יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

רשת ביגה, מציעה מגוון סופגניות במילויים ייחודיים קרם וניל, רושה,ריבה ולוטוס.




בוקר טוב .




אני יודעת שיש עוד זמן עד חנוכה. אבל תחלס, זה כבר יגיע וכבר לפני חודשיים התחילו עם הסופגניות, כולל אצלי בבית. רפי שלי אופה סופגניות בתנור ולא מטגן. אך בינינו, הסופגניות האלה שכאן לפניכן הן הנפלאות ביותר ועם טעם של פעם. והמילויים מה איתם?? מילויים מטריפי חושים. ניסינו, טעמנו. וחנוכה הוא החג שלי, נולדתי בנר הראשון של חנוכה לפני 52 שנים .באותם ימים היו רק סופגניות עם ריבת תות שדה ותו לא. היום השמיים הם הגבול ויש היצע ענק.
במחיר שווה לכל נפש ,בצק טוב ומילויים אדירים יש לביגה סופגניות משגעות.

מתכון מנצח לחנוכה רשת ביגה מציעה מגוון סופגניות בטעמים מפנקים: במילויים קרם פטיסייר, רושה, ריבה ולוטוס רשת ביגה, מציעה מגוון סופגניות במילויים ייחודיים קרם וניל, רושה,ריבה ולוטוס. באדיבות רן בן דוד הקונדיטור הראשי של רשת בתי הקפה ביגה מציע מתכון לסופגניות במילוי פטיסרי, לקראת חג החנוכה.
הסופגנייה עשירה, רכה ונימוחה בפה.
מתכון - סופגניות במילוי קרם פטיסייר: מצרכים - 1 קילו קמח. 50 גרם שמרים טריים. 200 גרם סוכר. 200 גרם חלב. 30 גרם ברנדי. 6 ביצים. מקל קינמון. 10 גרם מלח (כפית). 150 גרם חמאה רכה. שמן לטיגון. אבקת סוכר לפיזור מעל. אופן ההכנה: משתמשים בוו לישה, שופכים קמח לקערת המיקסר מוסיפים שמרים ומערבבים היטב. מוסיפים חלב, סוכר, ביצים, מערבלים הכל במהירות נמוכה עד קבלת בצק אחיד. מוסיפים מלח ומערבלים במהירות גבוהה, שוב עד לקבלת בצק אחיד וחלק, מוסיפים חמאה ומערבלים עד שנטמעת היטב בבצק.
מתפיחים עד שהבצק מכפיל את נפחו.
לאחר שהכפיל את נפחו, מחלקים את הבצק ל-30 ומגלגלים ל-30 כדורים. משמנים את הכדורים למניעת התייבשות, ומניחים להתפחה על מגש משומן עד שמכפילים את נפחו שוב. ניתן לטגן בשמן עמוק עד שיזהיב מעט וכשמצטנן יש להכניס באמצע הסופגנייה את המילוי. מילוי קרם פטיסייר - 100 גרם סוכר 500 חלב 4 ביצים מקל וניל חצוי לאורך(להשתמש בחצי מקל) 40 גרם קורנפלור להרתיח חלב עם וניל (יש לגרד את גרגרי הוניל מהמקל), בקערה נפרדת לערבב ביצים סוכר וקורנפלור ולהוסיף את החלב לביצים. יש לעשות תחילה השוואת טמפ', להחזיר לאש ולבשל על אש נמוכה עד הסמכה. להעביר דרך מסננת למניעת גושים, לכסות בניילון נצמד ולקרר לילה במקרר. ולמלא את הסופגניה. מחיר סופגניות : 6 ₪ , במילוי ריבה ו- 8 ₪ ,במילויים מיוחדים . שיהיה חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה