש נחתו אצלי מארזים מהדור הבא של מגנום. 
מממ, ובכן, מצאו למי להביא את השמנת, לחתולה הכי גרגרנית בעיר רמת-גן. 
המגנומים האלה המיני פשוט מטריפים ומגיעים בדיוק במנה המדודה שכולנו זקוקות/ים לה בעיבורו של יום, באמצע כל הקשיים והמטלות. משהו קטן טוב ומתוק שמנחם אותנו big time.
אתמול במיוחד היה לי יום מטורף. עבודה, בית, פירוק קנייה מהסופר שמגיעה עד הבית , בישולים, ריצה למספרה לצבוע, חזרה הביתה, לאסוף את קייטי הקבליירית שלנו לוטרינרית, משם חזרה הביתה והכל בריצה קלה (בלי אוטו!!!) ,סוף סוף להתיישב מול הסדרה הבריטית האהובה עליי ולהתענג עינוג מתוק וחושי על המיני מגנום שלי (שששש, אכלתי 2, אחד עם קרמל והשני עם שוקולד) .הם מושלמים ברמות על ואני ממליצה.

תתארגנו לכן/ם על מארז לכבוד סופשבוע הקיצי וגם כקינוח על ליום העצמאות בלי לטרוח הרבה.
שבת מתוקה לכולנו.
מצרפת קצת תמונות מהשטח ☺







מגנום דאבל. הדור הבא של מגנום
מגנום מבית גלידת שטראוס מציג סדרה חדשה עשירה ומפנקת במיוחד בטעמים : מגנום דאבל שוקולד ומגנום דאבל קרמל

מגנום, אצולת הגלידה, מבית גלידת שטראוס של יוניליוור, ממשיך לחדש כבכל שנה עם שלגונים מפנקים במיוחד. השנה מגיעה לישראל סדרת מגנום דאבל, שהושקה בחו"ל בעונת הקיץ האחרונה והובילה לגידול במכירות המותג ברוב המדינות בהן הושקה.
גלידת שטראוס מבית יוניליוור, המובילה את שוק הגלידות בישראל, פתחה את 2017 עם שורה ארוכה של חדשנויות, וכעת גאה החברה להציג את הבשורה החדשה של מותג הפרימיום מגנום.
"מגנום דאבל הוא המגנום הכי מפנק שיצרנו אי פעם" אומרת לורה קרן, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור, "סדרת הדאבל החדשה מביאה בשורה לצרכנים שמחפשים את תענוג הגלידה העשיר ביותר שניתן לדמיין. מדובר במוצרים שכבשו את שוק הגלידה בעולם ובמדינות בהן הושקה הסדרה זכו השלגונים להצלחה רבה". קרן מסבירה כי "מאחר ולכל שלגון שלוש שכבות ציפוי, חווית הטעם מאוד עשירה ואינטנסיבית".
שני הטעמים הראשונים שיגיעו השנה לישראל הם מגנום דאבל שוקולד - גלידת שמנת קטיפתית עטופה בקרם בטעם שוקולד ושכבה שוקולדית מפנקת ומגנום דאבל קרמל - גלידת שמנת קטיפתית עטופה בקרם עשיר בטעם קרמל ובשכבה שוקולדית מפנקת.
ניתן להשיג כשלגונים בודדים ובמאגדות של 6 יח' מיני. כשר לאוכלי חלב נוכרי.


#MagnumDouble
#ReleaseTheBeast



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה