יום חמישי, 6 ביולי 2017

בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי סדרת תכשירי ההגנה מהשמש מבית Miami Beach נוחתת בישראל!



בוקר חמישי נהדר

הקיץ עימנו, עונה שאני פחות אוהבת בלשון המעטה, עם כל הלחות והחום והשמש החזקה.
אני צועדת ברגל לעבודתי, הלוך חזור - כבר 25 שנה. פעם הייתי בעלת עור בהיר יותר וגם מודה- לא עשיתי חשבון עם השעות החמות ולהיות חשופה בשמש וכו', בשנים האחרונות המודעות לשמירה על עור הפנים והגוף ולהגנה עלתה מאוד מאוד ברמות שיש כל כך הרבה סוגי קרמים, תרסיסים וכו'.
אך שימו לב כי חשוב מאוד לדעת להתאים את סוג מקדם ההגנה /קרם ההגנה לפי צבע עור, לפי גיל (לילדים למשל זה עם מקדם הגנה הרבה יותר גבוה- 50) והחשיבות של מריחה והצטיידות בקרם הגנה , הינה ברמה כזו שאפשר להשוות את זה לשתיית מים וחבישת כובע בקיץ הכל כך קשה עם השמש הקופחת של ארצנו הקטנה.
מודה שאני לפעמים משתמשת בשעות החמות בתחליב הגנה בעל מקדם מאוד גבוה כמו של ילדים. כי חשוב לי לשמור על העור שלי בריא והשמש הרי ידוע שמזיקה מאוד לעור הפנים. זאת אומרת, הכל צריך להיות במידה. 10 דקות להיות בשמש זה ויטמין D אולי, אך אם זה גולש מעבר לכך, זה כבר פחות ופחות בריא וכידוע עור הפנים הינו עור רגיש ביותר.
אז תקפידו גם אתן וציידו גם את בני זוגכן שנוטים משום מה לזלזל בתחום הזה, החדירו להם את המודעות הכל כך חשובה הזו. ובוודאי שלילדיכן מרחו לפני היציאה מהבית תחליב הגנה עם מקדם גבוה, קחו עמכן בתיק ציוד היציאה גם את התחליב עצמו , שיהיה צמוד אליכן. הקפידו למרוח את הילדים במהלך היום.
לכל סוג עור ולכל מטרה ונוחות יש את המוצר המתאים לכך. סדרה שלמה של מוצרים איכותיים 
היו חכמות בשמש, לא להתעצל, אח"כ חלילה זה יהיה בעוכריכן.
וכמובן לשתות הרבה מים.
שיהיה קיץ בריא ונעים עד כמה שניתן.









בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי
סדרת תכשירי ההגנה מהשמש מבית Miami Beach
נוחתת בישראל!


  •  Miami Beach המותג היחיד המשלב רכיבי ים טבעיים לטיפול בעור
  • המותג זוכה הפרס היוקרתי "Trendsetter Award" ל-016 , בתערוכת היופי המובילה לטכנולוגיות מהפכניות וחדשניות שנערכה בלאס וגאס
  • תכשירי ההגנה של Miami Beach משמשים כמוצרי ההגנה הרשמיים של חוף מיאמי ומשמר החופים במיאמי ביץ'
  • מוצרי ההגנה כוללים מגוון תתי סדרות - SEA מצמחי-ים; KIDS לילדים; AFTER SUN  לשימוש אחרי חשיפה לשמש


סדרת תכשירי ההגנה מהשמש - Miami Beach נוחתת בישראל ותשווק בלעדית בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי שבנתב"ג.

העיר מיאמי ביץ', אחת מיעדי התיירות המובילים בעולם, יצרה בשיתוף חברת  Destination Brands International קו רשמי ובלעדי של מוצרי הגנה מהשמש תחת השם Miami Beach תוך חיבור בין מרכיבים של ים עם מאפייני הגנה מהשמש בפורמולות ייחודיות, המספקות  לעור הגנה מושלמת,  ברמת לחות מספקת והזנה מיטבית.

Miami Beach Suncare הוא מותג לייפסטייל ייחודי, היוצר חוויה חושית אמיתית של חוף מיאמי - החל מתחושת הרוגע שמשרות הנוסחאות המבוססות על פורמולת אצות-ים בעלת הפעולה המשולשת, ועד האפקט המרגיע של אלמוגי ים רכים -  ההוויה של מיאמי ביץ' ארוזה בבקבוק, להנאתך.
MB Suncare מיוצר בפלורידה ממרכיבים באיכות מעולה, אשר נבחרו בקפידה כדי להעניק את הטיפול המיטבי בעור והגנה מעולה מפני השמש, כפי שנהוג במיאמי ביץ'. המוצרים עשירים בתמציות של צמחי-ים, המספקים מגוון של יתרונות בלעדיים לעור, כולל היתרונות של וויטמינים, מינרלים ונוגדי-חמצון חיוניים, המגנים מפני רדיקלים חופשיים ומפני הזדקנות מוקדמת של העור הנגרמת על-ידי השמש. מוצרי MB Suncare הם היפואלרגניים ומעולם לא נוסו על בעלי חיים.
אנשי משמר החופים של מיאמי ביץ' בעצמם משתמשים ב-MB Suncare כדי להגן על עורם ולשמור על מראהו המיטבי בשעה שהם משגיחים על החופים של מיאמי. שמירה על ביטחון המבקרים במיאמי ביץ' - הן במים והן בשמש - היא בעדיפות ראשונה אצל אנשי משמר החופים של מיאמי ביץ', המכירים היטב בחשיבותה של הגנה איכותית.
מותג מיאמי ביץ' זוכה הפרס היוקרתי "Trendsetter Award" ל-2016 בתערוכת היופי המובילה לטכנולוגיות מהפכניות וחדשניות שנערכה באוגוסט בלאס וגאס. המותג זכה בהכרה לאומית על קביעת מגמות חדשות בעולם היופי.
מיאמי ביץ' הינו המותג היחיד המשלב רכיבים מהים לאספקת יתרונות לטיפול העור- עם הריח המוכר של Miami Beach בכל בקבוק. קו תכשירי ההגנה כולל קרמים ותכשירי ספריי המגיעים בפורמולות קלילות המיוצרות עם רכיבי ים טבעיים ותמציות יומיות המזינות ומטפלות בעור, מאפשרות מריחה נוחה, ספיגה מצוינת ומספקות אפקט מקרר טבעי.
מוצריMiami Beachמיוצרים מתמציות טבעיות של צמחי-ים
אצות-ים                (sea kelp)    
מאזנות את העור, מספקות לו לחות, מרככות אותו ומסלקות רעלים, תוך כדי חידוש מלאי הוויטמינים והמינרלים החיוניים. האצות, העשירות בנוגדי-חמצון, מגנות על העור מפני הנזק הנגרם על-ידי רדיקלים חופשיים ומשמשות גם כאמצעי אנטי-דלקתי.
כרוב-ים                 (sea kale)
מחזיר את החיות לעור ומגן עליו מפני הזדקנות טרם-עת של העור כתוצאה מחשיפה לקרני UVA ו - UVB. עקב התכולה הגבוהה של נוגדי-חמצון, תמצית זאת מצמצמת את הופעת קמטוטים עדינים ומגנה מפני רדיקלים חופשיים והזדקנות העור, הנגרמת על-ידי קרניים אולטרה-סגולות (UVA).
אלמוגי ים רכים      (sea whip)
מסייעים להפחית אדמומיות וגירויי עור הודות לסגולותיהם האנטי-דלקתיות ולתכונות ההרגעה שלהם. הם תורמים גם לתיקון תאי עור פגועים ואף ניחנים  ביכולת לשכך כאבים - תכונה שימושית ומועילה בטיפול בכוויות שמש, חתכים וגירויי עור קלים.

קולקציית מוצריMiami Beach
קולקציית מוצרי Miami Beach כוללת מגוון סדרות לפי השימושים השונים: קולקציית MB SEA מצמחי-ים; קולקציית MB KIDS לילדים; קולקציית MB AFTER SUN  לשימוש אחרי חשיפה לשמש.

קולקציית MB SEA מצמחי-ים
פנקו את עורכם בקולקציית תכשירי ההזנה והלחות שמקורם בצמחי-ים

Sea Sunscreen Lotion Broad Spectrum – תחליב הגנה מסדרת SEA המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 30
פנקו את עורכם עם תחליב בעל פעולה משולשת, עמיד במים, קל משקל ומלחח, הכולל הגנה מפני קרניים אולטרה-סגולות (UVA) ואולטרה סגולות מסוג B ((UVB ובעל הניחוח הייחודי של MB Beach - סימן ההיכר של הסדרה כולה.
• עתיר באצות-ים בעלות פעולה משולשת
• מספק הגנה מפני ספקטרום רחב של קרינה; מקדם הגנה SPF 30.
• עמיד במים במשך 80 דקות
תיאור:
אנו נרגשים לחלוק אתך את תחליב ההגנה שלנו מסדרת SEA, המסנן קרינה והמיוצר מתערובת מיוחדת של שלושה סוגי אצות-ים; אלו מעניקים לך את היתרונות הנהדרים של סינון קרינה, הטמונים באצות הים, ובה-בעת ממצקים את מראה העור ומגנים מפני הזדקנות מוקדמת הנגרמת ע"י חשיפה לקרינה UVA ו – UVB. הנוסחה הלא-שומנית נספגת במהירות בעור, מחזירה לו לחות ומחדשת את מלאי החלבונים והמינרלים שאבדו לו בחום השמש.

מחירים- 12.90 דולר ל- 148 מ"ל/ 8.90 דולר ל- 89 מ"ל
Sea Sunscreen Spray Broad Spectrum – תרסיס הגנה מסדרת SEA המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 30
הגנה חזקה מעולם לא העניקה תחושה כה טובה! תתאהבו בניחוח MB Beach של התרסיס שלנו, בעל עמידות במים לאורך זמן ומועשר בוויטמין E.
• תרסיס עדין ואוורירי בניחוח MB Beach - סימן ההיכר של הסדרה.
• מספק הגנה מפני ספקטרום רחב של קרינה; מקדם הגנה SPF 30.
• עמיד במים במשך 80 דקות
תיאור:
נוסחה זאת, המיועדת לשפת הים, מספקת הגנה מפני ספקטרום רחב של קרניים אולטרה-סגולות (UVA) ואולטרה סגולות מסוג B ((UVB, כדי לסייע לעורכם להיראות צעיר יותר לתקופה ארוכה יותר ולמנוע כוויות הנגרמות מחדירה עמוקה יותר של קרני השמש. התכשיר מתייבש מיידית על עורכם כדי להבטיח הגנה מהירה, בשימוש יומיומי נול וקל. אנשי משמר החופים של מיאמי ביץ' הסכימו כי התרסיס המיועד לחוף הים מספק הגנה איכותית גם על החוף וגם בתוך המים.
מחיר- 13.90 דולר ל- 177 מ"ל

 קולקציית MB KIDS לילדים
העניקו לכוכבים הקטנים שלכם את ההגנה הטובה ביותר לעורם העדין.

Continuous Spray Broad Spectrum Kids Sunscreen Lotion - תחליב הגנה מסדרת KIDS בתרסיס רציף לילדים, המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 50
נא להכיר את התחליב שלנו לעור רגיש המיוצר במיוחד בעבור הכוכבים הקטנים ביותר שלנו. לנוסחה העדינה עוצמה של תחליב, אך עם הנוחות של תרסיס רציף.
• נוסחה עדינה לעור רגיש
• הגנה מפני קרני UVA/UVB, עמיד במים, בעל מקדם הגנה SPF 50.
• ללא צבע, ללא פָּרָבֶּן, היפואלרגני, נבחן על-ידי רופאי עור
תיאור:
נוסחה זאת של תחליב עמיד במים, המגן מפני ספקטרום רחב של קרינה, היא חסרת צבע, חסרת בושם והיפואלרגנית, מתאימה במיוחד לעור רגיש, ויש בה הנוחות של תרסיס. מה עוד יכולים הורים לבקש מתכשיר הגנה לעור העדין של יקיריהם הפעוטים? מיוצר מתמציות של אלמוגי ים רכים וכרוב-ים; מספק לעור לחות טבעית, רגיעה והגנה.
מחיר- 13.90 דולר ל- 148 מ"ל

Kids Sunscreen Lotion Broad Spectrum - תחליב הגנה מסדרת KIDS לילדים, המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 50
העניקו לכוכבים הקטנים שלכם את ההגנה טובה ביותר מפני קרני שמש: השתמשו בתחליב שלנו לעור רגיש; הוא מיוצר מתמציות טביעות של עצות-ים, המסייעות לעור רגיש.
• נוסחה עדינה לעור רגיש
• מספק הגנה מפני קרני UVA/UVB, עמיד במים, בעל מקדם הגנה SPF 50.
• ללא צבע, ללא פָּרָבֶּן, היפואלרגני, נבחן על-ידי רופאי עור
תיאור:
נוסחה עמידה במים לאורך זמן ומגנה מפני ספקטרום רחב של קרינה; היא חסרת צבע, חסרת בושם והיפואלרגנית כדי שתתאים לעור רגיש.  התכשיר כולל תמציות של אלמוגי ים רכים ושל כרוב-ים - צמחים הידועים בתכונותיהם המרגיעות והאנטי-דלקתיות; במקביל, הוא מרענן את העור העדין של הקטנטנים שלנו.
מחירים- 12.90 דולר ל- 177 מ"ל/ 8.90 דולר ל- 89 מ"ל


קולקציית MB AFTER SUN - לשימוש אחרי חשיפה לשמש
התרעננו עם ג'ל הלחות המרגיע שלנו, לשימוש אחרי חשיפה לשמש.

After Sun Moisturizing Gel - ג'ל לחות מסדרת AFTER SUN לשימוש אחרי חשיפה לשמש
נא להכיר את ג'ל הלחות המיועד לשימוש אחרי חשיפה לשמש והעתיר באלו-ורה וויטמין E, המחזירים לחות לעור ומאריכים את חיי השיזוף תוך מניעת יובש וקילוף.
• ג'ל מקרר מיידית בניחוח MB Beach - סימן ההיכר של הסדרה כולה.
• מקרר, מרגיע ומוסיף לחות
• מועשר בוויטמין E ובאלו-ורה
תיאור:
עתיר אלו-ורה וויטמין E, ג'ל הלחות הזה מקרר מיידית, מרגיע ומרכך את העור. הוויטמין E מגן גם על תאי העור מפני רדיקלים חופשיים. הג'ל מחזיר לחות לעור, מאריך את חיי השיזוף ומונע יובש וקילוף. כולל את ניחוח ה-MB Beach המרענן שלנו.
מחירים- 9.90 דולר ל- 148 מ"ל/ 8.90 דולר ל- 89 מ"ל

את קולקציית מוצרי ההגנה מהשמש של המותג Miami Beach ניתן להשיג בלעדי בחנות ג'יימס ריצ'רדסון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה