יום ראשון, 21 בינואר 2018

ענבה בר מסעדה- מסעדה נהדרת במודיעין ,ארוחת חורף

שבוע טוב חברות וחברים יקרים.




השבת האחרונה הייתה די חורפית והתנהלה לה בעצלתיים, קצת שמש, קצת קריאה, אבל אני חיכיתי לשבת אחר הצהריים לשעות הכי יפות של היממה - בזמן השקיעה. ומדוע חיכיתי??

יצאתי בשליחות של יחסי ציבור לסקר מסעדה- ענבה בר במודיעין , בדרך כלל לא כוס התה שלי. אני יותר בעניין של תל-אביב בנושא /מסעדות/בילויים/הליכה בחוף הים ועוד ועוד.
ואת מודיעין אני זוכרת מראשיתה, עת הייתה עיר די אפורה ובטח ובטח שלא שכנו בה מסעדות.
כזו הפתעה נהדרת שהייתה לי. קודם כל המיקום של המסעדה הצופה על פארק שבמרכזו אגם יפהפה, הכל צופה מעל ואדי וגבוה מאוד. אוויר צח - כבר נפתחו לי הלב והנשמה.

קיבלה את פנינו ענבר בעלת המסעדה והשותפה של חגי. ענבר מסבירת פנים, מקצוענית להפליא והעניקה לנו חווית שירות נהדרת. הופתעתי לפגוש בענבר, ציפיתי למישהי מבוגרת יותר משום מה. אך ענבר המוכשרת סיפרה לנו כי עבדה בצעירותה ,ממש בגיל צעיר מאוד ברשת גדולה של מזון, אשר שלחה אותה לקורס ניהול בלונדון והשאר זה היסטוריה.

ענבר וחגי מנהלים יפה מאוד את המסעדה, המסעדה בשעה 15 וחצי של שבת הייתה מלאה באנשים, משפחות, זוגות ועוד הרכבים כאלה וכאלה. יש מגוון של מנות משובחות, ומתחשבים בטבעונים, צמחוניים. ישנן מנות לילדים, ארוחות בוקר, עסקיות שוות ,יש ספיישלים נהדרים רק צריך לבקש את התפריט ולשאול להמלצות מפי המלצר/ית.
ניתן לעשות במקום אירועים ובקיץ זה בכלל מטריף עם כל הנוף והאוויר הצח.

לראשונות הזמנו-


קפרזה- פרוסות עגבנייה, מוצרלה, שמן זית, מלח ים אטלנטי ובלסמי מצומצם- הראשונה הייתה עסיסית, טריה ,מעניינת ומשובחת.


ספיישל של אתמול היה ארנצ'/יני מושלם - 3 כדורי ריזוטו עסיסיים, גדושים בגבינות מעולות(מוצרלה) ומצופים כנדרש ממנה זו בפירורי לחם איכותיים. הם היו רכים, נימוחים ומשגעים.

לעיקריות החצי הטוב שלי לקח סינייה - 
בשר טלה, פרוסות חצילים, בטטה, קישואים, תפו”א, בצל ועגבניה אפויים עם טחינה וצנוברים. 



המנה הייתה בגודל מושלם, הגיעה במחבת מוגשת מאוד יפה ,עסיסית, בשר הטלה היה נוכח נוכחות מלאה במנה וכן כל הנלווים אליו. מנה עסיסית, חמה וטעימה. הכל חוסל.
כדי להשלים את חווית איטליה רפי לקח יין אדום קיאנטו סלקטו, קולי סנסו, מאיטליה
המנות לא ענקיות - הגודל ממוצע לחלוטין, אך גם לא קטנות. הטעמים נפלאים עמוקים ומודגשים ולעיתים היה נדמה לי שאני נמצאת במסעדה איטלקית טובה אי שם במחוזות איטליה.

אני חגגתי עם מנת דג מוסר ים - בקרם ארטישוק ירושלמי וגרידת הדרים, ברוקולי ואפונת שלג ירקרקה טריה .מנה מצוירת ויפיפייה והטעמים שוס!! 


ליד הדג חגגתי עם יין לבן  - אי איטליה, פינו גריג'יו- היין הוגש צונן והתאים לי כל כך למנה העיקרית ובכלל.


המנות טעמו לחיכנו, הצטלמו יפה מאוד.. זכינו גם לצפות בשקיעה ממרפסת המסעדה.
לסיום וקינוח לקחנו אמריקנו שהגיע במנה נדיבה והפוך שגם הוא הרגיש לי איטליה ומי שמכיר אותי היטב יודע/ת שאני מאוד בררנית בקפה והוא חייב להיות משובח.
לקינוח בחרנו בגלידת אננס שהגיעה מספרד והוגשה בתוך חצי אננס על מצע של קרח- רעיון נפלא ובחירה שהתבררה כמוצלחת ביותר והתאימה לאחד הארוחה שאכלנו. קליל וטעים.


המחירים סבירים ביותר, ישנן מנות בתפריט שמתחשבות בצמחונים, טבעוניים, ועוד.
המבחר גדול, הכל איכותי וטרי והמחירים שווים לכל נפש וכיס.
מוסיקה נעימה התנגנה לה כל זמן השהות שלנו - קרוב לשעתיים.
השירותים ברמת ניקיון סבירה ביותר.

כל העת הסתכלתי הצידה לראות ולהתרשם מהשירות לשאר  הסועדים וממש התרשמתי לטובה. היחס אישי, מהיר, הכל נעשה עם חיוך ובמקצועיות והאוכל מושלם.
אין לי ספק שנחזור לסעוד במקום ואמליץ לחברות ,חברים ומשפחה. לא חייבים להגיע דווקא לתל-אביב, יש חיים מחוץ אליה.
* החניה מצויה במקום בשפע.
רבים מחברנו מתגוררים בחבל מודיעין, כך שזה יכול לגמרי להתאים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה