יום רביעי, 26 באפריל 2017

חדש לילדים שאוהבים! סנדלי שורש 2017




צהרים ברוכים

גם לילדים יש חדש בשורש. שימו לב לאייטם הבא.
גם נוחות וגם יפות. מומלץ בחום


חדש לילדים שאוהבים! סנדלי שורש 2017












שורש, יצרנית ציוד ה outdoor-המקומית הותיקה, המובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים, משיקה את קולקציית סנדלי הילדים של שורש 2017.
סנדלי ילדים של שורש: הבחירה הראשונה לכל טיול ופעילות ספורט, בכל מקום, בכל זמן, בכל תנאי שטח. פעילות בנוחות עם רצועות רכות המתיבשות בקלות, משקל קל, הסבה בקלות לכפכף וסוליה תלת-שכבתית עם טכנולוגיית גומי מתקדמת. סנדלי ילדים של שורש: תחוו את האיכות בשטח.

סנדלי שורש מדגם הקלאסי לילדים- מאופינות במשקל קל  ( משקל 304 גרם לזוג במידה 34) ועיצוב חכם ופשוט עושים את הסנדל הזה לעמיד בפני שחיקה, ולמתאים לפעילות אינטנסיבית שמאפיינת ילדים. שלוש נקודות הידוק באמצעות צמדן ("סקוטש") מבטיחות התאמה מושלמת של הסנדל לכף הרגל.
לקיץ 2017, מצטרפים לסנדלי שורש המוכרים והטובים בגזרה ה"קלאסית" לילדים  דוגמאות חדשות של רצועות במגוון צבעים ודגמים במידות 26-35,
צבעים: סיאם אדום, טוטם כחול, משולשים כחול, ורוד אוריינטלי השואב השראה מעבודת רקמה מסורתית, משולשים סגול ובצבע ירוק. מחיר 199 ש"ח.

בקולקציית סנדלי שורש 2017 ניתן להתרשם מדגם "אורבן" מציגים מראה קייצי, צעיר, קליל וצבעוני בלי הצורך להתפשר על האיכות של הסנדל הקלאסי. ה"אורבן" קלים בהרבה מסנדלי השורש המוכרים, עם סוליות עשויות מחומר חדש וקל ששומר על התכונות החשובות של עמידות בשחיקה ואחיזת קרקע. הסנדל הקייצי מתאים לפעילות יומיומית או לטיול מפנק. הרצועות, הסקווטשים, הטבעות והסוליות של ה"אורבן" מחליפים צבעים.דגם ה"אורבן" לילדים מגיע בצבעים- ירוק ענבים-כחול / כחול ים-ירוק/ סגול טרופית-ורוד/ כחול ים- ורוד- מידות 26-35. מחיר- 199 ש"ח.

סנדלי KEEN - מותג נעלי המטיילים האמריקאי המוביל משיק לקיץ 2017 את הMOXIE  סנדלים חמודים וקלילים לילדות. מתחת לרצועה יש בטנה נושמת לתחושה נעימה ולהורדת הזיעה. חומר אנטיבקטריאלי מונע היווצרות ריחות, שכבה לבלימת זעזועים וסוליה טובה לאחיזת שטח, להליכה נוחה ובטוחה בכל פעילות.מגיע בצבע- ורוד סגול , במידות 24-38– 259 ש"ח.

ואת דגם  CNX SEACAMP  - סנדלים נוחים וקלים (פחות מ 285 גר' לזוג) מבית KEEN עם קונטור יותר צר שעוטף את הרגל, משפר את האחיזה בעקב ומאפשר תמיכה משופרת בקשת ובעצמות בתחתית כף הרגל. המדרך נמוך (הפרש של 4 מ"מ בלבד בין העקב לאצבעות) וחירוץ רב כיווני בסוליות שמאפשר גמישות ותנועה טבעית לרגל. מגיע בצבע אפור אדום/ אדום אפור/ כחול ירוק/ורוד סגול - 279 ש"ח

ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למרום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores /

*חברת "שורש" ( 1989 ) נודעת באיכות מוצריה בתחום הטיולים, מחנאות ותרמילאות בארץ ובעולם ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בחדשנותם ובטכנולוגיה ייחודית.
"סנדלי שורש" הפכו מותג מוביל ומהווים סימן היכר של ישראלים המטיילים בעולם. מערכות המים המקצועיות מובילות את שוק מערכות השתייה עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בשנה ומערכות למטיילים וציוד נלווה לספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם.
שורש הינה ספק מורשה של צה"ל וצבאות מובחרים בעולם (כגון: חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה, צרפת, אנגליה וכו').החברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה יותר מ- 200 עובדים.

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/


סרט על "אות התעשיה" לחברת שורש  – https://youtu.be/keGvahh-EVo  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה