יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

אחוה להביא את חווית השוק לסופר חברת "אחוה" משיקה סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות ורוגעלך של אחוה



צהרים טובים חברות וחברים,

חלוה כבר שנים מככבת אצלנו כמוצר על בבית משפחת ארז.
כשאני מכינה שייק פירות, אני נוהגת להכניס פיסת חלוה איכותית , לבית הספר יעל  לוקחת כקינוח או תוספת לארוחה חלוה. (היא נמנעת משוקולד וחטיפים) וחלוה מהווה עבורה ממתק מזין ואלטרנטיבי.
כיום החלוה מאוד נפוצה במחוזותינו ובכל בית תוכלו לראות חלוה.
אצלנו זו חלוה של אחוה. כעת היא רכה יותר בגירסה החדשה עם הרבה תוספות משגעות. אחת יותר משובחת מהאחרת. המגוון הוא גדול מספיק ואפשר להנות בכל יום מטעם אחר.
גם לגלידה ביתית שאני מכינה מוסיפה קצת קפה ופירורי חלוה משובחת ואיכותית.
מיכל וחצי שמנת מתוקה, להקציף ,להוסיף כוס חלב מרוכז, או פחות לפי הטעם. כפית נסקפה שאוהבים, פירורי חלוה של אחוה. וזהו. להקפיא לכמה שעות. בתיאבון ולבריאות.

















להביא את חווית השוק לסופר
חברת "אחוה" משיקה סדרת מוצרי חלוה חדשה:
חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות
חלוה פירות יבשים, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו ופיסטוק, ארוזה במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפהפייה • ניתן להשיג את המוצר גם במארז מוכן במשקל 200 גרם

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם. המחיר, על פי מדיניות המחירים של אחוה, במחיר היכרות של 5 – 6 שקלים אריזת 200 גרם.
חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "ביקשנו להביא את חוויית השוק את הסופר. פיתחנו חלוה במגוון טעמים מיוחדים ואנו מציעים אותה במגשית נוחה לשימוש".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8 שקלים, מחיר היכרות: 5 – 6 שקלים לאריזת 200 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 




רגע מתוק
הרוגעלך נתגלו כנהדרים ומושלמים לצד הקפה במשרד. חיממנו קמעה בטוסטר אובן ויצא מדהים וטרי. כאילו כעת יצאו מהתנור. ממליצה באהבה.

חברת "אחוה" משיקה מארז חדש בתחום מוצרי המאפה: רוגעלך –
מאפה שמרים  במילוי בטעם שוקולד
"אחוה" תשווק עוגיות מבצק שמרים נימוח ממולאות קרם שוקולד באריזת 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש •
מומלץ לחמם לפני הגשה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים פריך ממולאות קרם שוקולד, נימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.
רוגעלך מתוצרת "אחוה" יימכרו במחיר שווה לכל נפש של 7-8 שקלים לאריזת 400 גרם ומומלץ לחמם לפני ההגשה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", הרוגעלך מצטרף לסדרת מוצרי המאפה המובחרים של המפעל. "גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, אנו נקפיד על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 7 – 8 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה