יום ראשון, 5 במרץ 2017

im no. one - lady box קופסת ההפתעות המדהימה שתוכלנה להתרשם ממנה כאן בפוסט.

צהרים טובים...


איזה פינוקים הגיעו לקראת סוף שבוע האחרון.... 
ליידי בוקס -  קופסה עם הרבה פינוקים מתחום הטיפוח והיופי הנשי . מארז וכל טוב בו, פתחתי את קופסת ההפתעות והתענגתי על כל רגע ורגע בחוויה המכוננת.
לא ידעתי מה צפוי לי, מה אקבל... וזה בדיוק בזמן ליום האישה הבינלאומי שחל השבוע.

גם לי , כמו לכל אישה שאני מכירה שעובדת ללא הפסקה מצאת החמה עד צאת ה.... מגיעים רגעים של אושר וגם יותר מרגעים. ימים שלמים ומושלמים של הנאה.
אני בתוך ים המטלות והעבודות במשך השבוע, תמיד תמיד מפנה לי שעות של בילוי או עם עצמי (ספר טוב, כתיבה, קפה משובח ושוקולד לצידו, אפייה ובישול), או עם חברות, עם בן זוגי, עם בתי, אמי ,אחותי, אבי. כך שלא חסרים לי רגעים של כיף. 
והכי אהוב עליי שעת תה אנגלי כראוי לנכדה של סבתי עליה השלום ואמבטייה מפנקת וריחנית.

יום העבודה מתחיל אצלי למעשה ב- 5 בבוקר עם קומי, יורדת עם קייטי לגינה (במהלך היום זו מטלה של האחרים והאחרות בבית משפחת ארז). חוזרת, מכינה דייסת קוואקר או שייק פירות מענג, מכינה כריכים וקפה לכולנו, מתקלחת ויוצאת לעבודה, משרה מלאה- רק פחות שעה מפאת הגיל - מעל 50.
חוזרת ואז מתחיל יום חדש, או המשך היום- לא חשוב איך נקרא "לילד" והכל באהבה. איתי חולק במטלות הבית, בהסעות, באפיות, בבישולים , בפינוקים- רפי אישי היקר. אך איך אומרים? "אין כמו אמא" ובאמת אנחנו זוכרות המון ועושות המון.

בליידי בוקס הנפלאה מצאתי בשמים נהדרים ומוקטנים שישר הצמדתי לתיק האיפור המדהים שלי שנמצא איתי דרך קבע בתיק הגדול.
* בושם מוקטן של מארק ג'ייקובס- שהוא סוג של גרסת המשך לבושם דקהדנס היוקרתי מבית המעצב. וכיאה למארק ג'ייקובס- הבושם הינו בצורת תיק יוקרתי ומהמם.
יצירת אמנות אופנתית בהשראת התיק האייקוני מבית המעצב. לאישה האוהבת פינוקים קטנים ומתחברת לחיים הטובים.

* בושם או דה פרפריום מטריף של קואץ' בהשראת האנרגיה וסגנון החיים האורבני של ניו יורק, זהו בושם רווי ניגודים, רענן ותוסס, אך גם חושני ונשי. ולדעתי אלו לא ניגודים, אלא מורכבות ויפי האישה באשר היא.

2 הבשמים מחזיקים יופי מעמד. התבשמתי בבוקר במשרד וזה מחזיק מעמד יפה מאוד.

גם את הגבר שלי פינקו כאן וזה הבושם-
*מרצדס קלאב, בושם, או דה טואלט, אביבי וקליל בניחוח ממכר לגבר האורבני, השאפתן והאסתטיקן, בבקבוק המעוצב באלגנטיות מבית מרצדס.


מסקרה מהממת ומטריפה של רבלון - מיוחדת במינה בנוסחה חדשה שעונה על כמה נקודות שונות כשבעיצוב ריסים עסקנן- מעבה, מפרידה, מסרקת, מעצבת ,מאריכה וצובעת את הריסים בגוון אינטנסיבי. ניסיתי ואהבתי.


לציפורניים הקדישו הפעם לק מבית סינפול, מותג הלקים המוביל והאופנתי מארה"ב, לנשים הרוצות להתבלט (מלבד בעשייה והאופי הטוב כמובן) ותרות אחר הצהרות אופנתיות וחדשנות יפיפייה.
הלק צבעו עדין ועם נוכחות נהדרת. יש ל- sinfulcolors צבעים נהדרים אחרים לבחירתכן.


אחרונים חביבים הם המגבונים שכבר יוצא לי להשתמש בהם זמן מה- מבית נטיורג'ינה החברה האיכותית, מגבונים בריח אשכולית ורודה שהומצאו ממש במיוחד כדי לעזור במניעת פגמים בעור והסתרת פצעונים.
כאשר משתמשים בהם, התחושה היא נעימות ורכות. הם באמת עושים את העבודה ומסירים את הלכלוך מהפנים ואת כל שאריות האיפור והשומן שכולנו לא אוהבות. ולמעשה עוזרות בהסתרת פצעונים וזאת מבלי לייבש את העור (שזה מצוין).








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה