יום ראשון, 11 בפברואר 2018

"השחר העולה" מחזיר את ממרח נוגט האגוזים ויוצא עם שני ממרחים נוספים: ממרח חלב וממרח חצי חצי באריזה חדשה ומעוצבת









שבוע טוב,

במידה ואתן/ם נמנים/ת על מעריצות ומעריצי שוקולד השחר, אתן חייבות/ים לקרוא, להפנים ולרוץ לקנות את הממרחים החדשים.
הם לא פחות מאלוהיים. טעימים בטירוף. אפשר לאכול אותם ככה בכפית. ואפשר למרוח על פרוסת לחם ולמתקדמות/ים אפשר להוסיף לגלידה ביתית (לשים במיקסר 2 שמנת מתוקה ולהקציף, להוסיף תוך כדי חצי כוס של ממרח נוגט אגוזים או ממרח אחר מהסדרה החדשה והנפלאה, להוסיף כפית קפה וחופן אגוזי לוז שבורים) לשים בכלי ולכסות ,להקפיא ל- 5 שעות לפחות).

ואנחנו גם הכנו עוגיות משגעות עם בצק פילאס. פשוט מאוד.

לפזר סוכר על השיש. לפתוח את יריעת הבצק, למרוח בממרח הנוגט או אחר של השחר, אפשר להוסיף אגוזים ,קינמון. למלא, לגלגל לנחש/רולדה, לחתוך ולאפות בחום של 180 מעלות, בסביבות 35 דקות מכסימום. תוכלו לראות שהמאפים מזהיבים.
בתיאבון. וזה הורס, ראו הוזהרתן/ם - ממכר!!! חיוך

לכבוד חגיגות 70 שנה למותג
ולבקשת הקהל,
"השחר העולה" מחזיר את ממרח נוגט האגוזים ויוצא עם שני ממרחים נוספים: ממרח חלב וממרח חצי חצי
 באריזה חדשה ומעוצבת
לבקשת הקהל ולרגל חגיגות 70 שנה לשחר העולה, מחזיר המותג האהוב למדפים את ממרח נוגט האגוזים ואליו מצטרפים גם שני ממרחים נוספים: ממרח חלב וממרח חצי חצי: חצי קרם מובחר למריחה וחצי ממרח חלב.
המוצרים החדשים ישווקו באריזה חדשה ומעוצבת שבפיתוחה הושקעו למעלה משנתיים.
הסדרה החדשה תגיע באריזה חדשה ומעוצבת, במיוחד לכבוד חגיגות 70 שנה למותג הישראלי,  ותצטרף למגוון הממרחים הקיימים אותם מייצרת החברה, ויחד יהוו תוספת מנצחת לכל כריך או ארוחה וישתלבו נהדר גם במאפים וקינוחים.

סדרת הממרחים החדשים של השחר העולה 350 גרם:
ממרח נוגט אגוזים 12.90-13.90
ממרח חלב וחצי חצי, 11.90-12.90
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אודות השחר העולה:
מפעל "השחר העולה" הוקם בשנת 1948 בחיפה על ידי חמשת האחים למשפחת וידברג. תחילה היה זה בית מלאכה קטן לייצור ממתקים, וופלים, ריבות, טחינה וחלבה. האחים קראו לו "השחר" משום שסברו כי רגעי זריחת השמש הם חלק היפה והמרגש ביותר ביום. בתחילת שנות 60 עם הצטרפות משפחת לבקוביץ' התרחב המפעל ושונה השם ל"השחר העולה". במפעל חיפשו להתמקד במוצר ייחודי שחסר בשוק ישראלי והחלו לייצור קרם מובחר למריחה. לאחר כמה חודשים גילו את הנוסחה הסודית שנמכרת בהצלחה עד היום מזה שלושה דורות בארץ.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה