יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

ג'ל הכביסה טוטאל מבית סוד





צהריים טובים.




קיבלתי לסיקורי ג'ל מושלם ואיכותי לכביסות הבית.
אז נכון, אני קלישאתית ואוהבת את מטלת הכביסה בראש רשימת מטלות הבית שבאחריותי ,הרבה אחרות הן בראש מעייניו ותפקידיו של בן הזוג שלי שיחיה.
בכביסה אני אוהבת להתעסק. ואם בכביסה עסקינן, אזי כדאי שאמליץ לכן/ם על חומר נהדר ומשובח לכביסה נקיה , מוצלחת וריחנית.

יש לי כמה וכמה טיפים לכביסה "טובה".
ובכן, בראש ובראשונה. להקפיד להפריד בין הכבסים, צבעוני לחוד, לבנים לחוד, כביסה עדינה לחוד. ממש לשים לב. וזה עוד לפני איכות החומרים בהם משתמשים. ואל תתפשרו באיכות ובטיב.

למען האמת כביסה עדינה במיוחד אני נוטה לכבס ביד ולא במכונה בכלל.
נקו את האבן ממכונת הכביסה.
שימו חומרים טובים וזהו זה, תנו למכונה בשילוב הג'ל הטוב לעשות את עבודתם נאמנה.
מבטיחה לכן כביסה ריחנית, רכה ונעימה. בימים אלה אחי מקנדה ומשפחתו מתארחים אצלנו, הוא כל הזמן מהלל ולא מפסיק לשבח את הריח ורכות הבגדים. אין ספק שזה החמיא לנו. הרגשה של בית, ניקיון ועונג עילאי.





<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fyafit.erez.9%2Fvideos%2F10155851853091354%2F&show_text=0&width=267" width="267" height="476" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allowFullScreen="true"></iframe>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה