יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

הספר - "התחילו לספר" - כתבה ועמלה אסנת גואז. הסיפור ככלי אסטרטגי לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים.

שבוע נפלא,



מודה שאינני נמנית על קוראות ספרי העיון ,ההדרכה וכדומה.

מאז היותי ילדה/נערה אני נחשבת לתולעת ספרים מצוייה , אם כי בספרי קריאה בז'אנרים השונים. 
מדי פעם אני "חוטאת" וזה מתרחש רק במקרים מיוחדים במינם, ספרים שנגעו ללבי, ספרים עם תוכן איכותי מאוד ,ספרים שהכתיבה שלהם משובחת והם פונים לקהל מסוים ועושים עמו חסד ממש בירידה לפרטים, בהדרכה המופלאה, בליווי המקצועי וכך קרה לי עם הספר הנפלא של אסנת גואז.

אסנת לדידי הינה מומחית לסיפורים עסקיים ולעניות דעתי ,לא רק עסקיים, כי עסקים זה החיים, זה סובב אותנו, זה בנפשנו, "עבודה" וחיים פרטיים שזורים אלה באלה בעבותות חזקים.
כל החיים שלנו מתנהלים אכן דרך הסיפורים שאנו מספרים, או האחרים, לא תמיד הסיפור הוא המציאות שלי ושל האחר/ת כן. מה אם כן מתוך זה אלו עובדות, אמת, או האמת של צד אחד בלבד, או שניהם.
אין סוף להתרחשויות  ותרחישים ואני תמיד אומרת שבכלל כיף לשמוע סיפורים כאלה או אחרים, מה זאת אומרת כיף? במובן שתמיד אפשר ללמוד מתוך סיפור, להפיק תועלת, לעבור עם זה הלאה ,לעשות משהו.
לנצל את הלימונים למיץ לימונים שהחיים נותנים לנו.
אסנת מטיבה לעשות זאת והיא אמנית הסיפור העסקי, היא מדריכה אחד לאחד איך להביא את הדברים, איך לספר (בעיקר דברים ברומו של עולם ,אך גם בפשטות של היום יום) ,איך לגרום לאחר היחיד או לקבוצה גדולה שמקשיבה (סטודנטים לדוגמא מול המרצה) להקשיב ולהפנים. לקחת את התועלת והמוסר השכל. איך לעשות את הכל מעניין ותמציתי גם יחד והכל בשם המוטו שלנו וכו'. וכל זאת בתבונה רבה ובכישרון כתיבה עילאי.
ובינינו הספר מתאים לאנשים שמנהלים דפים של עסקים ולכולנו בעיקרון.


עד כאן היו דבריי ומתוך כריכת הספר.



הספר "התחילו לספר" חושף את הסוד הטמון ביצירת סיפורים ומציע את הנוסחה שעל בסיסה נבנים סיפורים המייצרים קשב, מניעים לפעולה ונוגעים באנשים.
וכך, בזמן חווית קריאה מהנה ומלאת השראה, נחשפים בפנינו סודות ההשפעה ומתגלה כוחו של הסיפור ככלי אסטרטגי. בספר תמצאו שלל דוגמאות , הדרכה מפורטת וכלים יישומיים לבניית סיפורים אפקטיביים.
אז לא משנה אם אתם מנהיגים השואפים לקדם סדר יום ציבורי, מרצים המבקשים ליצור חוויה אצל המאזינים, בעלי עסקים המעוניינים להציג טוב יותר את מרכולתם או אם אתם כותבים תכנים למחייתכם או אפילו להנאתכם- זכרו, אם יש בכם הרצון לגעת בנמענים שלכם- עליכם לתבל את דבריכם בסיפורים. 
לא בסתם סיפורים, אלא בסיפורים שבכוחם לקדם את האג'נדה, את המטרות ואת היעדים שהצבתם לעצמכם.

אסנת גואז היא מספרת סיפורים עסקיים המסייעת לחברות, לארגונים ולעסקים למצוא את הסיפור שלהם, מרצה ומעבירה הכשרות וסדנאות, מומחית בבניית פרזנטציות עם סיפור בלתי נשכח, מוסמכת(MAׂ) בתקשורת ובעיתונות ובעלת יותר מ 15 שנות ניסיון מעשי בתקשורת שיווקית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה