יום שני, 12 ביוני 2017

לראשונה בישראל סולגאר משיקה כורכומין בכמוסות ג'ל רכות המכילות כורכומין בטכנולוגיית ספיגה חדשה הגבוהה פי 185 מכורכומין תקני רגיל



ערב בריא לכולנו

בזמן האחרון אני סובלת מתופעה לא נעימה של סחרחורות על סף העילפון.
עשיתי בדיקות דם והמסקנה מתוצאותיהן שאין לא מראות על משהו מיוחד, מלבד קצת אנמיה והרבה תשישות מפעילות יתר, התרוצצות מצאת החמה עד צאת ה...
יקיצה מוקדמת בסביבות 5, יציאה עם הכלבה, הכנת ארוחת בוקר למשפחה, מכונת כביסה על הדרך, צעדה רגלית למשרד. ולאחר מכן בחזרה בסוף היום שוב עבודה בבית, השקות ומפגשי עיתונאיות ובלוגרית ואז קריאה וכתיבה לתוך הלילה.
נשמע עמוס ואכן זה כך. 
היום יום שלי עמוס לעייפה, אני ובן זוגי אמנם דואגים לתזונה בריאה של יושבי בית משפחת ארז, שתיית מים מרובה ללא משקאות ממותקים, הרבה ירקות ופירות, קטניות ודגנים מלאים, אופים ומבשלים בבית כמעט יום יום, אך יחד עם זאת צריך חיזוקים ותוספים למיניהם, ובעיקר הדגש הוא על כורכומין שבשנתיים האחרונות ומעט יותר עשה הרבה גלים בנוף התזונה הבריאותית בישראל.
יוצאי העדה העירקית שאני נמנית בחציי עליהם מבשלים רבות עם התבלין כורכום ואני אף מגדילה לעשות ומשתמשת בשורש הכורכום הטבעי.
כעת מבית סולגאר כמוסות ג'ל רכות המכילות כורכומין בריכוז גבוה מאוד.
קראו בפוסט וקחו לתשומת לבכן/ם. 
אני נוטלת את הכורכומין כבר למעלה משבועיים ומרגישה ממש מהפך אצלי במדד העירנות.

שיהיה המשך שבוע בריא ונעים לכולנו ואנא מכן/ם הקפידו על תזונה בריאה, פעילות גופנית וצחקו הרבה - גם מומלץ לבריאות הנפש.
היו טובים לאחרים וגם לעצמכן/ם.






לראשונה בישראל
סולגאר משיקה כורכומין בכמוסות ג'ל רכות
המכילות כורכומין בטכנולוגיית ספיגה חדשה הגבוהה פי 185 מכורכומין תקני רגיל

כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכום רגיל

הכורכום הינו אחד הרכיבים הנחקרים ביותר, עם מאות מחקרים קליניים אשר תועדו בתחומים שונים. על אף שמחקרים אלו מייחסים לכורכום תועלות רבות, הזמינות הביולוגית הנמוכה שלו מפחיתה מיעילותו הקלינית.

לרכיב הכורכום לבדו זמינות ביולוגית נמוכה הנובעת מסיבות שונות ובמיוחד אלו הבאות: ספיגה בעייתית, מסלול מטאבולי מורכב, רמה נמוכה בדם על רקע חילוף חומרים מהיר, פיזור חלש ברקמות שמחוץ למעי ופינוי מהיר מהגוף החוצה. מסיבות אלו הניצול של הכורכום בגוף אינו יעיל ונדרש שיפור טכנולוגי של הכורכום עצמו על מנת להביאו לגוף באופן נגיש וזמין יותר לקליטה וספיגה.

ההכרה המחקרית ביתרונות הכורכום, לצד הבנת מגבלות הספיגה שלו, הובילה חוקרים לפיתוח חדש של כורכומין עם תכונות המאפשרות ספיגה איכותית וגבוהה של הרכיב בגוף. הפיתוח החדיש הינו של כורכומין בטכנולוגיה הנקראת ‘Micellar Delivery System’ המאפשר זמינות ביולוגית וספיגה הגבוהות פי 185 יותר מאלו של כורכומין תקני רגיל. טכנולוגיה זו הינה פטנט ייחודי רשום של ‘Micellar Curcumin’ שיתרונותיו הוכחו מחקרית. פטנט חדש בשוק הישראלי המשווק לראשונה ע"י חברת סולגאר.

כורכומין ספקטרום Full Spectrum Curcumin מבית סולגאר הינו היחידי שמגיע בסופט ג'ל (כמוסה רכה המכילה כורכומין נוזלי liquid formula). כמוסה אחת  מכילה 40 מ"ג שווי ערך ל – 7,400 מ"ג של כורכומין!

כורכומין ספקטרום מכיל מנגנון ספיגה טבעי, טכנולוגיה זו מאפשרת תהליך טבעי של ספיגת רכיב שומני בסביבה מיימית המגיע אל מחזור הדם ומאפשר לכורכומין שהייה בדם על פני 24 שעות ובכך מאפשר לו להיספג בגוף ולא רק במעי.

כורכומין ספקטרום מהיר ומרוכז יותר. כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכומין תקני. זמן הגעה לשיא ריכוז הרכיב בדם מהיר פי 6.8 מכורכומין תקני רגיל (1.1 שעות בניגוד ל-7.5 שעות). בנוסף, רמת הריכוז בדם בשיא פי 453 יותר מכורכומין תקני רגיל.



מחיר מומלץ לצרכן :199 שקלים ל- 30 כמוסות ג'ל רכות


ניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה