יום ראשון, 2 באפריל 2017

מצות אביב- פסח תשע"ז- מצות בריאות, מצות עם שוקולד, עוגיות לבביות ומצה קרקר




צהרים טובים

שבוע הבא יגיע חג הפסח לטובה. אביב, מצות, המון משפחה ואוכל ביתי משגע. לצד כל החגיגה הזו. מצות חובה. לערב ליל הסדר ויש אנשים רגישים שמקפידים ואוכלים רק אוכל בריאותי. מצות אביב משדרגת ללא הפסקה וגם השנה הוציאה מצות נפלאות - מצות בריאות; כוסמין, סובין, שיפון וגם חיטה מלאה. הן טעימות בטירוף ועבורי כוס קפה שלי שאני אוהבת וליד מצה עם קונפיטורה תוצרת בית- זה שיא האוכל הטעים של פסח. לא צריכה יותר.

מצות אביב נמצאות עימנו כבר כל כך הרבה שנים שאני סומכת עליהם, הם מסורת ובית עבורי ואני נאמנה להם.
מצות אביב דואגים לחדש לנו, לגוון ולשדרג. כל הכבוד!!




"מצות אביב" מציגים: סדרת מצות בריאות לחג הפסח

מצות מקמח כוסמין, סובין, שיפון או 100% חיטה מלאה

 
בפסח הזה אפשר בכל זאת לאכול מצות ולשמור על תזונה נכונה ובריאה. סדרת מצות הבריאות של חברת "מצות אביב", מציעה מצות הכוללות סיבים תזונתיים (סובין/ שיפון/ חיטה מלאה) ומצה אורגנית מקמח מלא.

להלן מוצרי סדרת המצות הבריאות של מצות אביב:
מצה 100% חיטה מלאה- מצה העשויה 100 אחוזי חיטה מלאה, עתירה בסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח ושומן. אריזת 400 גרם  במחיר של כ- 20 שקלים.

מצה אורגנית מקמח מלא – פיתוח ייחודי ל"מצות אביב", באישור אגודת "אגריאור" האחראית לפיקוח ואישור תוצרת אורגנית. מצות אלו מיוצרות על טהרת חיטה שגודלה וטופחה בשיטה אורגנית ללא שימוש בחומרי הדברה וללא חיטוי ודישון כימי. שימוש בתוצרים אורגניים שגודלו ללא שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה ידועים בתרומתם הבריאותית ומקטינים את הסיכון הבריאותי שבחשיפה לחומרים שעברו תהליכים כימיים. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 25 שקלים.

מצה אורגנית מקמח כוסמין אורגני מלא- מאושר אורגני על ידי אגריאור. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ- 30 ₪

מצה עם סובין – מצה המיוצרת מקמח סובין משובח. הסובין המעושר בסיבים תזונתיים, ידוע בתרומתו המרגיעה למערכת העיכול. מצה עם סובין מקלה על פעילותה התקינה של מערכת העיכול. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 20 שקלים.

מצה עם שיפון – מצה בעלת מרקם עדין וקל המשלבת קמח מלא ושיפון. השיפון, המכיל סיבים תזונתיים בכמות גדולה,  מהווה מרכיב תזונתי בריא ומזין. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 20 שקלים.


ניתן להשיג ברשת שופרסל, מגה, עדן טבע מרקט, רמי לוי, טיב טעם ניצת הדובדבן, רשת סטופ מרקט ובחנויות טבע.
בהמשך תוכלו לראות גם את המצות עם השוקולד (לעצלנים) והן טעימות בטירוף. קינוח משגע ומנחם.
יש גם מיכל של עוגיות לבביות (מושלם למבוגרים ליד הקפה) במחיר משתלם ממש.



מצות אביב מציגים: מצות מצופות בשוקולד לחג פסח טעים ומתוק



                       

 גם בפסח הזה מציעה 'מצות אביב'  לכל אוהבי המתוק, מצות מצופות בטעם שוקולד.

 

מצות מצופות שוקולד של מצות אביב הנן מצות מלבניות עם ציפוי שוקולד עשיר, המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה המעניקה טעם עשיר ומתוק של שוקולד לטובת כל אלה שלא מוכנים לוותר על טעם השוקולד גם בפסח.

המצות המצופות בטעם שוקולד מצטרפות למגוון המוצרים הייעודיים לפסח של "מצות אביב" ובהם, החמישייה של מצות אביב, מצות עשירות עם ביצים, מצות בריאות עם סובין, מצה אורגנית מקמח כוסמין מלא, מצה 100% חיטה מלאה, מצה עם שיפון, מצות עם דבש, קמח מצה, מגוון עוגיות כשרות לפסח ועוד.

מחיר אריזת "מצות מצופות בטעם שוקולד" ( 200 גרם ) כ – 17 שקלים
ניתן להשיגה ברשתות השיווק שופרסל, רמי לוי, מגה, טיב טעם, רשת סטופ מרקט ברחבי הארץ.

חברת "מצות אביב", המתמחה בייצור מצות ודברי מאפה, הנמצאת בבעלות משפחת וולף, הוקמה בשנת 1887 בנווה צדק ובעלת מוניטין של למעלה מ- 120 שנה בייצור מגוון רחב של מוצרי מצות מיוחדים בטעמים שונים ועוגיות, אשר פותחו במעבדות החברה. 




עוגיות "לבביות" של מצות אביב:
עוגיות חצי מצופות בטעם שוקולד
העוגיות הפופולריות שמחכים להן כל השנה



מלבד מצות, בפסח נהנים ממהדורות מיוחדות של עוגיות לפסח. גם השנה, חברת "מצות אביב" מציעה נשנוש מתוק וטעים במיוחד-  עוגיות "לבביות" חצי מצופות, בטעם שוקולד, מסדרת עוגיות "הגדה" כשרות לפסח. 

עוגיות "לבביות" הן עוגיות יין בצורת לב, פריכות ובעלות טעם ממכר, מצופות בחלקן התחתון במעטפת בטעם שוקולד עשיר המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה.

העוגיות מוצעות באריזת מיכל פלסטיק ידידותי לסביבה והניתן למחזור, שתכולתו 400 גרם במחיר של כ – 20 שקלים והן כשרות לפסח לאוכלי מצה עשירה וקטניות בהכשר הרב גליקסברג.

ניתן להשיג ברשת שופרסל, רמי לוי, מגה, טיב טעם ורשת סטופ מרקט.

חברת "מצות אביב", המתמחה בייצור מצות ודברי מאפה, הנמצאת בבעלות משפחת וולף, הוקמה בשנת 1887 בנווה צדק ובעלת מוניטין של למעלה מ- 120 שנה בייצור מגוון רחב של מוצרי מצות מיוחדים בטעמים שונים ועוגיות, אשר פותחו במעבדות החברה.





חדש ממצות אביב:

'מצה קרקר'-  קרקר תפוחי אדמה בסגנון מצה ללא קמח חיטה או דגן

  

"מצות אביב", מרחיבה את קו מוצריה לפסח ומציעה את ה'מצה קרקר', קרקר תפוחי אדמה בסגנון מצה ללא קמח חיטה או דגן.


מצה קרקר מבוסס על קמח תפוחי אדמה ועמילן טפיוקה ועשוי להכיל עד 20 חלקים למיליון גלוטן. הקרקר טעים, פריך ומעניק פתרון מושלם לחג הפסח לרגישים לגלוטן.

המוצר כשר לפסח בהכשר הרב גליקסברג ללא חשש קטניות.

ניתן להשיג ברשתות- רמי לוי, מגה, ניצת הדובדבן, עדן טבע מרקט ובחנויות טבע.
מחיר: 23-30 שקלים לאריזת 300 גרם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה