יום ראשון, 11 בפברואר 2018

מחלבות גד מרחיבה את קטגוריית הריקוטה, ומשיקה ראשונה ריקוטה למריחה- הגבינה הלבנה של האיטלקים



שבוע נפלא

השבת חגגנו עם גבינות הריקוטה החדשות למריחה של "גד".

את מוצרי גד אני נוצרת קרוב ללבי. אלו מוצרים נפלאים, טעימים ואיכותיים ברמות על.

שנים אנחנו משתמשים ונהנים מהגבינות הנפלאות של גד, בחגים ובכל ימות השנה.
גד זו איכות לשמה ואני ממליצה.

כעת עם הריקוטה למריחה שאי אפשר להפסיק לאכול ממנה. מדהימה וטעמתי גם בתוספת בזיליקום. איזה מוצר משובח וטעים.

אפשר גם להוסיף למאפים ביתיים ,בצק עלים לבורקס עסיסי. להוסיף למילוי גבינת ריקוטה עם בזיליקום למריחה של "גד" , תרד ואגוזים או פטריות מוקפצות וזה מושלם. ממליצה באהבה.















מחלבות גד מרחיבה את קטגוריית הריקוטה, ומשיקה ראשונה ריקוטה למריחה-
 הגבינה הלבנה של האיטלקים
מחלבות גד ממשיכה בפיתוח ובחדשנות מוצריה, ומשיקה לראשונה גבינת ריקוטה למריחה ב5% שומן. הריקוטה למריחה, אשר נחשבת כגבינה הלבנה של המטבח האיטלקי, הינה הגבינה הלבנה העשירה ביותר בסידן.
תגיע בשלושה טעמים נפלאים: טבעי, בזיליקום ופלפל ארבע עונות, ותצטרף למשפחת הריקוטות של גד, הכוללת ריקוטה קלאסית, ריקוטה עיזים וריקוטה פרסקה.

גבינת הריקוטה למריחה היא ה"גבינה הלבנה" של האיטלקים, אשר אף ארוחה איטלקית אינה שלמה בלעדיה. היא משלבת באופן הרמוני בין תזונה נבונה עם מגוון יתרונות התורמים לגופנו וקולינאריה:  מצד אחד, היא עשירה בסידן יותר מכל גבינה לבנה אחרת (620 מ"ג ל 100 גר') ומכילה חלבון איכותי (whey), ומצד שני בעלת טעם ומרקם עשירים אשר יהוו תוספת נפלאה לכל ארוחה.

מחלבות גד משיקה לראשונה את גבינת הריקוטה למריחה, בשלושה טעמים נפלאים, ב5% שומן:

ריקוטה למריחה בטעם טבעי- ריקוטה למריחה עם מרקם קרמי למריחה חלקה.
ריקוטה למריחה בטעם בזיליקום - השילוב המושלם בין בזיליקום לריקוטה. שילוב פופלארי במיוחד במטבח האיטלקי. מכילה מחית בזיליקום טרי.
ריקוטה למריחה עם פלפל ארבע עונות -  שילוב אופטימלי בין חריפות הפלפל לעדינות הריקוטה.
תוספת הפלפלים הינה איכותית ביותר ונטחנת במקום, ליצירת טעם טרי ומדויק.

ליאורה חוברה, דיאטנית מחלבות גד מפרטת על הקשר שבין ריקוטה וסידן:
סידן הוא אחד המינרלים החשובים ביותר גוף, הוא דרוש לבניית השלד והשיניים ושימורם בכל אחד משלבי החיים השונים. לסידן תפקודים רבים נוספים בגוף וביניהם גם הקטנת סיכון למחלות לב, מניעת השמנה, הפחתת סיכן להתפתחות יתר לחץ דם ועוד. המקור הטבעי ביותר לסידן הוא חלב ומוצריו ולכן חשוב לשלב בתפריט היומי מוצרי חלב כך שיספקו את הדרישה המומלצת של סידן ביום של 800- 500 מ"ג לילדים, 1000 – 1300מ"ג למבוגרים ו 1300 – 1500מ"ג לנשים הרות ומניקות.
גבינת ריקוטה היא הגבינה העשירה ביותר בסידן ואכילת 200 גרם של גבינת ריקוטה תספק את רוב התצרוכת היומית הדרושה למבוגרים, לנשים הרות ומניקות, לילדים, לספורטאים ולבני הגיל השלישי.

גבינת הריקוטה מיוצרת בעיקר על בסיס של חלבוני מי גבינה העשירים בחלבונים בעלי ערך ביולגי גבוה וביניהם בחלבון ה WHEY. חלבונים אלה בעלי הרכב חומצות אמינו מיוחד ומאוזן החשוב לכולם.. הערך הביולוגי הגבוה הינו בעל יתרון בולט במיוחד למי שעוסק בספורט באופן קבוע, לצורך בניית שריר לאחר אימון אינטנסיבי ולילדים לצורך גדילה תקינה.
כמו כן משלבת הריקוטה ויטמין  D התורם לספיגת סידן בעצם ( רוב אזרחי ישראל סובלים ממחסור בויטמין D) וגם סיבי אינולין, סיבים אלה הם סיבים ייחודיים המהווים את מצע המזון של חיידקי המעי הידידותיים.
היא מכילה רק 5% אחוזי שומן ופחות מ – 100 קלוריות ל – 100 גרם.
בכך מהווה ריקוטה למריחה גבינה מושלמת המשלבת יתרונות בריאותיים רבים עם טעם נפלא.

משקל: 200 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 9.9 ₪
ניתן להשיג ברשתות השיווק
כשרות: רובין - מהדרין

אודות מחלבות גד: מחלבות גד הינה מחלבה משפחתית, שצמחה ברבות השנים לכדי המחלבה הרביעית בגודלה בישראל, תוך שמירה על הטעם המשפחתי הייחודי לה ומוצרי בוטיק פרי מחלבותיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה