יום שלישי, 7 במרץ 2017

גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים

בוקר שלישי מצויין

שבוע שעבר חלום כמוס שלי התגשם.. מהו ?

צידנית מלאה בגלידות נסטלה הגיעה אליי הביתה. חלבי, פירותי, המון פירות טעימים עם שילובים מטריפים נחתה אצלי בבית משפחת ארז.
טעמתי משהו, צילמתי וישר הכנסתי למקפיא, פן יגיעו החבר'ה ויתחילו לזלול אותן לפני שכתבתי וחשבתי בכלל.
בית משפחת ארז צמוד במובן מסויים לדיאטת תזונה נכונה ובריאה. פחות תמצאו אצלנו חטיפים ושאר ירקות..
אופים ומבשלים המון בביתנו הקט ,אוכלים הרבה פירות , ירקות, קטניות, שותים מים , לא ממתיקים משקאות חמים ולא שותים מוגז בכלל ומשתדלים לעשות ספורט, כל אחת ואחד עם אהבותיו/ה.
יעלי הצעירונת בחבורה רגישה ללקטוז וככזו ממש מקפידה וחוק בל יעבור אצלה - לאכול רק בריא, רק מה שאפשרי לה, היא לא חורגת במיל.. גם משתדלת למען עור פנים חלק ,בכל זאת בגיל ההתבגרות וכו'.
והיא מצליחה ואני מצדיעה בפניה על ההתמדה והאופי החזק, אבל גם היא צריכה קצת להמתיק את השיגרה האפרורית והלא מתפשרת שלה, מגמת קולנוע בבליך והמון הפקות וצילומים בימים אלו והגברת המתוקה הינה גם ראשת גדוד בצופים ויש לה עוד תכנונים שתהיה בריאה!
ובכן ,הגלידה של לה פרוטה מבית נסטלה כאילו הומצאה עבורה ובמיוחד טעם תות שדה/פירות אדומים, בדיוק מה שהיא אוהבת (הילדונת אוהבת תות שדה ופירות אחרים...). היא כל כך מאושרת שיש את הגלידה בבית (עוד שניה אוזלת ונחדש את המלאי כמובן).
היא קלילה, טעימה, פירותית ,עם הרבה פרי ומעט קלוריות .מושלמת לגמרי.
תודה רבה לנסטלה על גלידות טעימות ומוצלחות לקיץ 2017.  💗💑💑 ועל ההירתמות לטרנד הבריאות העולמי והארצי באשר הוא.

תוכלו/נה לראות בתמונות את החגיגה עם הגלידות השונות והמגוונות.











גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לאור הצלחת שלגוני La Fruttaa שהושקו בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה - פירות אדומים.
מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל כדור גלידה בין 42-57 קלוריות בלבד (תלוי בטעם הגלידה. כדור מכיל 40 גר' בממוצע).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה