יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

כחלק מהעצמת החוויה של היוגורט ומיצובו הקולינארי, דנונה משיקה לראשונה בישראל יוגורט מתובל, תחת המותג דנונה GREEK: ציזיקי וזעתר





 בוקר אור חברות וחברים,

היום אנו בסימן בריאות וחיסכון בעבודה במטבח.

שטראוס עושה לי את החיים יותר קלים וטעימים וחוסכת לי את הטרחה בהכנת ציזיקי מה שאני רגילה ועושה כבר שנים.
אז זהו, שאין צורך יותר יש יוגורט יווני מוכן גם ציזיקי וגם זעתר. זה טעים שאין דברים כאלה ואני ממליצה באהבה
אגב, כל בני המשפחה אהבו מאוד.
אנחנו ממליצים. מוצר מושלם ואהוב אצלנו בבית משפחת ארז מהצעירה ועד המבוגר ביותר.




כחלק מהעצמת החוויה של היוגורט ומיצובו הקולינארי, דנונה משיקה לראשונה בישראל יוגורט מתובל, תחת המותג דנונה GREEK: ציזיקי וזעתר

בעולם יוגורטים מתובלים (SAVOREY) נפוצים מאוד ומשמשים באכילה בכפית או כתוספת לארוחה.

היוגורט היווני ידוע במרקם עשיר המעצים את חווית הטעם ומספק פתרון מפנק לאכילה בכפית וגם לבישול ואפיה שיכול להשתלב בכל ארוחה לאורך שעות היום

התוספות החדשות מפגישות את עולם היוגורט עם עולם הזעתר וצזיקי הבאים מהמטבח היווני הקולינרי ומובילים לחיבור כל כך טבעי בין הרכיבים.

דנונה GREEK ציזיקי- יוגורט עם מלפפון שום ושמיר 5.6% שומן.
דנונה GREEK זעתר – יוגורט עם זעתר 5.6% שומן.

שטראוס השיקה לראשונה את דנונה יווני ביוני 2010 ובכך הפכה לחלוצת ומובילת הקטגוריה של יוגורט יווני עד היום. השקת דנונה יווני היוותה חלק ממהלך שיווקי המעצים את חווית היוגורט הלבן של דנונה ואת מובילות דנונה בשוק היוגורטים לצד הבחירה בשף המישלן מושיק רוט.

קטגוריית היוגורטים הינה הקטגוריה השנייה בגודלה במקרר החלב ובתוכה מחזיקה שטראוס כ- 43% נתח שוק עם 5 מותגים- דנונה ( core), דנונה פרו ושלושה מותגים פונקציונאליים- אקטיביה, אקטימל ודנכול.

לדברי אריאלה שיפנבאור- וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: "כחלק מהחוויה הקולינרית העשירה המשלבת טעמים ומחדשת, אנו שמחים להרחיב את המגוון לצרכן הישראלי ומביאים לראשונה יוגורט בטעמים מתובלים, הנפוצים לאכילה מהגביע או כתוספת מרעננת לארוחה."

כשרות: הרב רובין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה