יום שני, 3 ביולי 2017

מוצר חדש: ריבת חלב בטעם שוקולד מבית "קונדיטור": טעים יותר, בריא יותר !



בוקר אור חברות וחברים יקרים


קריאה לכל העוסקים באפייה ובבישול ביתי. יש לי בשורה נפלאה ומתוקה.
ריבת חלב בטעם שוקולד , פחות שומן, יותר טעם, יותר ריבת חלב- משמע יותר חלבון, יותר טעם טוב.
גם ריבת חלב וגם שוקולד, מוצר כלאיים שיצא נפלא. 
אידיאלי לאפייה ביתית וגם לאפייה מקצועית.
אגלה לכן/ם סוד, אני אהבתי את הממרח גם כך איך שהוא על פרוסת לחם איכותי.
הממרח משובח, טעים, מתוק במידה, המרקם שלו מעולה. אגב, גם הריבת חלב של "קונדיטור" נפלאה עם הרבה פחות קלוריות בגירסה העכשווית המושקת בימים אלו ,לצד ריבת החלב בטעם שוקולד.

עבורי מוצרים כאלה ושוטטות בחיפושים אחר מצרכים לאפייה ובישול שרפי ואני מפנקים בהם את בני משפחת ארז, זה יותר מכל שופינג של בגדים או משהו מעין זה.
ממליצה, מוצרים נהדרים מבית "קונדיטור".
המחיר שווה לכל נפש ממש!!





מוצר חדש: ריבת חלב בטעם שוקולד מבית "קונדיטור": טעים יותר, בריא יותר !
משפחת ריבות החלב של המותג "קונדיטור" מבית "אשבל מזון פונקציונלי" מתרחבת, ומצרפת לשורותיה פיתוח מוצלח חדש: ריבת חלב בטעם שוקולד ! ריבת החלב מתאימה כממרח לכריך או לאפייה מתוקה, ומציעה ערכים תזונתיים מאוזנים ובריאים יותר, בהשוואה לממרחי השוקולד הנפוצים בשוק. כך, למשל, הממרח מכיל רק כ- 6% שומן, זאת בהשוואה לכ-30% שומן המאפיינים את ממרחי השוקולד/האגוזים הפופולאריים בשוק, וכמחצית מכמות השומן הרווי הנהוגה בממרחים. בנוסף, מכילה ריבת החלב בטעם שוקולד אחוז גבוה של חלבון (כ-8%, יותר מכפול כמות החלבון מממרחי השוקולד הקלאסיים), איננה מכילה גלוטן או צבעי מאכל ומבוססת על חלב (לא פרווה).
תומר בר-מאיר, סמנכ"ל השיווק של "אשבל", מסביר : "שוק ממרחי השוקולד הוא שוק ענק, המדובר במוצר אהוב על ילדי ישראל ועל חובבי אפייה כאחד.  אנחנו מביאים בשורה חדשה לשוק זה, עם מוצר שונה בתכלית בקטגוריית מוצרי הפרימיום". כחלק מריענון קו ריבות החלב פרימיום, העשויות בחלקן מחלב ניגר, משיק המותג גם גרסה משופרת של ריבת החלב מופחתת הקלוריות- "קונדיטור Less" המכילה 45% פחות קלוריות מחברותיה ה"סטנדרטיות" ועשירה בסיבים תזונתיים. הקונדיטור Less שתחליף את "קונדיטור לייט"– ללא תוספת סוכר, מתוקה, טעימה, נטולת נקיפות מצפון ועשירה ברכיבים איכותיים.
קו ריבות החלב של אשבל כולל את ריבת החלב הקלאסית "קומידה" מאבקת חלב, ולצידה מוצרי הפרימיום של המותג "קונדיטור". מובילת הסדרה- ריבת חלב "קונדיטור" , ריבת החלב הראשונה בישראל המיוצרת מחלב ניגר טרי, בהשוואה לריבות החלב האחרות בשוק, העשויות מאבקת חלב. ריבות החלב של קונדיטור מצטיינות במרקם משובח, ומשמשות להכנת אלפחורס משגעים, משקה שוקולטה ממיס, כתוסף לגלידות, כמלית מושלמת לעוגות, עוגיות ומיני מאפים, או כממרח לכריך מנחם.  בתיאבון ...............
להשיג ברשתות השיווק המובחרות: רמי לוי, שופרסל, חצי חינם, סופר ברקת, טיב טעם, קשת טעמים, יינות ביתן, ויקטורי, יוחננוף ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 14.5 ₪ לריבת חלב בטעם שוקולד, 19 ₪ לריבת חלב קונדיטור Less.
כשר בהשגחת הרב לנדא
למידע נוסף און ליין www.Eshbal.biz

_____________________________________________________________________________________________________

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה