יום שישי, 21 באפריל 2017

הספר "עונת החתונות" מאת - ליסה קלייפס

ששי נהדר לכולנו,











בימים אלו התחלתי טיפול שיניים מעיק, קשה, מורכב, יקר ובעיקר גוזל זמן.
מודה , דחיתי את הטיפול קרוב לשנה מחמת הפחדים והחרדות שלי. אז אפשר לומר שהתגברתי והתבגרתי והחלטתי לעשות מעשה. נכון זה גם גורם לחור בארנק, אבל איך אומרים- "כסף הולך וכסף בא".
להמתיק לי את הגלולה הכל כך מרה והכאבים והפחדים קראתי ספר קליל, רומן נהדר וסוחף שבדרך כלל איני מתחברת לז'אנר ממנו הוא מגיע. אבל איך אומרים חיפשתי ככה משהו קליל להישען עליו בראש טוב.

הספר קליל ונהדר, מומלץ לקרוא אותו בטיסה, או בחופשה בסגנון "בטן גב" וגם בכלל בשעות הפנאי המעטות שיש לכולנו וחבל שכך.
אני ממליצה בכלל הכינו לכן צלחת פירות או ירקות חתוכים, משקה חם שאתן אוהבות לשתות ,פנו לכן זמן איכות יקר- תרתי משמע ותתענגו על הספר. 
מתאים גם לכאלה שעברו את טקס החתונה מזמן, כמוני למשל לפני יותר מ- 30 שנה.
ספר מלא בתשוקה, רגש, קולח ואף מפתיע הייתי אומרת במידה מסויימת.

הספר עזר לי לעבור את הימים הקשים שעברתי וגם מילא לי את חופשת הפסח (בהיותי בבית) וגם בדרכים כשקפצנו לביקורי משפוחה ופיקניקים לא רחוקים.


למרות הרומנטיקה והאהבות וכל מעשי האהבים, אייבורי הגיבורה היא בחורה עם קריירה, בחורה רצינית ושקולה שסוחבת איתה מטענים לא מעט מילדותה וקרעי משפחתה אם אפשר לקרוא לזה כך.
היא מוצאת את אחותה "האבודה" סופיה ונוצר ביניהן קשר נפלא שעושה טוב על הלב למתבוננת מהצד.
לפעמים מה שנראה נוצץ אינו כזה ומה שנראה לא מתאים בעליל יכול להסתדר נפלא, 
כך גם לחיים  בכלל - למדו לתת צ'אנס, היו פתוחים לאנשים ,לרעיונות והכי חשוב לעשות שינוי במידה וצריך. תתגברו, תתאמצו ותוכלו לעשות הכל, תגשימו חלומות.

תמצאו בספר אהבה מיוחדת, הרבה אכפתיות והתחשבות, פשרה של אהבה וזה פשוט נהדר.



הספר בהוצאת כנרת, זמורה דביר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה