יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

חברת B&D - "בטר אנד דיפרנט" מציגה לחורף חליטות "סוויטי" – פרחי קמומיל ותה ירוק, המשלבות בשקיקי התה המתקה טבעית של עלי סטיביה נטולי קלוריות!




הי אחר הצהריים נעימים וחמימים.

אין כמו כוס תה חם לחורף קריר.
במיוחד בשעת בין הערביים, עת תוקפת אותי עייפות, מכינה כוס תה וליד מאפינס מלוח או מתוק תוצרת בית משפחת ארז.
אין ספק שבטר אנד דיפרנט עם חליטות הסוויטי עשו את זה ובגדול. מתאים לי ללא קלוריות. עם ארומה נפלאה  ועם תה ירוק בריא ונהדר.
ממליצה לכולם/ן . בריא ,טעים ומזין.






חברת B&D - "בטר אנד דיפרנט" מציגה לחורף חליטות "סוויטי" – פרחי קמומיל ותה ירוק, המשלבות בשקיקי התה המתקה טבעית של עלי סטיביה נטולי קלוריות!
שקיקי התה מוצעים באריזות אישיות ואטומות לשמירה על הארומה והטעם
חברת B&D – בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון, מציגה לקראת החורף חליטות תה "סוויטי" SWEET TEA  - חליטות פרחי קמומיל ותה ירוק המשלבות בתוך שקיקי התה עלים טבעיים וירוקים של צמח הסטיביה, כך שמתקבל תה מתוק באופן טבעי. הסדרה מושקת באריזות חדשות ומהודרות, המכילות אריזות אישיות ואטומות של שקיקי התה.
הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי צמח הסטיביה מוכר כממתיק טבעי ונטול קלוריות, והוא מתאים לשומרים על המשקל וגם לחולי סוכרת. לפרחי הקמומיל ולתה הירוק מיוחסות סגולות רבות לפי הרפואה הטבעית. התה הירוק מכיל נוגד חמצון חזק במיוחד EGCG. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות על התה הירוק מראים כי שתיית תה ירוק מסייעת לירידה במשקל, מפחיתה כולסטרול, מחזקת את מערכת החיסון, וכך מקטינה סיכון למחלות שונות. הקמומיל נחשב לצמח מרגיע המסייע בהתמודדות עם הפרעות עיכול, מצבי מתח, חרדה, זיהומים ונדודי שינה.
סדרת "סוויטי" מושקת באריזות חדשות המכילות אריזות אטומות של שקיקי התה לשמירה על הטעם והארומה למשך זמן רב. כמו כן אפשר לקחת אותן בנוחות בתיק או בארנק, בלי להזדקק לשקיות ולקופסאות אחסון.

אופן הכנת החליטה: מרתיחים מים טריים, מוסיפים את השקיק לכוס או למאג וממתינים כ-3-2 דקות.

כשרות - בד"צ העדה החרדית.

מחיר אריזה (25 שקיקים): 17-15 ש"ח.
להשיג ברשתות שיווק, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

***חברת B&D – "בטר אנד דיפרנט" דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, בכדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. מוצרי החברה כוללים דייסות לתינוק, תרכיזי פרי, ממרחים, טחינות, פריכיות, דגני בוקר ועוד. החברה מקפידה על רמת מחירים הוגנת של מוצריה, למרות מחירם הגבוה של חומרי הגלם, כדי לסייע לקהל רחב ככל האפשר להכניס הביתה אוכל בריא.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה