יום שישי, 8 בדצמבר 2017

שטראוס עלית עם חטיף שוקוולד מטריף לא פחות- שוקולד פרה קראנצ' עם שברי עוגיות


סופשבוע מתוק חמים ומשפחתי,



השבוע רצה הגורל ולצערי הייתי עם גב תפוס ובעקבות זאת , בבית בחופשת מחלה.
נחתי, נחתי ,שתיתי קפה משובח עם קפסולות החדשות של עלית האינדונזיות ואכלתי בין היתר ,מלבד הסקונס שאפיתי, גם שוקולד חדש שנחת אצלי בבית לבדיקה מבית עלית שטראוס.
השוקולד מדהים, הוא גם שוקולדי וגם יש בו שברי עוגיות. נו, מה יכול להיות יותר מושלם מהמוצר הזה.
פרה קראנצ' עם שברי עוגיות וקפה ליד, קנה את עולמי.
עשה לי את היום, את השבוע.

לא כולם זכו לטעום ממנו, כי יש נציגים כעת שטסו למדריד והיתר שבוע הבא טסים לברלין, כולל אותי ועליי להתחזק, אין לי ספק שהשוקולד המוזהב הזה ילווה אותנו, גם לטיסה שהיא טיסה נטולת אוכל וגם לאח"כ ,כשיהיה לי קר בברלין והכל יהיה סגור למשל, אשלוף את השוקולד המוזהב מתיק ההפתעות שלי (כך הילדודס קוראים לו, כי יש בו הכל!!).


לקראת החורף עלית משיקה טעם חדש נוסף לסדרת חטיפי השוקולד "פרה קראנצ'- פרה קראנצ' עוגיות, חטיף מפנק במילוי קרם חלב עם שברי עוגיות בטעם שוקולד ובאריזה זהובה מנצנצת במיוחד.
הסדרה כוללת 3 חטיפים נוספים, פרה קראנצ' ביסקוויט ושוקולד חלב, פרה קראנצ' ביסקוויט ושוקולד לבן, פרה קראנצ' במילוי קרם נוגט אגוזים וכדורי דגנים.

כשרות- רבנות נצרת עלית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה