יום ראשון, 16 ביולי 2017

Yellow בשיתוף פעולה עם גלידות נסטלה: משיקה גלידת אפוגטו




שבוע נפלא.

חודש לא פשוט עבר עליי ,מורכב , לחוץ  ועמוס עד לעייפה. בדברים טובים. עברנו דירה. פרוייקט של החיים, אך שווה את המאמץ. גם לאחר 25 שנה..
ארזנו, פירקנו, זרקנו, הרכבנו והיריעה קצרה מלהכיל. 
החצי הטוב שלי אפילו קנה שולחן יד שנייה ושיפצו בצורה מדהימה, שלא להאמין ממש. אתמול סיימנו עם הלכה האחרונה וזהו לאחר יבוש הבאנו אותו מהקליניקה של רפי הביתה לסלון- למקומו הטבעי. יצא מדהים ובדרכנו בחזרה הביתה  עצרנו ב yellow החנות נוחות להתענג על האפוגטו שמשיקים בימים אלו.
מה אגיד לכן/ם שוס של הקיץ. מקרר, מענג, מתוק וטעים אלוהי.

בלי שום קשר זה אחד הקינוחים הקבועים אותם אני מזמינה בבית קפה. גם באיטליה התענגתי ונהניתי.

טעים כמו באיטליה פה בחנות נוחות של yellow.
מומלץ גם כשלא צריכים למלא דלק, עצרו, תהנו ותירגעו לכמה דקות של עונג.










Yellow בשיתוף פעולה עם גלידות נסטלה: משיקה גלידת אפוגטו
גלידות נסטלה פיתחו עבור Yellow אריזה ייחודית שתאפשר הכנה של אפוגטו- גלידה עם שוט אספרסו – שתמכר באופן בלעדי בסניפי Yellow

רשת Yellow, המציעה פתרונות 24/7 על הדרך, בשיתוף פעולה עם גלידות נסטלה ישראל,
במסגרתו פיתחה עבורה נסטלה אריזה ייחודית של גלידת שמנת איכותית עם גרגירי וניל שתאפשר הכנה במקום של אפוגטו– קינוח איטלקי קייצי הכולל כדור גלידת וניל משובח ושוט איכותי של אספרסו קצר הנמזג על גבי הגלידה ומהווה הפוגה מרעננת מהחום הקייצי!

הגלידה תוצב במקפיאים בסניפי Yellow ותהיה סגורה באופן הרמטי. בעת ההגעה לקופה, המוכר ימזוג ישירות על הגלידה אספרסו קצר ואיכותי הנמכר בסניפי הרשת.
האפוגטו, הוא קינוח פופולרי במטבח האיטלקי המשלב גלידה עליה שופכים אספרסו חם. הוא נאכל מיד בטרם הגלידה נמסה ולאחר אכילת הגלידה שותים את הקפה הנותר, המתובל בגלידה שנמסה. המוצר יימכר באופן בלעדי בחנויות Yellow , מחירו 12 שקלים והוא כולל 55 גרם גלידה ומנת אספרסו קצר.

שי דגן, מנהל רשת Yellow: "שיתוף הפעולה עם גלידות נסטלה והשקת הקינוח הייחודי הוא צעד נוסף של Yellow להעניק חוויה צרכנית עדכנית ועשירה בחנויות הנוחות. האפוגטו הינו תוספת לקטגורית הקפה, מהקטגוריות המובילות של יילו, תוספת קייצית ואיכותית למגוון משקאות הקפה של הרשת, המגלם חדשנות מוצרית לצד איכות בלתי מתפשרת. נמשיך בפיתוח והרחבת מגוון המוצרים המוצעים ללקוחותינו, בין אם מדובר בקולינריה, אלקטרוניקה, ירקות ופירות, קניות אונליין וכדומה".

לדברי גלית בר, סמנכ"לית השיווק בגלידות נסטלה: "הרעיון לשיתוף הפעולה עלה לאחר סיעור מוחות משותף עם רשת יילו להצמחת המכירות, השילוב המרענן בין הגלידה שלנו לאספרסו של רשת Yellow".





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה