יום רביעי, 14 בפברואר 2018

"100 ימי חופשה בשנה – הדרך ליציאה מן העבדות המודרנית" מאת ברק פז-טל בשיתוף מחבר רב המכר רוברט שמין



שלום חברות וחברים,

שילוב מושלם של שיתוף פעולה בין רוברט שמין וברק פז-טל.

רק לראות את השם כבר עושה חשק לקרוא את הספר.
מאה ימי חופשה בשנה ועבדות מודרנית. ממש מגיפה של הדור הנוכחי.
עובדים, עובדים, רצים, הזמן עובר יותר מדי מהר, הכל עף ולא מספיקים כלום. כלומר לא מספיקים את החיים האמיתיים ,את המשפחתיות, את הבטלה והחופש האמיתי.
כדאי לקרוא את הספר וללמוד קצת. ברק פז טל מרביץ בנו תורה ממש ,של איך לעשות זאת. לצעירים בעיקר המתחילים את החיים בשוק העבודה, אך לא רק, גם למבוגרים שבינינו יש מה ללמוד.
איך לעשות זאת בחוכמה , תוכלו לקרוא בספר הנפלא.
ממליצה באהבה.




"100 ימי חופשה בשנה – הדרך ליציאה מן העבדות המודרנית" מאת ברק פז-טל בשיתוף מחבר רב המכר רוברט שמין


עולם העבודה המודרני עובר תמורות משמעותיות. כיום יש אבטלה גדולה, אנשים רבים בגילאי הביניים (40 ומעלה) חווים משבר בתעסוקה, הכולל בעיית פרנסה ותחושת ערך עצמי נמוכה.  "100 ימי חופשה בשנה – הדרך ליציאה מן העבדות המודרנית" מאת ברק פז-טל בשיתוף עם המנטור הבינ"ל ומחבר רב המכר רוברט שמין, בהוצאת פז-טל, נכתב כדי להציע פתרונות לכל מי שסובל מהמצוקה הזאת, וכדי להפיח אנרגיה חדשה ולעזור להם לפתוח פרק ב.
לצעירים שבחבורה, מציע הספר פתרונות לא שגרתיים לבניית אורח חיים חכם יותר, בלי "להיכנס בקירות" שהדורות הוותיקים נתקלו בהם וכדי ליצור לעצמם חיים יעילים יותר ולאפשר שילוב משמעות ואיזון בחיים כבר מגיל צעיר.

בפברואר 2004 היה ברק פז-טל מנהל שיווק לקוחות של חברת התקשורת 'פרטנר'. הוא עבד מסביב לשעון, היה שחוק ומתוסכל ולא ראה כל דרך להגשים את חלומותיו. בעקבות סדנה בהרי
ירושלים הוא החל תהליך שינוי פנימי עמוק שכלל המון עליות וירידות: מעבר משכיר לעצמאי, רילוקיישן בסין, הקמת שני עסקי אינטרנט עם מיליוני גולשים, חזרה לישראל והקמת עסק
שיווק באינטרנט, וכן השקעות בנדל"ן בארה"ב. כל זאת עד שהגשים לעצמו חלום – 100 ימי חופשה בכל שנה.

היום ברק נהנה משפע זמן פנוי שמאפשר לו לתרום לקהילה ולהגביר את מעורבותו החברתית למען הזולת.

הספר נכתב בשיתוף עם המנטור הבינ"ל ומחבר רבי המכר רוברט שמין, שהרצה על במות עם טוני רובינס, דונלד טראמפ ורוברט קיוסאקי. ברק ורוברט מציעים דרך מקורית שיכולה לעזור לכל אדם בכל מצב לצאת מכבלי העבדות המודרנית, להגשים את חלומותיו ולחיות לפי המודל של 100 ימי חופשה בשנה ביצירת איזון בין חיי המשפחה, התחביבים והפרנסה.

הם מבטיחים שהדרך לא תהיה קלה, שצריך לשנות את מערכת האמונות הפנימית
שלכם ולהרשות לעצמכם להיכשל פעמים רבות, עד שתצליחו לצאת מן "הכלא" שיצרתם לעצמכם.

"100 ימי חופשה בשנה – הדרך ליציאה מן העבדות המודרנית" מאת ברק פז-טל בשיתוף מחבר רב המכר רוברט שמין, בהוצאת פז-טל, 192 עמודים, מחיר מומלץ 98 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים, בחנויות הספרים המקוונות, או דרך אתר המחבר: http://100vdays.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה