יום שני, 12 ביוני 2017

אספרסו גדול מהחיים: קפה ג'ו משיקה שתי תערובות קפה במהדורה מוגבלת וחושפת את סודות הקפה של אמריקה הלטינית. חלק מההכנסות ייתרמו לעמותת גדולים מהחיים.






ערב טוב.


עוברת עלינו בבית משפחת ארז תקופה עמוסה מאוד, לא פשוטה אבל לטובה. 
שינוי מרענן במעבר דירה עם כל העומס המשתמע מכך.
מוקפים בקרטונים, שקיות, מסקינטייפ, מספריים, גומיות, צד של לזרוק, צד של לארוז והראש עמוס עמוס כשבין לבין צריך לסדר את כל הבירוקרטיה מסביב, טפסים והעברות ומה לא.

ואוכל מה איתו, גם צריך להכין ,מאלתרים עד שהכל יאזל וכדי להחזיק מעמד אני ולא רק אני, חייבת קפה כזה מחזק ומעיר ורצוי עם ארומה משובחת כמו של קפה ג'ו. 
הקפסולות של ג'ו הגיעו בדיוק בזמן והן נהדרות ואיכותיות כרגיל.

בתוך כל הבלגן הכנתי לי אספרסו ארוך והתענגתי על כל רגע ורגע.

תודה שוב לקפה ג'ו ובימים אלה למטרה נעלה של תרומה לעמותת "גדולים מחיים" שימו לב לפוסט החשוב בהמשך ותרמו גם אתם, במידה ויש באמתחתכם מכונת נספרסו - התמזל מזלכם ותוכלו להנות מקפסולות לג'ו.














אספרסו גדול מהחיים:
קפה ג'ו משיקה שתי תערובות קפה במהדורה מוגבלת וחושפת את סודות הקפה של אמריקה הלטינית. חלק מההכנסות ייתרמו לעמותת גדולים מהחיים.
לאחר הצלחת המהדורה המוגבלת של קפסולות קפה קובני, משיקה חברת קפה ג'ו שתי תערובות קפה חדשות במהדורה מוגבלת, גם הן מאמריקה הלטינית, הפעם מקולומביה ומקוסטה ריקה. קפה ג'ו מקדישה את המהדורות המיוחדות לעמותת "גדולים מהחיים", ותעביר רווחים ממכירתן לטובת העמותה, הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ללא הבדל מין, דת ולאום.
קפסולת "קולומביה" היא למעשה תמצית ההוויה הקולומביאנית, שזוקקה לקפסולת קפה האוצרת בתוכה את כל איכויות הקפה הדרום אמריקאי. זוהי תערובת ייחודית בעלת גוף מלא ומרירות מבוקרת, המתובלת בנגיעות פירותיות, חומציות מאוזנת היטב וסיומת פרחונית המשתהה קלות על הלשון ומשאירה אתכם עם טעם לעוד. חוזק קפסולת הקפה הינו מספר 8.
קפסולת "קוסטה ריקה", תערובת קפה חדשה שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית, שהיא כל מה שאפשר לצפות מקפה קוסטה-ריקני איכותי. מדובר בתערובת עשירה בעלת גוף מלא וטעם עגלגל עם תווים של מתקתקות קלה ונגיעות רכות של מרירות וחמיצות מאוזנת היטב. התענוג המושלם לפתוח איתו את היום כאן ולהרגיש גם קצת שם.  חוזק קפסולת הקפה הינו מספר 10.
הקפסולות פותחו בטכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת חמצן, ובכך שומרת על טריות מקסימלית, שאף זיכתה את קפה ג'ו במקום הראשון בפרס "מוצר השנה" בקטגוריית קפסולות הקפה לשנת 2016. הקפסולה מדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה ויוצרת קרמה עשירה במיוחד, התורמת להדגשת חוויית בית הקפה שג'ו מובילה.
מחיר: מארז המכיל 10 קפסולות עולה 20 ₪. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪ (15 ₪ למארז). בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪ (15 ₪ למארז).
כשרות: בד״ץ חוג חתם סופר.
ניתן להשיג את הקפסולות החדשות בכל סניפי רשת קפה ג'ו, בחנויות הנוחות של מנטה ובחנות הקפה הדיגיטלית באתר: https://shop.joe.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה