צהרים טובים,
מי שמכיר/ה אותי היטב ועוקב/ת אחרי יודע טוב מאוד שאני נחשבת לטיפוס מכור לשוקולד כבר שנים רבות.
עוד לפני שנים רבות בזמנים אחרים כשאנשים פחות טסו לחו"ל ומי שטס ידע/ה שזו חובה להביא לי שוקולד ושוקולד טוב. אחד מהשוקולדים האהובים עליי היה ועודנו באונטי. מאז זרם הרבה שוקולד בנהר והספקתי להכיר עוד מתוקים וטובים מבית מרס . m&m האהוב והבוטנים זה הפייבוריט של אור בכורנו. הוא לא זז בלי שקית שלהם.
היום הכל זמין בארץ ומרס זהו המותג הגדול ביותר בעולם עם מחזור עצום של 4 מיליארד דולר בשנה. כל הצבעים מתחברים לדמויות וטיפוסים וזה מקסים, המון צבע, תנועה וטעמים מושלמים.
לפני הסדנה המתוקה סיפרו לנו על המותג מנהלת השיווק במרס ועמית ויסוצקי- מנכ"ל תחום השוקולד.
קצת פחות משנה ששיווק ומכירות עברו לכאן לארץ. ישנם טעמים חדשים, גדלים שונים וזה נפלא, וכל העת אנשי המותג החרוצים בודקים את טעמו וחיכו של הצרכן/ית הישראל/ית.
אני יכולה להיות הבודקת הראשית בבקשה?
הסדנה הייתה מדהימה ובהמשך הפוסט תוכלו/נה לראות מתכונים מתוקים והיי השמיים הם הגבול.
אתן/ם יכולות/ים ליצור כיד הדמיון הטובה עליכן/ם.
יש חומר גלם צבעוני, איכותי ומשובח. נותר רק לפעול ולהכין.
רעיון נפלא לתעסוקת הילדים לחופש הגדול ,אם נגמרו הרעיונות ואין מה לעשות ועוד לפני, בראש הרשימה, הכניסו פעילות של אפייה עוגיות ועוד. ואפשר גם להזמין חברות וחברים לתענוג המתוק.
טעם חדש ומפנק של קרמל...
מרס ישראל משיקה מהדורה מוגבלת של M&M במילוי קרמל
מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד
המוכרים בטעם חדש- טעם קרמל. הטעם החדש מצטרף לטעמים המוכרים והאהובים של M&M- שוקולד חלב, בוטנים,
חמאת בוטנים וקריספי.
למגוון הרחב של טעמי M&M מצטרף כעת M&M קרמל המורכב
ממילוי קרמל עשיר, מסביבו שוקולד חלב, עטוף בציפוי הקראנצ'י והצבעוני המוכר, תוך
שילוב 2 מרקמים שונים. החטיף החדש יציע תענוג ממשי לאוכליו תוך העלאת תחושות פינוק
והתרפקות. השקתM &M בטעם קרמל בישראל תהיה במהדורה מוגבלת כאשר מימוש הפוטנציאל שקיים
בו יהווה בסיס להכנסת הקרמל למגוון הטעמים הקבועים של המותג.
M&M קרמל הושק בשנה האחרונה
בארה"ב, התקבל באהדה רבה ונחשב למוצר החדש המוצלח ביותר של המותג באותה שנה.
קטגוריית הקרמל בעולם נמצאת בשנים האחרונות במגמת צמיחה של 10% בתחום
המזון כאשר קרמל הינו הטעם השלישי בגודלו במוצרי השוקולד. חברת מרס מזהה את מגמת הגדילה
של קטגוריית השוקולד ועונה על הביקוש הצרכני הטמון בו לחדשנות של מוצרי קרמל
במותגיה.
מחברת מרס ישראל נמסר כי "החלטנו להביא לארץ את טעם
הקרמל של השוקולדים והחטיפים האהובים בהתאם
למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהם הקרמל רושם גידול מרשים. חברת מרס ישראל שמה
לה כמטרה לחדש ולהציע מוצרים חדשים התואמים למגמות הצרכניות בישראל ובעולם.
האריזות של M&M קרמל מוצעות במשקל 40 גרם ויימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 4 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
בשנה
האחרונה איחדה חברת מרס הבינלאומית את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של תחום
המסטיקים, הסוכריות והשוקולדים בישראל תחת "מרס מולטיסיילס
ישראל". במסגרת זו מוצרי השוקולד המובילים ובהם M&M’s®, SNICKERS®, TWIX® ועוד, משווקים על ידי מרס
מולטיסיילס ישראל, זאת לצד מותגי
המסטיקים והסוכריות המצליחים: אורביט, FIVE, איירוויז, הובה בובה וסוכריות סקיטלס.
מרס
הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים
ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד
דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®,
MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™,
SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®.
בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000
עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות,
יעילות וחופש.
סדנת אפייה
בהדרכת הקונדיטורית דלית קפלן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה