יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

קפה עלית משיקים: קפסולה בדרגת חוזק 12 ממקור יחיד 100% אינדונזיה



שלישי נהדר לכולנו

שבוע שעבר התכבדתי בסדנת קפה מרנינה ומקורית מבית קפה עלית. מי שמכיר/ה אותי טוב, יודע/ת מן הסתם שקפה הוא מוטיב מרכזי בחיי האישיים.
חיי התרבות, הקולינריה, התרבות , הפעילות החברתית שלי, היומיומית ,קפה הוא אהבה שלי לחיים.
מאוהבת בארומה שלו, בטעמים הנפלאים והעמוקים. אוהבת להכין קפה, לשבת בבית קפה, לשתות קפה.
יש לנו מכונת קפה בבית ואיזה כיף שהקפסולות של עלית שימושיות למכונה זו.
האכסניה לאירוע הקפה האינדונזי התרחשה במקום עם סצנה תל אביבית ,קפה נחת ברח' ריינס, בואך כיכר דיזנגוף- המחדשת פניה בימים אלו עד להודעה חדשה. מיקום די מרכזי והכל התרחש שם בפנים הקפה ובמדרכה.
שם זכיתי לשמוע את טובי ומומחי הקפה האמונים על התחום בנישה זו בקפה עלית.
טכנולוגיים ואשפי הקפה הבכירים מבית עלית/שטראוס.
איני מתיימרת להיות מאסטרית בקפה, אך לדעת מהו קפה טוב ,אני בוודאות יודעת..
חלום של ממש לראות את הפולים נקלים במכונה, את הטחינה כשהארומות מופצות לכל עבר ברדיוס הקרוב, את כל התהליך, איך פולים הופכים לקפה חום ענברי. נוזל של זהב ובאמת כדי להפיק קפה נדרשים הרבה שיחים של הפולים והדבר נעשה במדינות ברזיל, אינדונזיה ,באתיופיה ועוד. ולא יעברו הרבה שנים ,עד שהביקוש יעלה על ההיצע. שימו לב שהקטיף נעשה ידנית ומסיבות אלו מחיר הקפה יעלה בעולם כולו. 
קחו בחשבון שבסין הענקית עד לפני כמה שנים לא שתו כמעט קפה, כעת התרגלו לטוב והרבה פודיז גילו את הקפה והנאות החיים.
עבורי קפה זוהי הנאת חיים, לבדו, או לצד מאפה משובח, או שוקולד איכותי.
זהו מרכיב מרכזי בחיי והלוואי ותמיד יהיה כך.
הקפסולות החדשות של עלית הן מעולות, טעימות ומקורן באינדונזיה ורק משם.
ממליצה עליהן והן מתאימות למכונת נספרסו. נסו ותהנו. 
למעוניינים יש בידי שובר הנחה של 15% ברכישה באתר עם קוד קופון. כדאי לנצל!








קפה עלית משיקים:
קפסולה בדרגת חוזק 12
 ממקור יחיד  100% אינדונזיה

במהלך חודש דצמבר, בקפה עלית משיקים את קפסולת האספרסו הכי חזקה שלהם  (12) המתבססת על קפה ממקור יחיד ((Single Origin מאינדונזיה.

תערובת הקפה העוצמתית הינה שילוב של פולי ערביקה ורובוסטה נבחרים מאיי אינדונזיה. הקפה גדל במספר איים הנחשבים לאזורי גידול הקפה הידועים בעולם ואשר נבדלים בתנאי הגידול והאקלים השוררים בהם. פולי הערביקה גדלים בגובה רם באי סומטרה המפורסם וידועים בחמיצות והסמיכות הייננית שלהם. פולי הרובוסטה גדלים באי יאווה, על אדמה וולקנית עשירה אשר מקנה לקפה מלאות גבוהה. התערובת עוברת קלייה איטית בטמפרטורה נמוכה ומתאימה במיוחד לאספרסו עוצמתי, בעל גוף מלא ומרירות המזכירה שוקולד מריר עשיר.
לקפסולות האספרסו ממקור יחיד (דוגמת ברזיל/גואטמלה/אינדונזיה) יש מאפיינים הייחודים להן המשתנים בהתאם לאקלים, תנאי הגידול, הקטיף והייבוש ומייצרים קפה ייחודי עם טביעת טעם האופיינית לארץ המקור.
קפסולת אינדונזיה תיפתח למכירה בכל רשתות השיווק וחנויות נבחרות, בסניפי רשת קפה עלית ובחנות האונליין של קפה עלית.
במהלך חודש דצמבר תוצע לצרכנים הטבה ייחודית לסדרת הסינגל אוריג'ן בחנות האונליין של קפה עלית. אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.  http://elite-coffee.co.il/

  • קפסולות האספרסו של קפה עלית הושקו ב2016 והציגו  לראשונה קפסולות מתקדמות במיוחד, המתאימות לכל מכונות נספרסו ואטומות לחמצן, באופן שמשמר את איכות הקפה באופן אופטימלי, מבטיחות את טריותו ואת תכונות הטעם והארומה באופן שמבטיח אספרסו איכותי
  • הקפסולות עצמן מורכבות מפולימר ייחודי ומיוצרות בצרפת כאשר קלייה הקפה, טחינתו והאריזה נעשית בקו ייצור מתקדם במפעל קפה-עלית בארץ באופן שמבטיח טריות מירבית
  • קפה עלית מחזיקה כיום במגוון של שמונה סוגי קפה שונים, ביניהם קפה ממקור יחידני ( Single Origin ) וקפה בטעמים. המותג הינו מותג קפסולות תואמות נספרסו הוביל בישראל ומחזיק בנתח שוק של 43% (סטורנקסט 2017) 


על הקפסולות של קפה עלית:

קפסולות האספרסו של קפה-עלית הינן קפסולות אספרסו מתקדמות אשר מתאימות לשימוש בכל מכונות נספרסו. הקפסולות אטומות לחלוטית לחמצן, דבר המבטיח את טריות הקפה ואת שמירת תכונות הטעם והארומה. המגוון הרחב כולל קפה במגוון עוצמות טעם, ביניהם קפה ממקור יחידני (Single Origin) ממקור קפה כמו ברזיל, גאוטמלה והונדורס וכן קפה בטעמים.

הקפסולות של קפה-עלית מצטרפות למגמה העולמית הרחבה של קפסולות תואמות למכונות נספרסו אשר פופולארית במיוחד במדינות הקפה המובילות של אירופה שם הגיעו כבר להיקף מכירות של כשליש מהקטגוריה כולה. זאת, הודות לאיכות הגבוהה, המגוון הרחב והזמינות לצד מחיר נוח ונגיש.

הקפסולות החדשות מוצעות לצרכן כקפה ממקור יחידני (Single Origin) או כבלנדים תוך ציון עוצמת הטעם:
ü      קפסולה 11, 100% גואטמלה - תערובת קפה single origin המשלבת פולי ערביקה ורובוסטה מאזוריי הגידול המובחרים של גואטמלה. אלו מניבים טעמים עשירים עם חמיצות מרעננת ופירותיות מודגשת. המניבה אספרסו עוצמתי ומרירות המזכירה שוקולד מריר.
ü      קפסולה 10, חזק ועוצמתי - שילוב של זני ערביקה מדרום אמריקה ואפריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה, המעניקים טעמים עוצמתיים וארומטיות גבוהה. הקלייה הכהה יוצרת גוף מלא המדגיש את הטעמים האגוזיים והעשירים. נפלא לשתות כאספרסו קצר או ארוך.
ü      קפסולה 09, עשיר וארומטי - שילוב של  זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים טעמים עשירים וארומטיים. הקלייה המדויקת מעניקה למשקה גוף מלא, ניחוחות יין פירותיים וחמיצות נעימה. נפלא לשתות כאספרסו ארוך או קצר בתוספת נגיעת חלב מוקצף או כקפוצ'ינו קלאסי.
ü      קפסולה 08, מאוזן ומלא - שילוב של זני ערביקה ממרכז ודרום אמריקה יחד עם זני רובוסטה מאסיה היוצרים עושר של טעמים והרמוניה מושלמת בין מרירות וחמיצות. הקלייה מעניקה גוף מלא וניחוחות קקאו ותבלינים. נפלא לשתות כאספרסו ארוך או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מושלם.
ü      קפסולה 07, עדין וקטיפתי - שילוב של זני ערביקה מאפריקה ומרכז-דרום אמריקה היוצרים טעמים מעודנים, מתיקות קרמלית ופירותיות מודגשת. הקלייה מעניקה גוף מלא בעל מרקם קטיפתי ושולחת רמזים של דגנים קלויים ואגוזים. נפלא לשתות כאספרסו ללא תוספת או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מעודן.
ü      קפסולהנטול קפאין 07 - שילוב של זני ערביקה מדרום אמריקה טעם האגוז ומתיקות הקרמל של הזן הברזילאי, משתלבים בהרמוניה עם החמיצות המעודנת והארומה של הזן הקולומביאני. נטילת הקפאין נעשית בתהליך ייחודי המבוסס על מים ו- CO2 מבלי לפגוע בארומה והעושר שבקפה. נפלא לשתות כאספרסו או עם מעט חלב.
ü      קפסולה 06, 100% ברזיל, - תערובת קפה single origin המשלבת פולי קפה מזני ערביקה,  מאזורי הגידול הנחשבים סראדו ומוגיאנה בברזיל. התערובת יוצרת איזון טעמים הרמוני ומושלם של חמיצות יחד עם מתיקות מעודנת.
נפלא לשתות כאספרסו ללא תוספת או עם חלב מוקצף לקפוצ'ינו מעודן.
ü      קפסולת וניל 06 - מתבססת על קפה Single Origin מזן ערביקה מאזורי Cerrado ו- Mogiana בברזיל,  אשר נחשבים לאזורי גידול הקפה המובחרים של המדינה.
הקפה נבחר בקפידה ומאופיין בטעמים פירותיים וחמיצות עדינה. לאחר הקטיף והייבוש, הפולים נקלים בקלייה בהירה וקצרה יחסית אשר מעצימה את הארומות והרכות של הקפה באופן שמשתלב עם טעם הוניל המוסף להם בצורה מאוזנת.
קפסולות האספרסו החדשות מתאימות במיוחד לשתייה כקפוצ'ינו ארומטי עם ארומת וניל, כקפה קר על קרח, עם או בלי חלב, וגם כבסיס לאפוגטו ביתי.


ý     כשרות: בד"צ, נטול: הרבנות לוד
ý     המבצע יוצע בלעדית בחנות האון ליין של קפה עלית http://elite-coffee.co.il/

שטראוס קפה היא חברת הקפה הרביעית בגודלה בעולם במונחי רכש קפה ירוק, ואחת מחברות הקפה הצומחות ביותר בעולם בחמש השנים האחרונות. קבוצת שטראוס היא שחקן מפתח בשווקי הקפה במרכז אירופה ובמזרחה, ושחקן מוביל בברזיל ובישראל בתחום הקפה הקלוי והטחון ובמוצרים ובשירותים נלווים. מותגי הקפה של החברה מובילים בשווקים של ישראל, ברזיל, ובמרכז ומזרח אירופה. 
הקפה של עלית מגיע מארצות קפה מובילות בגידול קפה, ומיוצר במפעלים של החברה ברחבי העולם. הידע והמומחיות הקובעים את הסטנדרט הגבוה של קפה עלית על פני כל הגלובוס מגיעים ממרכז הפיתוח החדשני של שטראוס קפה בישראל, בו עובד צוות בכיר של טכנולוגים, מהנדסים וטועמים מהשורה הראשונה בעולם.
בשטראוס קפה מקפידים על שילוב אופטימלי של זני קפה מובחרים ממקורות הקפה המובילים בעולם, מהם רוקחים את תערובת האספרסו, כאשר בשטראוס חתומים על כל גרגיר קפה שיוצא מהמפעל, כמוצר הטרי והאיכותי ביותר הקיים בשוק.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה