יום רביעי, 5 באפריל 2017

חדש מ"שורש" לשנת 2017- ליין ספורט ימי, חדשני בארץ ובעולם, שלא ישאיר אותך צמא.




בוקר חמישי שמייח


אתמול חוויתי חוויה חד פעמית. מפגש עם גל פרידמן האלוף תרתי משמע... שיעור סאפ לחברות, רצועת חוף יפיפייה ונדירה וגולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת- מפגש עם אנשי שורש.
סנדלי שורש, נדמה שהיכו פה שורשים ונמצאות איתנו מאז ומתמיד. סנדלי השורש מזוהות עם ישראלי, שביל ישראל ובחוץ לארץ מזהים מטיילים ישראלים לפי הסנדלים,. זה הפך להיות סימן ההיכר. סנדלי שורש זוהי אמירה חברתית וערכית עד כדי כך.
לא רק סנדלים מיוצרות בשורש האדירה, גם בקבוקי מים שונים מכל מיני דגמים, תיקים איכותיים ביותר עם אמירה אופנתית גם כן.
וכעת ליין ספורט ימי חדשני ביותר. אז שורש לא מפסיקה לחדש ולשדרג לנו את החיים ולכל אוהבי ופריקי הספורט הימי, הווה אומר ; קייאקים, סאפ- כעת יש תיקי מים נהדרים ואיכותיים. לאחסון חפצים (תוכלו לראות בפירוט כאן בהמשך). מימיות משובחות שלא מצטבר בהם ריח וטעם לוואי. מערכות מים, שקיות שתיה. המימיות לא מצריכות תיחזוק נוסף מיוחד. הן נותנות מענה נהדר בשוק הספציפי הזה. התיקים מגיעים עם רצועות כיוונון של חזה ומותן, כך שאין לחץ של משקל על הגב. ראיתי את מבחר התיקים המיוחדים המגיעים בצבעים שונים, כשישנו תיק הבנוי בצורת גופיה- כה פרקטי. אין נזילה ושורש מובילים בשוק את שקיות השתיה.
אין לי ספק שעם אמירות ועשייה של תרומה לחברה וקבלת הפרס של אות "מובילות חברתית של התאחדות התעשייה" שקיבלה חברת שורש לפני 3 שנים. מבחינתי "שורש" היא החברה בהא הידיעה למצוא בה את כל אשר נדרש לספורט, להליכה, לאופניים, וכעת גם לספורט ימי.
והמוטו של שורש -give one chance וברית בין אדם לכדור הארץ ועם כל רווח מופרשת תרומה מרווחי החברה ובחברה גם מועסקים אנשים ללא הבדל גזע, דת ומין כבר עשרות שנים המרגישים כמו בבית- מהווה עבורי החברה דוגמא לחברה איכותית כחול לבן, תוצרת ישראל!!!
גל פרידמן הינו בחירה מוצלחת של חברת שורש לנסות את המוצרים, להעיר ולהאיר את היתרונות של הליין החדש. כל הכבוד!!





חדש מ"שורש" לשנת 2017-
ליין ספורט ימי, חדשני בארץ ובעולם, שלא ישאיר אותך צמא.

שורש,SOURCE  יצרנית הסנדלים, תיקי המים וציוד ה outdoor-המקומית הותיקה, המובילה בקטגוריה מעל 2 עשורים, לא פספסה את טרנד הספורט הימי המתפשט בארץ ובעולם וסוחף אלפי אנשים לים, ולא בשביל בטן-גב.
בחמש השנים האחרונות שורש נכנסה והתמקצעה גם בתחומי הספורט השונים, תחילה עם תיקי הדיון וההיפסטר לריצה ואופניים והשנה יצאה גם עם ליין ייחודי של תיקים לספורט ימי (סאפ וקייק).
ב"שורש" חברו לספורטאים המובילים בתחום השייט, קייק וגלישת סאפ ויחד איתם ועם המעצבים המוכשרים של החברה, יצרו ליין ספורט ימי חדשני, המשלב עיצוב וטכנולוגיה, יכולת תנועה טבעית וחופשית, נוחות ופונקציונליות, לצד יכולת לביצועים מייטביים והיכולת לבלות שעות ארוכות בים מבלי לוותר על משמעת מים.

בליין הספורט הימי של שורש ניתן למצוא-

תיק וורו- VERVE
תיק ה"וורו" הוא פיתוח שנעשה על פי עיקרון העיצוב והטכנולוגיה של תיק הדיון, ה- X-FIT . הרצועות חופשיות ומאפשרות תנועה טבעית של הכתפיים בעת החתירה.
כיסי רשת מאפשרים לאחסן דברים, ולא אוגרים מים במקרה של נפילה וכך התיק לא מסרבל עליה חזרה על הסאפ או הקייק.
לתיק יש גומייה שמאפשרת איבטוח משוט בשעת עצירה ומשחררת את הידיים.
מכיל מיימיה בנפח 2 ליטר.
מתאים לקייקים ולסאפ.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 399 ש"ח

דוראבאג ימי- DURABAG KAYAK
על פי דרישה שעלתה ממספר קייקיסטים, לקחנו את המצ''ג, שינינו את הבד, הארכנו את הקשית בחצי מטר והוספנו גומיות לאיבטוח התיק.
התוצאה - מיכל של 2.5 ליטר, עם בידוד לשמירה על קור המים, שאפשר לאבטח כמעט לכל מקום בקייק, וקשית שמאפשרת שתיה תוך כדי תנועה וללא עצירה!
שלוש אפשרויות להוצאת הצינור מהתיק מאפשרות התאמה מירבית. כיסי רשת מאפשרים איחסון נגיש לדברים קטנים.
פסי הייפלון בגב התיק מקנות לתיק אחיזה במשטח ומונעות החלקה.
מכיל מימיה בנפח 2.5 ליטר, קשית באורך 140 ס"מ.
צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 199 ש"ח.
היפסטר ימי - HIPSTER WAVE
לאחר ההצלחה של תיק ההיפסטר, בתחום הריצה והרכיבה נתנו תיק גם לגל פרידמן, מדליסט אולימפי, בעל מועדון גלישה וממובילי הסאפ בארץ שיגיד איך זה מרגיש בים.
אחרי כמה שיפורים והתאמות, מגיע ה"היפסטר ווייב" - אותה גברת, אבל מתאימה לים! כמו בריצה ובאופניים היתרון של חגורת שתיה הוא שמירה על מרכז כובד נמוך ועל כתפיים חופשיות מעומס ולחצים שמגבילים את תנועתן.
ה"היפסטר וייב" של שורש הינו תיק- פאוצ' נוח, בעל תא מרופד אטום למים עם מימיה בנפח 1.5 ליטר במבנה רוחבי שמחלק את המשקל לרוחב האגן ומאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי.
התא מחולק כך שיש מקום לאחסון ועדיין ההיפסטר קליל ויציב, לא מעמיס משקל על הכתפים והגב ומאפשר חופש תנועה ואיוורור.ה"היפסטר וויב" מאובזר גם בכיסי רשת לגישה מהירה ונוחה, ופאוץ' אטום למים לשמירה על דברים.(פלאפון צריך להכניס לשקית אטומה נוספת).

צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום
מחיר- 299 ש"ח
ליקוויטיינר פרו
נענינו לקריאת הקייקיסטים - והליקוויטיינר, בקבוק הקסם של חברת "שורש" למים (קרים -20 ורותחים +100 מעלות צלזיוס), קל, גמיש ומתקפל, בנפח גלילי, עשוי יריעה יחודית חלקה כמו זכוכית ומשולבת חומר אנטי בקטריאלית של "שורש", המוכר והנוח מהיבשה מגיע כעת במיוחד למים בתצורת "ליקוויטיינר פרו".
על ידי חיבור מתאם צינור עם שסתום, הליקוויטיינר הופך למערכת שתיה קטנה שמתאימה לכיס הקידמי באפודת הציפה של הקייק. ניתן לבצע התאמה אישית של אורך הצינור לשתיה נוחה ונטולת מאמץ.
ליקוויטיינר פרו מאובזר במימיה של 1 ליטר, קשית המחוברת לפקק מצידה האחד ולשסתום הליקס של שורש מצידה השני.
צבעים- שחור
מחיר-  49 ש"ח
* מבודד ווידפק- מעטפה מבודדת לשקית השתיה שמגנה ושומרת על קור/חום המים
*ערכת ווידפק פרימיום- חבילת פרימיום מפנקת, הכוללת וודפק 2 או 3 ליטר, קשית מצופה להגנה מקרינת UV וקליפס מגנטי.

ניתן להשיג בחנויות המטיילים והספורט המובחרות למציאת החנות הקרובה למרום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores /

** חברת "שורש" ( 1991 ) נודעת באיכות מוצריה בתחום הטיולים, מחנאות ותרמילאות בארץ ובעולם ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בחדשנותם ובטכנולוגיה ייחודית.
"סנדלי שורש" הפכו מותג מוביל ומהווים סימן היכר של ישראלים המטיילים בעולם. מערכות המים המקצועיות מובילות את שוק מערכות השתייה עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בשנה ומערכות למטיילים וציוד נלווה לספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם.
שורש הינה ספק מורשה של צה"ל וצבאות מובחרים בעולם (כגון: חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה, צרפת, אנגליה וכו').
החברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה יותר מ- 225 עובדים.

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/
צילום אוירה- יוהאן יורד
צילום מוצרים- אלי גיטלמן



















צילומים שלי:









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה