יום חמישי, 1 ביוני 2017

שמפו פינוק לגבר למניעת קשקשים בתוספת מנטול




ערב טוב.





בני הסטודנט סובל מקשקשים בשיער וכבחור בעל תודעה מאוד גבוהה של אסתטיקה ,טיפוח ואופנה, חשוב לו מאוד הטיפוח, המראה החיצוני כמו גם הפנימיות. רושם ראשוני תמיד מאוד חשוב ומשפיע ומי כמוהו יודע.

לכן הוא מקפיד להשתמש בחומרים איכותיים לשיער ומטפל ללא הרף בבעיה הנקודתית הזו ממנה הוא סובל.
פינוק משיק בימים אלו מוצר נהדר למניעת קשקשים לגברים. מריח נפלא, גברי כזה בריח מנטול ועושה את העובדה עם הנוסחה המנצחת של פינוק.
ומי מאיתנו לא מכור/ה לריח של שמפו פינוק שנמצא איתנו כבר הרבה שנים. והוא חלק מהנוף הישראלי. ללא ספק!



לאחר זכיית סדרת פינוק men מבית יוניליוור במוצר השנה 2017, המותג ממשיך להתרחב בעולם הגברים ומשיק מוצר חדש.
פינוק לגבר למניעת קשקשים.

פינוק, מותג הטיפוח מס' 1 בישראל מבית יוניליוור , זכה לאחרונה עם סדרת פינוק Men במוצר השנה בקטגוריית היופי והטיפוח לשנת 2017 וכעת ממשיך להתרחב בעולם הטיפוח הגברי ומשיק מוצר חדש לסדרת פינוק men - פינוק לגבר למניעת קשקשים בתוספת מנטול.
שמפו פינוק לגבר החדש למניעת קשקשים המכיל מנטול, מעניק תחושת רעננות ומטפח את עור הקרקפת והשיער. שימוש קבוע בשמפו פינוק לגבר למניעת קשקשים, מונע את חזרת הקשקשים ומותיר את השיער נקי ובריח נהדר, הנוסחה העשירה המותאמת לגברים, מעניקה לשיער רכות, מראה בריא וניחוח גברי כובש.
סדרת המוצרים הראשונה של פינוק men אשר זכתה במוצר השנה, שילבה מוצרי פינוק לגוף ופינוק לשיער ופינוק 3 ב - 1 וזכתה להצלחה רבה בעקבות הנוחות של המוצר, איכותו והניחוח המוכר והאהוב של מוצרי פינוק.

לדברי ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים ביוניליוור ישראל: " עולם טיפוח הגברים כיום עונה על הצורך של איכות, נוחות ואסתטיקה. נמצא בצמיחה מתמדת ומביא עמו יצירתיות וחדשנות, פינוק, מותג הטיפוח מספר 1 בישראל, מחפש כל הזמן כיצד להתחדש במוצרים ובניחוחות ולהתאים את עצמו לקהל לקוחותיו, נשים, גברים ולכל המשפחה".



פינוק נמצא עימנו כבר 30 שנה לא פחות ולא יותר. התאימו את המותג למזג האוויר הישראלי בו הקיץ שולט בעיקר, הלחות והשמש החזקה. ומאז שולט ביד רמה בשוק הטיפוח הישראלי ולא מפסיק לחדש לנו ולשדרג.
בשנה זו זכה המותג גם בפרס מוצר השנה היוקרתי עם הסדרה היוקרתית לגברים.
מחדשים ללא הפסקה אמרנו? וכך קורה באמת בשטח. 
כל הכבוד על התמדה, יוזמה ואהבה. הכרת הלקוחות הישראלים שאוהבים לקנות בגדול וכך גם גודל האריזה של השמפו- 700 מ"ל, הריחות משגעים כמו שהישראלים כל כך אוהבים.
זה נהפך לשם דבר ואבן דרך בתרבות ובשוק הישראלי.
וכעת יש לא פחות מ-17 מוצרי שמפו לכל סוגי השיער ועוד ועוד כהנה וכהנה.

תודה רבה לפינוק על מוצרים נפלאים ואיכותיים.

תגובה 1:

  1. לא יודע אם הד אנד שולדרס העתיקו מפינוק או פינוק העתיקו מהד אנד שולדרס אבח הד אנד שולדרס יש להם שמפו דומה בול במרכיבים כולל ויטמין e ומנטול קוראים לשמפו לעמידות השיער לגבר

    השבמחק