יום חמישי, 22 בפברואר 2018

שחררו את הסבתא! מותג החיתולים והמגבונים 'בייביסיטר' מעניק במתנה בייביסיטר לשנה*

חמישי שמייח ופורים מתוק ומשפחתי לכולנו,

אני כאן כדי לחזק את הסבתות והסבים קצת מעול השמרטפות. חופש כאן לסבים ולסבתות בחסות מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר. קמפיין מבורך שממש מתבקש. כיום הסבתות והסבים הם אנשים צעירים במלוא עוזם כמעט, עסוקים נון סטופ ולנכדים יש מעט זמן של איכות ומתיקות.
שימו לב לשוס ולפואנטה כאן בהמשך הפוסט. קראו ותהנו.
פשוט לקנות את החיתולים והמגבונים מבית המותג והאופציה לזכות קיימת .נהדר ומושלם.







 שחררו את הסבתא!

מותג החיתולים והמגבונים 'בייביסיטר' מעניק במתנה בייביסיטר לשנה*



בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא במבצע ייחודי תחת הכותרת 'שחררו את הסבתא', במסגרתו יעניק ל-10 זוכים  הטבה ייחודית: תקציב לבייביסיטר לשנה.

איך זוכים?
כל מי שרוכש חיתולי בייביסיטר מוזמן להיכנס למיניסייט ייעודי של המותג בכתובת: www.baby-sitter.co.il, למלא פרטים אישיים ואת מס' החשבונית ולהיכנס להגרלה לקבלת ההטבה. כל אריזה מקנה מקום נוסף בהגרלה. ההטבה הינה תקציב של 4,550 ₪ אשר חושב עפ"י ממוצע עלות בייביסיטר פעם בשבוע לשנה. מוגבל ל-10 זוכים. הזוכים יוכלו להשתמש בסכום כראות עיניהם.

לדברי ירדן בארי מנהלת השיווק של בייביסיטר: "אנחנו בבייביסיטר כל הזמן מקשיבים לצרכנים שלנו וחושבים איזה ערך מוסף אנחנו יכולים להעניק להם. חשבנו לעצמנו מה הורים לילדים קטנים הכי צריכים והגענו למסקנה שזה בייביסיטר שתשמור על הילדים ותאפשר להם זמן חופשי. אולי לא נחסוך להורים את החיפוש אחר בייביסיטר, אבל לפחות נחסוך להם את התשלום אשר מהווה לעיתים רבות שיקול מרכזי בהחלטה האם להיעזר בבייביסיטר בתשלום.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 13.2.18-13.3.18.

את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג ברשתות המזון, ברשת ניו פארם ובחנויות נבחרות.
מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגני מזרן לגמילה, משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).

*הפרס הינו זכייה ב- 4,550 ₪ השווים להוצאה שנתית ממוצעת עבור שירותי בייביסיטר לשנה. מוגבל ל-10 זוכים. בכפוף לתקנון ההגרלה. ט.ל.ח. ניאופרם מוצרי צריכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה