יום ראשון, 30 באפריל 2017

Piazza Rustico al Pomodoro מסעדת פיאצה רוסטיקו ברחוב קפלן בתל אביב בפסטיבל שכולו חגיגת עגבניות

שבוע טוב 





כעת גם אצלנו פסטיבל עגבניה כמו באיטליה, פה ברוסטיקו האהובה. ליתר דיוק בפיאצה רוסטיקו במתחם שרונה.
נפלא ומושלם לכל אוהבי איטליה (כמוני) האוכל האיטלקי ועמו העגבניה הבועטת ,החושנית שהיא סוג של כוכבת באוכל האיטלקי האהוב.
אז לכו ותתענגו במסעדת רוסטיקו האהובה. בין המסעדות האהובות עליי בארץ ולא בכדי.
חגיגה מושלמת של אביב, עגבניות, בפיאצה רוסטיקו ברחוב קפלן בעיר האהובה תל-אביב.
אמש לשמחתי הוזמנתי לערב טעים ומרגש בחברת נציג היח"צ והשף המהולל קרלו קאסוני - השף הראשי של חברת Mutti הענקית בכבודו ובעצמו, שישב עימנו וסיפר לנו איך בנה את התפריט יחד עם האלופים מרוסטיקו. מאיפה הוא מגיע באיטליה (פארמה המדהימה) הצפונית. 
איך שמרכיבים טריים וטובים חשובים כל כך לאוכל. הכל עדין וחייב להיות משובח ואיכותי. אחרת זה פוגם באיכות המזון.
אפילו איך להכין ריזוטו סיפר לנו השף קאסוני , ושהוא עצמו חייב להימנע מסוכר לצערו הרב. וממש ישבנו בחברותה מצומצמת והתענגנו על כל ביס.
מה היה, אילו מנות הוגשו לשולחננו "המיוחס"??

ראשית - מרק עגבניות עשיר ומרענן שהוגש בטמפרטורת החדר עם קרוטונים ופרמז'אנו וכאחת שפחות מתלהבת ממרקים- אני חייבת לציין שהוא היה מדהים בטעמיו. מרענן וקייצי, טעמיו עילאיים.



טרטר עגבניות קצוצות עם צלפים, אנשובי, זיתים ובזיליקום- מנה מושלמת לנמענים מלאכול בשר. צמחונים, טבעוניים באשר הם. לא יאומן מה אפשר לעשות עם עגבניות. יצא מדהים ממש והצטלם יפה להפליא. הטרטר כפי שתראו הוגש עם ברוסקטות.



טורה סלמון שנראה כמו סביצ'ה המורכב מסלמון קצוץ, קוביות אבוקדו וזוקיני אפוי על וולוטה עגבניות.- טורה מושלמת לעניות דעתי. גם מנה סקסית לצילום.




הפיצות החמות והמטריפות (לכל אוהבי פיצה רוסטיקו) הוגשו ונטרפו.
פיצה מרגריטה עם עגבניות שרי , פניני בלסמי ששובצו כמו יהלומים קטנטנים, פורצ'יני ושרימפס (אפשר לבקש בלי פירות ים).






הגענו לקלאסי- פפרדלה בפסטו עגבניות, פסטה רחבה בפסטו של עגבניות, ארגולה וצנוברים.



ואחרון חביב - לינגווני וונגולי ועגבניות שרי- צדפות וונגולי ברוקולי ועגבניות שרי ברוטב עדין של יין לבן, שום ופטרוזיליה. מנה נהדרת ,עסיסית ואיטלקית משהו. (גם כאן אפשר בלי פירות ים לשומרים..)
כל מנה שהגיעה לשולחן האחמיו"ת התעלתה על קודמתה. 



ליוו את המנות - 
טומטיני - עגבניות שרי צהובות על בסיס וודקה ונגיעות בלסמי. מתקתק ונהדר.
אני לקחתי פרוסקו רוזטו- יין פרוסקו, ריבת עגבניות ונגיעות וניל איטלקי.





מי שרצתה הזמינה - בלאדי קרלו- הקלאסי- רוטב עגבניות ווודקה. 

ולקינוח- הדובדבן שבקצפת. אני מאוד אהבתי  והתענגתי על כל ביס.
טירמיסו עגבניות, בטירמיסו כמו בטירמיסו - מסקרפונה (קרם) ועגבניות, שוקולד, קורנפלקס ומרמלדת עגבניה.




אז כמו שאתן/ם רואים/ות העגבניה שולטת כאן חזק על גווניה וגדליה. היא נהדרת, היא פרי עסיסי ורענן. היא חושנית ואדמדמה. או צהובה.. וכדומה.


רוצו לאכול ולהנות מכל רגע. תפריט מיוחד לרגל פסטיבל העגבניות ,יש חניונים מסביב. קיץ, נעים לשבת בחוץ, ללגום משהו טוב ולאכול כמו ברוסטיקו.
תודה רבה.


Piazza Rustico al Pomodoro
מסעדת פיאצה רוסטיקו ברחוב קפלן בתל אביב בפסטיבל שכולו חגיגת עגבניות
אורח מיוחד: השף האיטלקי קרלו קאסוני יגיע ל-4 ימים שבהם יוצע תפריט שכולו עגבניות מהשתייה ועד לקינוחים!

מסעדת פיאצה רוסטיקו תערוך בין ה- 11.5-8.5 פסטיבל שמח וחגיגי במיוחד שיוקדש כל כולו לעגבנייה! במסגרת החגיגות תארח פיאצה רוסטיקו שברחוב קפלן בתל אביב, את השף האיטלקי קרלו קאסוני (Carlo Casoni)– השף הראשי של חברת MUTTI מותג מוצרי העגבניות מספר אחת בעולם. יחד איתו יצרו בפיאצה רוסטיקו תפריט מיוחד ששם במרכז את העגבניה בכל המנות – מהראשונות ועד הקינוח!
השף קאסוני היה בעברו השף הראשי של קבוצת הפורמולה 1 של פרארי, שם במשך חמש שנים הגיש מנות בזמן מירוצי הגראנד פרי מסביב לעולם לאנשי הצוות, בהם לנהג מיכאל שומאכר, לנשיא החברה לוקה קורדרו די מונטזמולו ולסלבריטאים רבים שהגיעו לצפות בתחרויות. בהמשך היה גם השף הראשי של קבוצת התחרויות המוטוריות של הונדה, ומאז 2010 הוא משמש כשף הראשי של מותג מוצרי העגבניות MUTTI.
תפריט העגבניות החגיגי של פיאצה רוסטיקו יציע מנות שחוגגות את הירק האהוב כל כך על האיטלקים ועל הישראלים וניתן יהיה למצוא בין השאר: מנה ראשונה של טורט ציפת עגבניות עם צלפים, זיתים ירוקים, בזיליקום וגבינת פטה, פיצה מרגריטה עם פניני בלסמי, עם פטריות פורצ'יני ועגבניות שרי, פפרדלה פסטו עגבניות קלופות וארוגולה"סלמון מעוך" עם אבוקדו, זוקיני, ורוטב ולוטה עגבניות. החגיגהה האדומה תגיע גם למנה האחרונה ובתפריט המיוחד יוצא קינוח טירמיסו עגבניות של רוטב עגבניות, מרמלדת עגבניות שרי, קורנפלקס וקרם מסקרפונה.
לצד כל אלו יוצעו משקאות מיוחדים עם עגבניות: סמוזי עגבניות ופירות וקוקטיילים אחרים עם עגבניות לצד תפריט מיוחד של יינות מטוסקנה – האזור שממנו מגיע השף קאסוני.הפסטיבל עצמו יורגש גם בעיצוב המסעדה, שתקושט באופן חגיגי ושמח בדיוק כפי שנעשה ב"סאגרות" (פסטיבלי אוכל) ברחבי איטליה. 
פיאצה רוסטיקו | רח' קפלן 22, תל אביב | 03-5588654 | www.rustico.co.il
על פיאצה רוסטיקו
רוסטיקו מתמחה מאז 2005 במטבח איטלקי מזה למעלה מעשור ומביאה לישראל את איטליה המודרנית שמשלבת את הכבוד למסורת מצד אחד יחד עם החידושים בטכניקות ובחומרי גלם. ב-2014 נפתחה פיאצה רוסטיקו - השונה מאחיותיה הבוגרות ברוטשילד ובבזל הן מבחינת המנות והן מבחינת עיצובה בתור כיכר רומאית אותנטית. פיאצה רוסטיקו היא מקום קטן ונעים שמעניק ארוחה איכותית וטעימה אך לא פורמלית, מחירים נגישים ומנות בגודל הנכון. זהו מקום שמקרין נינוחות, קלילות ושמחה. הדגש בפיאצה הוא על חוויה של טעם ואווירת "רחוב אירופאי" כאשר אנחנו דואגים לשמור על הסטנדרט שהביא להצלחת רוסטיקו מאז הקמתה: באירוח, בטעם ובשמירה על הפרטים הקטנים כדי לייצר חוויה איטלקית אותנטית וייחודית. 


https://www.instagram.com/p/BT6FAVtBT6Y/?taken-by=yafit2233

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה