יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם משיקה בישראל: סדרת משקאות מהצומח בקטגוריית תחליפי החלב – תחת המותג -Monsoy מונסוי.







 מועדים לשמחה וערב טוב.

בתי רגישה ללקטוז וכיש בבית המשפחה מישהי/ו רגיש/ה ללקטוז או בכלל ,אנו ההורים יוצאים מגדרנו בכדי "לפצות" אותם, לפנק אותם עם תחליפים ולפעמים התחליף עולה על המקור. אין ספק שישרקו הצליחו עם הסדרה הנפלאה של משקאות תחליפי החלב.
ניסינו את משקה האורז, הוספתי לשייק פירות של הביוקר שאני מכינה חדשות לבקרים.. ויצא טעים ומעלף.
הוספתי מנגו שלם קלוף וחתוך לקוביות, 2 בננות, 2 תמרים ללא הגרעין 😏 וחצי מיכל מילאתי במשקה האורז. יצא מדהים.
ממליצים באהבה.



חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם משיקה  בישראל:
סדרת משקאות מהצומח בקטגוריית תחליפי החלב –
תחת המותג -Monsoy מונסוי.

עדי כהן מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם: משקאות Monsoy, הינם סדרת מוצרים המשלבים חדשנות, איכות וחווית פינוק בזכות הטעם העשיר. ומספקים בשורה לרגישים לגלוטן, שכן שלושה מתוך ארבעת המוצרים אינם מכילים גלוטן. כל המשקאות כשרים  פרווה OU.

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקים בימים אלו , סדרת משקאות מהצומח בקטגוריית תחליפי  משקאות החלב - תחת המותג -Monsoy מונסויהמיוצרים ע"י חברת LIQUATS VEGETALS – ליקוויט'ס ווג'טלס. החברה המובילה בספרד והרביעית בגודלה באירופה בקטגוריית משקאות מן הצומח.

מפעלי  חברת LIQUATS VEGETALS – ליקוויט'ס ווג'טלס.  ממוקמים בסמוך לשמורת הטבע Montseny natural park, בעת תהליך ייצור המשקאות החברה עושה שימוש במים האיכותיים והטבעיים הזורמים בפארק. איכות וטיב המים בשילוב חומרי גלם איכותיים מעניקים למשקאות את טעמם המצוין. Monsoy פשוט טבעי.

עדי כהן מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם: " בשלב הראשוני ישווקו 4 משקאות: סויה אורגני, אורז אורגני, שיבולת שועל אורגני ומשקה אורז ואגוזי לוז אורגני. לדבריו: בהמשך הסדרה תתרחב ויושקו משקאות בטעמים נוספים כגון שקדים,  אורז וקוקוס, שיבולת שועל ואגבה, סויה בתוספת סידן  ועוד".



 
לדברי עדי: משקאות Monsoy, הינם סדרת מוצרים המשלבים חדשנות, איכות וחווית פינוק בזכות הטעם העשיר. ומספקים בשורה לרגישים לגלוטן, שכן שלושה מתוך ארבעת המוצרים אינם מכילים גלוטן. כל המשקאות כשרים  פרווהOU.

בניגוד למותגים המוצעים כיום בשוק כדוגמת soya של תנובה והמותג ALPRO המציעים לצרכן בעיקר מוצרים קונבנציונליים, סדרת המשקאות מונסוי מציעה לצרכן מוצרים 100% אורגניים. מעבר לטעם ולאיכות המצוינים, ישרקו שואפת להביא לצרכן גם בשורה ברמת המחיר ולספק לו אפשרות נוספת במחיר אטרקטיבי לעומת המתחרים.

עוד ציין עדי כי: "קטגוריית תחליפי החלב נמצאת במגמת צמיחה מתמדת בישראל, ואנו עדים לגידול במכירות במאות אחוזים מדי שנה. השקה זו מהווה ציון דרך נוסף, בהשקעתה של חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם בתחום תחליפי החלב. אנו שמחים להעניק פתרונות מגוונים לכלל האוכלוסייה בישראל בעלי צרכים שונים.

יתרונות משקאות מונסוי ובידולם מהאחרים המוצעים כיום בשוק:

  • 100% אורגני
  • 100% רכיבים טבעיים- ללא חומרים משמרים
  • ללא תוספת סוכר- שימוש רק בסוכר הטבעי של הצמחים.
  • ללא לקטוז
  • ללא Non GMO  - אין שימוש בצמחים שעברו הנדסת מזון גנטית
  • דל שומן
  • דל בשומן רווי
  • דל נתרן
המוצרים שיושקו:
  • משקה סויה אורגני 1 ליטר- משקה קלאסי, בעל מרקם וטעם עדין, אינו מכיל גלוטן. מחיר השקה: 7.90 ₪.
  • משקה אורז  אורגני 1 ליטר- מרקם נהדר בשילוב טעם מתקתק ומוקפד. אינו מכיל גלוטן. מחיר השקה: 9.90 ₪.
  • משקה אורז ואגוזי לוז אורגני 1 ליטר- בעל טעם ייחודי, האורז מעניק למשקה טעם מתקתק ואגוזי הלוז מעניקים לו טוויסט אגוזי ומבלי להשתלט בדומיננטיות על טעמו. אינו מכיל גלוטןמחיר השקה: 12.90 ₪.
  • משקה שיבולת שועל אורגני1 ליטר- טעם ייחודי ומובהק, משקה עם גוף מלא לפריקים של שיבולת שועל. מכיל גלוטן.מחיר השקה: 9.50 ₪.
  • ניתן לצרוך את המשקאות בטמפ' מצוננת, ללא כל תוספת וליהנות מהטעם ומהמרקם העדין שלהם. תחליף נהדר לחלב בכוס הקפה שלך. כתוספת לדגני הבוקר. וגם למתכונים של עוגות, קינוחים, משקאות סמודיס ,פנקייקים, קרפים צרפתיים, פודינג ועוד.
  • ·       לרגל ההשקה- כל מי, שיבצע הזמנה ומשלוח באמצעות אתר עדן טבע בין התאריכים 30.8 – 18.9 ואו עד גמר המלאי יקבל – משקה אורז חינם – כתובת האתר : https://www.edenteva.co.il/
חברת LIQUATS VEGETALS – ליקוויט'ס ווג'טלס.  מייצאת את מגוון מוצריה בלמעלה מ-40  מדינות ברחבי העולם והינה הבחירה המועדפת של אוהבי הבריאות. ומציעה, מגוון רחב של מוצרים שונים המשווקים תחת מספר מותגים של החברה. וגם תחת מותגים פרטיים ללקוחות בחו"ל.

עדי כהן מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם:  "אם בעבר הלא רחוק צרכני תחליפי החלב היו בעיקר אנשים בעלי מודעות בריאותית גבוהה ואו סובלים מרגישות ללקטוז הרי שבמהלך השנים האחרונות חל שינוי קיצוני בהרגלי הצריכה בקטגוריה. וזאת מכמה סיבות עיקריות: מגוון טעמים שגדל בהתמדה ,שיפור קיצוני בטעם ובמרקם המשקאות, מגמות הבריאות שהפנו את תשומת ליבו של הצרכן למחקרים אשר הראו כי צריכת חלב מוגברת עשויה לטמון בחובה השלכות בריאותיות ולראייה תחום תחליפי החלב גדל בהתמדה בשנים האחרונות במספרים דו ספרתיים".

קטגוריית תחליפי החלב מגלגל 139 מיליון ₪ בשנה, כאשר שנת 2017 צפויה להסתיים בגידול של 16% לערך לעומת שנת 2016. הקטגוריה מתחלקת ל-2 תתי קטגוריות: משקאות מצוננים הממוקמים במקרר החלב  המגלגלת 77 מיליון ₪ בשנה ומהווה כ-55% מהמכר הכספי בתחום לעומת משקאות לא מצוננים המגלגלים 62 מיליון ₪ בשנה ומהווים 45% מהמכר הכספי .

חברת תנובה אוחזת בנתח שוק כספי של 58% ושולטת ללא עוררין במדף המצונן, לעומת זאת, במדפים הלא מצוננים ישנה תחרות רבה בין מותגים ויצרנים שונים ביניהם ALPRO  אשר איבד בשנים האחרונות מכוחו ואוחז בנתח שוק כספי של 26% והמותג VITARIZ  האוחז בנתח שוק של 7% ומותג הפרטי של שופרסל GREEN  שמציג  צמיחה מרשימה ואוחז בנ"ש של 3.5%.

בנוסף, לחלוקה לפי משקאות מצוננים ולא מצוננים ישנה חלוקה פנימית ל-4 סגמנטים: משקאות סויה טבעיים, משקאות סויה בטעמים, משקאות אורז ומשקאות אחרים. הסגמנט אשר צומח בצורה המרשימה ביותר הוא משקאות אחרים עם גידול כספי של 42% בשנה החולפת ומיוחס ברובו למשקאות שקדים.






להשיג בסניפי רשת טיב טעם ועדן טבע
בקרו אותנו ב:
  • עמוד הפייסבוק טיב טעם
  • https://www.facebook.com/TivTaamIL
  • אתר עדן טבעhttps://www.edenteva.co.il/
  • אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה