יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

שיר אהבה סטנדרטי: אריק איינשטיין בכורה: ימי רביעי, החל מה-22.11, בשעה 21:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.



צהרים טובים לכל מעריצי ומעריצותיו של אריק איינשטיין עליו השלום (קשה לתפוס שהוא לא איתנו).
 פרק אחד כבר שודר ואם יש לכם/ן yes אז מה טוב, הרווחתן ובגדול.
אני למשל גדלתי על שיריו ,בכל זאת חציתי כבר את רף ה- 50 ,מכובד...
עידן של תמימות וענווה שכל כך מסתדרים לי עם הדמות הענקית הזו , הזמר, השחקן הנערץ ועוד הרבה דברים טובים שניתן לומר עליו. הוא מוסד בפני עצמו עם כל המסמל והמשתמע לתקופה של עשורים וחלק מאבני היסוד, עד כדי כך, של ארץ ישראל הישנה והטובה.
לא אשכח את היום בו הוא נפטר וכמובן שהלכנו לבקר בקברו ,בית קברות טרומפלדור, תל-אביב, כמה מטרים מביתו. כל כך אופיינו לו שגם כך הוא נשאר קרוב לבית. 
איש אחד בדורו, עד כדי כך ניתן לומר עליו. ענק הזמרים בישראל והוא כסמל ארצישראלי .מרגש לי מאוד לצפות בפרקים הכל כך מסקרנים אודות אריק איינשטיין.
למותר לציין כי גם חבר'ה צעירים כמו ילדיי אוהבים את שיריו שממשיכים להתנגן בגלי הרדיו וברשת ויתנגנו עוד שנים רבות בוודאי.
לא מפליא אותי כי יואב קוטנר הוא מיוצרי הסדרה ,בואו נאמר שלא הופתעתי.

שבו לצפות ויש גם ב vod, כך שלא חייבים בזמן השידור עצמו.
ואם אין לכם/ן yes , רוצו לעשות!! 
אנחנו כל כך מרוצים ומסופקים, כל הכבוד על התוכן הנהדר והאיכותי.
אני ממליצה.




שיר אהבה סטנדרטי: אריק איינשטיין
בכורה: ימי רביעי, החל מה-22.11, בשעה 21:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.

סדרה ביוגרפית-מוזיקלית חדשה המביאה את סיפורו של אריק איינשטיין - האיש שקולו הוא עוגן משמעותי בתרבות הישראלית  וסיפורו הוא גם סיפורה של ישראל, של העיר תל אביב ותושביה, של המלחמות ושל ערימות החבר'ה על הדשא, של הנוסעים לאט והמתפוררים בקלות, הלוקחים ללב אבל גם מכילים בתוכם הרבה אהבה.
סיפורו של אריק התחיל כמעט תמיד באותה הדרך: מוזיקאי צעיר, לעתים ידוע במידת מה ולעתים אלמוני, מקבל בוקר אחד שיחת טלפון מגדול זמרי ישראל ובה ההצעה: "בוא נכתוב קצת מוזיקה ביחד".
לאורך 50 שנות פעילותו וב-30 האלבומים שהוציא, היה אריק איינשטיין איש של שיתופי פעולה. הוא גילה מוסיקאים צעירים, אימץ אותם, יצר איתם מהפכות מוזיקליות ואף דחף אותם לקריירות מפוארות.
הסדרה מביאה את סיפור חייו של אחד מהאייקונים הישראלים הגדולים שנוצרו פה, בעזרת החברים הרבים שעבדו  וליוו אותו לאורך השנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה