יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

מראות החורף על פי ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה

























https://www.youtube.com/watch?v=C2-eO4d0SIk&feature=youtu.be


https://www.youtube.com/watch?v=QYy05WrW6gU



Joya collection  יצרנית מוצרי הטיפוח      לשיער ולגוף הקיימת מעל ל 18 שנה בישראל. Joya collection  מייצרים את כל המוצרים בארץ. Joya collection  עברה השנה למשכנה החדש. המפעל מתפרס על שטח של ארבע דונם, בהשקעה של כ 4 מיליון ש"ח בטכנולוגיות ובציוד. (המפעל והמוצרים ברישוי של משרד הבריאות).
Joya collection  מתמחה בייצור מוצרי טיפוח לשיער עם מוצרים איכותיים שפותחו בארץ ומותאמים למים הקשים בישראל ולאקלים הישראלי. הרכבים שצריך לקחת בחשבון בייצור מוצר לישראליות. כל מוצרי השיער של Joya collection אינם מכילים מלח, וטובים לכל סוגי השיער ומומלצים לשיער שעבר טיפולי החלקות, טיפולים כימיים וכו.
מראות חורף 2018 מביא לנו את הצבעים החמים, צבעי בורדו וחום חוזרים לשיער שלנו. הטרנד של צבעים חזקים ועמוקים זה הדבר הבא בחורף. עם שיער רך ומטופח. כאן נכנסת Joya collection לתמונה עם סדרת Keratin Forte.
סדרת מוצרי Keratin Forte (הסדרה הורודה) מבוססת על פורמולה ייחודית המועשרת בחלבון קריאטין טהור בריכוז גבוה (קרטין הינו החלבון שממנו עשויה השערה), יחד עם קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השיער, תמצית שמן ארגן טהורה וחמאת שיאה המעניקים רכות, לחות ושיקום השיער. יחד עם הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים, קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער לטיפול וטיפוח מושלם.
עם סדרת מוצרי סדרת מוצרי Keratin Forte השיער נותר עם רכות, מגע משי, חיוניות, מראה בריא ומלא ברק, אלסטיות, רענן ובעל ניחוח נפלא לאורך זמן. הסדרה יוצרת תוצאות של מעצב שיער בשימוש יום יומי.

הסדרה מכילה: שמפו, מסיכה, ומסיכה אינטנסיבית עם מיקרו קפסולות, קרם לחות, סרום וקרם לחות לתלתלים.
לסדרה גם מוצרים לעיצוב השיער: 'פיקס אנד שיין'  לעיצוב השיער, 'טריפל אקשן גלייז' לעיצוב ויצירת נפח ו repeir forte  מסיכה ללא שטיפה לעיצוב השיער.

המוצרים של ג'ויה כבר מזמן הפכו אצלי למנהג של קבע בטיפוח האישי שלי, אם זה קשור בשיער ,שלי ושל בתי יעלי. הסדרות השונות של ג'ויה מתאימות היטב לצרכינו, השיער שלנו רך יותר, מטופח ,זוהר ומבריק יותר לאורך זמן.
אני כותבת מתוך ניסיון אישי ובארץ כמו שלנו שיש הרבה שמש, פיח ומים קשים, חשוב שנטפל היטב בשערנו, בעור הפנים ובגוף. 
כאן נכנסים לתמונה היפה המוצרים של ג'ויה המלווים אותנו כאם ובת.
המלצתי להרבה חברות. אין ספק שג'ויה דואגת לנו למוצרים מ- א' עד ת'.
מקיפה את כל השערות עד השורש- כמו שנאמר.
וכל שערה ושערה מטופלת ומושקעת והתוצאות ניכרות בשטח.
אני לא מפסיקה לקבל מחמאות וזה לא מובן מאליו. אני עם שיער מתולתל גלי וכבר חציתי את גיל ה- 50.
והריח של מוצרי ג'ויה- ניחוחות עדינים ומשגעים שנשארים איתי לאורך כל היום, ואצלי זה יום ארוך, המתחיל בשעה 7 וחצי בצעידה מהירה או רכיבה על אופניי למשרד ולאחר 7.5 השעות ממשיכה לאירועי השקה ועיתונאים. 
חוזרת למשרה ב' או ג' בבית וזה לא נגמר. כך שחשוב לי להשקיע במוצרים טובים. 
תוכלנה להתרשם מן התמונות ומהפרטים המידעים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה