יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

חדש על המדף: בייגלה שמיניות אסם במהדורת חורף מגניבה מצופה שוקולד








בוקר טוב,

לצערי הרב הגב נתפס לי ואני בבית בחופשת מחלה.
להמתיק את הגלולה המרה, נחת אצלי הבייגלה שמיניות שוקולדי החדש מבית אסם.
איך שהגיע, כך חוסל. הסטודנט אפילו לא הספיק לטעום בייגלה אחד קטן לצערו.
מבטיחה שאקנה לו לפני המבחן הגדול. שלא יוטרד מכך!!
הבייגלה הזה, השילוב של מתוק ומלוח מה שמאוד פופולרי לאחרונה במחוזותינו, יצא לאסם מושלם. 
אין ספק שאסם יודעת לחדש לנו הצרכנים ללא הפסקה, והמוצר משובח ואיכותי.
השקית קטנה, נכנסת בתיק האישי ונהדרת לדרך.
לרגעים של תשישות ונפילת אנרגיה- נמצא הפתרון האולטימטיבי והטעים.
ממליצה באהבה.




אסם מציגה:
בייגלה שמיניות מצופה שוקולד- במהדורת חורף

אסם ממתיקה לנו את החורף ומשיקה בייגלה שמיניות מצופה שוקולד. השמיניות המלוחות האהובות מצופות  בשוקולד חלב שיוצר חיבור מושלם בין מלוח ומתוק, ומייצר חווית אכילה כיפית ומפנקת לחורף.
אסם מביאה חדשנות מרעננת לקטגוריה עם מוצר, שקיבל ציונים גבוהים במיוחד במבחני הטעימה ומחקרים.
לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "צרכני הבייגלה מצפים לגיוון וחידושים ואנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח מוצרים חדשים, המעניקים חוויית אכילה מהנה ומפתיעה".
כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית, רבנות מקומית וחרל"פ
להשיג בכלל השוק
משקל המוצר: 40 גרם ליחידה
מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5 ₪


ניתן למצוא בחנויות המובחרות וברשתות השיווק ברחבי הארץ


תגובה 1:

  1. איך פיספסתי את המהדורה הזאת. אני חייבת לשמוע על הדברים האלה בזמן חח.
    הזמנתי טיסות לניו יורק בשבוע שעבר עם החבר שלי ונביא משם מלא ממתקים יש גם בייגלה עם שוקולד כמובן. בלי קשר הבייגלה מזכיר לי טיסה לתאילנד שהייתי זוללת בה חטיפים מלוחים כולל בייגלה תאילנדי טעים. חייבת לשים לב לעדכונים שלך שלא לפספס בפעם הבאה

    השבמחק