יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

המגנזיום החזק בישראל תרימוורה משיקה את FULL MAG 600 - מגנזיום אוקסיד משופר







המגנזיום החזק בישראל
תרימוורה משיקה את FULL MAG 600  - מגנזיום אוקסיד משופר

תרימוורה, מבית תרימה, משיקה את תכשיר המנגנזיום החזק בישראל, FULL MAG 600 MAGNESIUM BIS GLYCINATE מגנזיום אוקסיד משופר בעל אחוזי הספיגה הגבוהים ביותר.
מגנזיום הוא מינרל אשר משתתף במעל ל-350 מערכות אנזימטיות בגוף האדם ולו תפקיד מרכזי בתפקוד המטבולי של הגוף. מגנזיום נספג לכל אורך צינור מערכת העיכול, אך ספיגתו של מינרל המגנזיום מהטבע היא מעטה. בזכות החיבור של המגנזיום עם הגליצין, FULL MAG 600 מאפשר ספיגה אופטימלית של המגנזיום דרך המעברים הבין תאיים.
על מנת לשפר את הזמינות הביולוגית של מגנזיום בגוף יש להגביר את החומציות בשטח הספיגה במעי, שתי מולקולות הגליצין במגנזיום ביס גליצינאט משמשות כחסם שמאט את קצב הירידה בחומציות ובכך תורמות לשיפור בספיגת המגנזיום בגוף.
המוצר מיוצר על-ידי חברת אלביון ארה"ב, המתמחה בשיפור ספיגת מינרלים והינו מתאים לשימוש לנשים בהריון.


FULL MAG 600 נמכר במחיר: 89.90 ₪  בבתי-המרקחת, בבתי הטבע וברשתות הפארם.
כשר בד"ץ חתם ספר.

תרימה היא חברת תרופות ישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות ומוצרי בריאות. תרימה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם הכולל כמוסות, טבליות, משחות וקרמים, סירופים ותרסיסים. תרימה היא בין החברות המובילות בשוק הישראלי בייצור תכשירי טיפול לעור. חברת תרימה מפעילה צוות נציגי מכירות המתמחה במתן מידע רפואי לצוות הרפואי בכל המוסדות הרפואיים ובתי המרקחת בארץ.

תרימוורה הינה מותג תוספי התזונה מבית תרימה. מוצרי תרימוורה נמצאים תחת בקרה מקצועית רוקחית. עקרונות המותג הן מתן פתרונות טיפוליים מעולם תוספי התזונה והדרמו-קוסמטיקה לטיפול משלים לתרופות ו/או טיפול בבעיות שכיחות תוך הקפדה על איכות, מקצוענות וחדשנות.

אני כבר נוטלת מספר שנים מגנזיום, בכל זאת עברתי כבר את גיל ה- 50 ומדי פעם כואב ונתפס לי שריר כזה או אחר. כעת מגנזיום החזק ביותר מבית תרימוורה. מומלץ לקחת במידת הצורך ובכלל מומלץ לשמור על הבריאות, להיות מודעים וקשובים לגוף שלנו, לתזונה . לעשות ספורט מבוקר.
ובאמת כשאומרים העיקר הבריאות זוהי לא קלישאה.

תודה רבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה