קמפיין סרטוני הנובי
גוד של מותג הוודקה רוסקי סטנדרט
כי נובי גוד זה החג
הכי רוסקי סטנדרט שיש
בכיכובם של ארקדי
דוכין, מרגלית צנעני, מיכל אנסקי וצוות שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי
השבוע יעלה לאוויר קמפיין סרטוני הוידאו של מותג הוודקה רוסקי סטנדרט
המיובא לארץ ע"י חברת יורוסטנדרט.
הקמפיין בוצע על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה.
לעומק התודעה: "מכירים את החבר המרוקאי שאתם מאמצים כדי להגיע
למימונה ולאכול מופלטה? אז לרוסים יש את הנובי גוד. חשבנו וחשבנו איך מתארגנים על
מסיבת נובי גוד משוגעת ?! אה, נמצא חבר רוסי! ועדיף אחד עם ראש פתוח. כמו ארקדי
דוכין שהוא בחור די זורם וכמובן רוסקי סטנדרט, החבר הרוסי שכדאי לכם לאמץ. כי נובי
גוד זה החג הכי רוסקי שיש".
משרד פרסום: לעומק התודעה
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
סמנכ"ל לקוחות: איתי לוי
צוות קריאייטיב: ערן גרמי, קסניה סובה
תקציבאית: מריאן הראל
מפיקה: רינת קינן
חברת הפקה: ZOA Productions
במאי על: קובי חביה
עורך: מאור קשת
מעין בלומברג, מנהלת שיווק חברת יורו סטנדרט: "סוף שנה היא חגיגה
אמיתית, אנחנו שמחים לצאת עם קמפיין חדש שנותן זווית שונה ומיוחדת לחגיגות הסילבסטר
הידועות במחוזותינו,
מאחר ואנחנו מותג וודקה שמגיע ממדינה המספקת את הסטנדרט לוודקות, נראה
לנו הכי נכון שנספק גם את הסטנדרט לאיך חוגגים הכי נכון את השנה החדשה.
אני מאושרת ואף סמוקה מוודקה להציג את הקמפיין שלנו לנובי -גוד ואולי
לעזור לציבור לחגוג את השנה החדשה קצת אחרת, כי נובי- גוד זה הכי רוסקי סטנדרט שיש".
לינק לסרטון המלא הראשון שיעלה לאוויר:
לינק לפייסבוק
לינק ליוטיוב
הנובי גוד מתקרב בצעדי ענק וזה עוד חג ומועד לחגוג ולשמוח.
עבורי הנובי גוד הוא סוג של סגירת שנה אזרחית ופתיחת שנה חדשה כמו שצריך, שהרי כולנו פועלים לפי הלוח האזרחי. על אחת כמה וכמה שיש לי מהצד של האבא קורטוב רוסי, קורטוב אנגלי, כך שהחגיגות האלו קרובות אליי ונעימות לי.
הוודקה של רוסטי סטנדרט כבר הפכה אצלנו בבית לשוכנת קבע ומשפחת ארז ידועים בחיבתם לשילוב האלכוהול המשובח בארוחות השבת ובהתכנסויות המגבשות שלנו ושכן ירבו שמחות!!!
שימו לב לקמפיין המושלם של המותג המשובח.
מאחלת לכן/ם שנה אזרחית מוצלחת, שנת 2018 גדושה בגודיז והרבה בשורות טובות.
לחיים!!!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה