יום שישי, 8 בדצמבר 2017

ויסוצקי , מרחיבה את קטגוריית הצמחים בשיתוף פעולה עם חברת "ברא צמחים", במסגרתו תשיק החברה חליטות המבוססות על פורמולות צמחים ייחודיות תחת השם :סודות הצמחים"


שבת שלום חברות וחברים יקרים,



למקוררים, מצוננים, משופעים ולכל אלו שסתם אוהבים תה על חליטותיו ואני בתור חצי עירקית , חצי אנגליה ,נמנית על מעריצות התה לדורותיו, טקס שלם אצלנו של תה. או עירקי כשזה בטקס שלם בקומקום ובא תמיד עם עוגיות קעקע ליד יבשות. 
או מהצד הבריטי שלי five oc'lock tea, ויש לי את האינסטרומנטים של קומקום וקומקום קטן מעליו ובשעה 17, אנחנו מתכנסות, אמא ושתי בנות, לפעמים גם עם הנכדות במידה והן פנויות וממש יושבות לשעת תה מבורכת.
תה שהוא העיקר והלב, וליד כריכונים קטנים או סקונס ביתיים.
השבוע הגיעו החליטות החדשות מבית ויסוצקי שנולדו מתוך שיתוף פעולה פורה עם "ברא צמחים" המוכר לי זה מכבר וליד אפיתי סקונס מטריפים.
3 וקצת כוסות קמח, חצי כוס סוכר, 2 שמנת מתוקה, חצי כפית מלח איכותי, אבקת אפייה. לבחוש קלילות.
ללוש לבצק רך ונעים, במידת הצורך מוסיפים עוד קצת קמח. כיסיתי את הקערה בנילון נצמד והכנסתי לשעתיים למקרר.
הוספתי צימוקים בהירים ואפשר להוסיף מה שרוצים. יצרתי כדורים- 12 במספר, גדולים. ואפשר גם קטנים ובכמות גדולה יותר.  להבריש מלמעלה עם ביצה וזהו, לאפות בחום של 180- תנור שחומם מראש - 20 דקות וזה מוכן. וזה שווה וזה נהדר ליד תה. שילוב משובח שאוהבים.
החליטות נהדרות ויש בכמה טעמים. לאוהבי הירוקים יש סרפד, מנטה, עלי זית ,מרווה והיבסקוס ,למי שמתאווה לסלק את הצינון יש חליטה מופלאה שמורכבת מסמבוק ואכינצאה.


לטבע יש כל כך הרבה מה להעניק- מזה אלפי שנים נהנים בני האדם מעולמם של הצמחים.
סדרת "סודות הצמחים" של ויסוצקי פותחה בשיתוף "ברא צמחים" ,חברה החוקרת, מפתחת ומייצרת תכשירים צמחיים. פיתוח הסדרה התבסס על הידע של מומחי ברא, בהם הרבליסטים.
הסדרה מתבססת על צמחים ופירות אשר נבחרו בקפידה כדי לייצר שילוב הוליסטי ותערובת שלמה והרמונית הגדולה מסך חלקיה.
כוחו של הטבע מעולם לא היה טעים ומפנק יותר..
הטעמים בסדרה- 
חליטת clean מבוססת על היביסקוס, עלי זית, מרווה, סרפד ומנטה.
חליטת נירוונה- מבוססת על מליסה, לואיזה, עלי פסיפולורה, פרחי קמומיל, פרחי עוזרר.
חליטת אכיניצאה וסמבוק.

תחת סדרת "סודות הצמחים" ניתן למצוא עוד מגוון חליטות ייחודיות בטעמים נפלאים נוספים: חליטת ג'ינג'ר ודבש, חליטת ג'ינג'ר ולימון, חליטת קינמון וליקוריץ וחליטת אקליפטוס והדרים.
החליטות נמכרות בתיונים נוחים לשימוש, ללא קפאין ומיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד. כל טעמי הסדרה זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה









תגובה 1: