יום חמישי, 13 ביולי 2017

הסכם שיתוף פעולה בין קרביץ לעמותת "תיק לכל תלמיד"




בוקר אור.

איזה שיתוף פעולה מבורך של קרביץ עם העמותה המדהימה "תיק לכל תלמיד"
פרוייקט שהחל כרעיון בראשו המדהים של ירון לוי, רעיון מבורך וגאוני של הפעיל החברתי ש"זכיתי" לפוגשו בהשקה השנתית והמסורתית של קרביץ לעיתונאיות ובלוגריות כמו כל שנה בקיץ לקראת החזרה ללימודים.
קרביץ משתפת פעולה עם העמותה, פשוט מאוד להביא תיק/ילקוט שלא צריכים כבר בבית, חדש או ישן יותר, מקבלים שובר לקנייה עתידית. ולמעשה קרביץ מחדשת את התיקים ודואגת למלא אותם במכשירי כתיבה אלמנטריים.
איזו חשיבה, איזו יוזמה. כן ירבו כאלו בארץ ולפי מה שסיפר לנו ירון, העמותה רק הולכת וגדלה מהרגע שנוסדה לפני כשלוש שנים. וישנם 30,000 תיקים שנתרמו ברחבי הארץ. לא פחות!.
בשנת 2016 היו כ- 40 נקודות ברחבי הארץ עם מתנדבים שעובדים באופן סדיר ופעיל וכעת - 70 מוקדים. כמעט הכפילה את עצמה העמותה.
וקרביץ למעשה עוזרת לילדים מבתים מעוטי יכולת להתחיל באופן שווה את שנת הלימודים.
ישנם כ- 1000 מתנדבים וצירפתי לכן/ם קישור להצטרפות לפעילות המבורכת הזו.
אז הכנסו לקרביץ בסניף הקרוב אליכן/ם ויש כ- 80 חנויות ברחבי הארץ, כך שכל אחת ואחד יכולים ומסוגלים לקנות בקרביץ ,גם מבחינת מחירים ובכלל בקיץ יש דוכנים מדהימים, אם אפשר לקרוא להם כך, ברחבי הקניונים עם תצוגה מרהיבה של תיקים, מכשירי כתיבה והיריעה קצרה מלהכיל. טווח המחירים הוא רחב מאוד וכל אחד ואחת יכולה לרכוש ממוצרי קרביץ ,אם ממותגי הבית של קרביץ, דיסני ועוד ועוד.
קראו בהמשך הפוסט איך תוכלו לעשות זאת ולהצטרף ולצרף עוד אנשים, שתפו ותרמו למען חברה טובה יותר, קהילה מבורכת עם הרבה תרומה ואיכפתיות לזולת.





הסכם שיתוף פעולה בין קרביץ לעמותת "תיק לכל תלמיד"
סניפי קרביץ ברחבי הארץ ישמשו כנקודות איסוף לתיקים..  קרביץ תחדש את התיקים ותמלא  בציוד לבית הספר ...מי שיביא תיק לתרומה לסניפי קרביץ, יקבל שובר לקניה עתידית בקרביץ

קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד חזרה לבית הספר,  מצטרפת השנה למיזם החברתי "תיק לכל תלמיד". במסגרת המיזם, סניפי קרביץ ברחבי הארץ, ישמשו נקודת איסוף לתיקים מחודשים/משומשים - המיזם תיק לכל תלמיד וקרביץ יחד עם תורמים שיצטרפו למיזם, ימלאו את התיקים בציוד חזרה לבית הספר שיועבר לילדים ממשפחות נזקקות בפריסה ארצית. המשמעות היא כי ילדים אלה יקבלו ילקוט מחודש מלא ציוד חזרה לבית הספר. שווי הערכה שתכלול כלי כתיבה ומוצרים נדרשים  לפתיחת השנה הינו כ – 70 שקלים
גם מי שיגיע לסניפי קרביץ להביא את הילקוט הקודם שלו, לא יצא בידיים ריקות. בנוסף לערכים החינוכיים של אחריות חברתית, תרומה לקהילה, השימוש החוזר שמירה על כדור הארץ והערבות ההדדית, יקבלו התורמים גם שובר לקנייה חוזרת בקרביץ לחודשים אוקטובר נובמבר – לקניית השלמות לציוד לבית הספר REFILL בשווי של 50 שקלים.
כמו כן, לקוחות קרביץ שירצו לקחת חלק נוסף בתרומה יוכלו לרכוש בקרביץ ערכת תרומה בשווי של 30 שקל וקרביץ תגדיל את הערכה לשווי של 70 שקלים.
ירון לוי, מייסד והוגה המיזם החברתי -"תיק לכל תלמיד" מציין כי מדובר במיזם חברתי שהחל לפני שנתיים על ידי פעילים חברתיים מכל רחבי הארץ. בשנה שעברה נאספו וחולקו למעלה מ- 30,000 תיקים לילדים בכל רחבי הארץ והמיזם קיבל הכרה ארצית רחבה. מטרת המיזם הינה לפעול לקידום סביבה חינוכית לימודית תומכת לילדים תוך הגברת המודעות לערבות הדדית דאגה ונתינה לזולת ללא הבדל דת גזע ו/או לאום. אנו שמחים על התגייסות קרביץ ומאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר להרחיב את מעגל התרומות.
מאור ארצי, סמנכ"ל הקמעונאות של קרביץ מציין, כי בכל שנה תורמת קרביץ ילקוטים ותיקים לקראת החזרה לבית הספר. השנה החליטה החברה בהחלטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות ולאפשר ללקוחות קרביץ לקחת חלק פעיל ביוזמה חברתית חשובה זו. עוד מציין ארצי, כי בנוסף לערכים החברתיים, של עזרה הדדית, יהנו התורמים משובר לקנייה עתידית בקרביץ.

פרויקט "תיק לכל ילד" מאפשר לעשרות אלפי ילדים במדינה להתחיל את לימודיהם באופן שווה כך שלכל ילד בישראל תהיה הזכות הבסיסית לסביבה תומכת לימוד והתפתחות אישית מבלי שיחסרו לו הצרכים הבסיסיים לכך. לא פחות חשוב החינוך לנתינה והדגש כי גם הילדים המוסרים את תיקיהם מרווחים באופן שווה משיתוף הפעולה, ההבנה שתיק לא זורקים אלה מוסרים לילד אחר בדיוק כמו ספר מגבירה את הערבות הדדית בין הילדים כולם. איסוף תיקים וציוד בי"ס וחלוקתם נעשה בכל רחבי הארץ. נכון לשנה זו ישנם למעלה מ-60 רכזים לפעילות בחלוקה לפי אזורים, מהצפון ועד הדרום. בעזרתה של הקרן לידידות המיזם אוסף פניות לקבלת תיקים וציוד מכל רחבי הארץ. תמיכתה ועזרתה של הקרן לידידות והכרתו של הרב יחיאל אקשטיין בחשיבות המיזם והתגייסותו לעזרת המיזם תורמים רבות להצלחת הפרויקט. חשוב להדגיש כי אנו פועלים ללא מטרת רווח וכל הפעילים עובדים ללא כל תמורה.

האיסוף יתאפשר בסניפים נבחרים של קרביץ בברחבי הארץ
למידע על סניפי האיסוף WWW.KRAVITZ.CO.IL
.
רשת קרביץ מובילה את תחום חזרה לבית הספר למעלה מ- 90 שנה ומונה היום למעלה מ- 80 סניפים ברחבי הארץ  מציעה כל השנה מענה רחב בכל הקשור לציוד חזרה לבית הספר, עם דגש על מוצרים שעומדים בדרישות התקנים תקינה מחמירות לבטיחות מקסימאלית של הלקוחות.






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה