יום שני, 23 באפריל 2018

חדש על המדף - קפסולות הקפה המיוחדות של "קפהלוקס" תענוג משובח לכל המשפחה

בוקר מבורך,

מזמן לא שתיתי כזה ספל שוקו מטריף כמו זה.
קפסולות מצוינות, מומלצות ביותר. תואמות מכונות נספרסו.
מתוקות כאלו עם הלבבות כקישוט. השוקו יצא טעים להפליא.
תודה רבה על מוצר מהמם.
משפחת ארז ממליצים באהבה.
יש גם לקפה ויש גם את סדרת האבקות למוקצ'ינו ועוד.

תודה רבה.
















קפה לוקס - קפסולות קפה משובחות מותאמות לשימוש במכונת נספרסו כשר ●איכותי ●חדשני●טעמים בלעדיים●לכל המשפחה המגוון הקלאסי​ - קליה כהה ●קליית גורמה ● אינטנס הסדרה המיוחדת​ - מוקצ'ינו ●קפוצ'ינו ● שוקו חם לראשונה בישראל, לא צריך ללכת לבית קפה כבר כדי לשתות קפוצ'ינו מפנק, מוקהצ'ינו טעים או שוקו חם נפלא, בשביל זה יש קפה לוקס. 
סדרת הקפסולות המותאמות למכונת נספרסו של קפה לא רק מכילות את הקפה המשובח שאנחנו צדים ברחבי העולם אלא גם קפסולת מלבין חלבי שמאפשר לנו להכין משקאות בבית שלא חלמנו עליהם. 
באריזה להכנת קפוצ'ינו מפנק - 5 קפסולות קפה (לחצן קצר) ו5 קפסולות מלבין חלבי (לחצן ארוך) באריזה להכנת מוקצ'ינו - 5 קפסולות קפה(לחצן קצר) ו5 שוקו נהדר (עם %30 קקאו טבעי) (לחצן ארוך) ובאריזת שוקו חם ונהדר - 10 קפסולות שוקו נהדרות להכין עם הילדים ( (לחצן ארוך במכונה) אז במקום להכין לכם קפה פשוט וקצר, הגיע הזמן להרים רמה ולהנות ממשקאות ארוכים בבית, לכם, לאורחים ולכל המשפחה.
 את קפסולות הקפה והמיוחדות, תואמות מכונת נספרסו, של קפה לוקס, ניתן להשיג בטיב טעם, רשתות השיווק המובחרות ובמבחר חנויות מזון מתמחות.
 מחיר ממוצר עבור אריזה בת 10 קפסולות :17.90 - 16.90 ש"ח כשר חלבי (קפה פרווה) בהשגחת בד"צ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.​

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה