יום שבת, 20 במאי 2017

ביום שישי הקרוב 26.5.2017 יערך ביקב אמפורה אירוע שבועות טבעוני ראשון מסוגו עם מיטב המטעמים של יצרני בוטיק טבעונים ישראלים!




בוקר אור ושבוע נפלא



                 אירוע שבועות טבעוני ביקב אמפורה

ביום שישי הקרוב 26.5.2017 יערך ביקב אמפורה אירוע שבועות טבעוני ראשון מסוגו עם מיטב המטעמים של יצרני בוטיק טבעונים ישראלים!


ביום האירוע תפתח ביקב מסעדת פופ-אפ טבעונית של השף איל אסולין שיגיש מאכלים מיוחדים בהשראת שבועות (מצורפות תמונות של כמה מהמנות) וכמו כן יוצבו בשטח היקב דוכני טעימות ומכירה של גבינות טבעוניות, ממרחים מיוחדים, ריבות, שוקולדים, עוגות, לחמים ומאפים, איורים של אמנים צעירים, תיקים, תכשיטים, וכוסות ובקבוקי יין במחירים מוזלים לכבוד האירוע והחג.


אירוע שבועות טבעוני 26.5.2017 12:00 יקב אמפורה (קרוב לזכרון יעקב, חוות מקורה בצמוד לכרם מהרל)
ניתן להזמין את היצרנים לראיונות באולפן, ניתן לצלם במקום.
זמינים לכל שאלה אצל אייל 050-8335753
במקום תפתח מסעדת פופ-אפ טבעונית עם מאכלים מיוחדים בהשראת שבועות, כולם על טהרת הטבעונות. (תמונות מצורפות למייל זה)  במקום יימכרו: ממרחים מיוחדים (סלק וואסבי, בטטה בפפריקה מעושנת וסילאן, כרובית בקארי וחמאת בוטנים, ממרח שום צלוי ועוד) ריבות, שוקולד ויגנטינו השוקולד הטבעוני הישראלי הראשון! גבינות טבעוניות מאגוזים וגבינות פרוביוטיות מסויה, קאפקייקס, לחמים ומאפים טבעוניים, איורים של אמנים צעירים, תיקים, תכשיטים וכוסות ובקבוקי יין במחירים מוזלים לכבוד האירוע.









על האוכל: 

1. פופ אפ- מסעדת פופ אפ ( ליום האירוע בלבד) טבעונית של אסו, ירקות טריים, שורשים, צלייה איטית, ברוסקטות מהמממות שנעשות במטבח פתוח מול הסועדים, תענוג קולינרי מרענן. ברוח החג שמוגש בכלים יפים.

2. פיצה טבעונית ביתית של הדר. מגוון תוספות ובצק פריך שנאפה במקום 

:: על המוזיקה ::

הופעה חייה, כפיר בלויי שבעה נגנים והרבה כלים יזפזפו בין נעימות, חומרים מקוריים וג'אם משותף. יהיה נעים באוזניים ובלב. 

;;במתחם הדוכנים;;

3. יין נהדר של יקב אמפורה, סדרות שזכו בפרסים ברחבי העולם של היקב המוערך, בכוסות או בבקבוקים. לשתות שם או לקחת הביתה. במקום יערכו סיורי יין בהרשמה מראש. 


4. השוקולד של Vegantino , יצרנית השוקולד "חלב" הטבעוני הראשון בארץ. כבר כמה שנים מייצרת טבלאות שוקולד, פרלינים ומתוקים אחרים עם קקאו במגוון תוספות וצבעים. שוקולד לבן, מריר וחלב. עוגיות, אגוזים וספיישלים משתנים. 

5.  הריבות והממרחים של Aso סדרת הממרחים העולמית, ממרחי ספיישל, קולקציית ריבות הקיץ שלנו, ממרחי טחינה מתוקים וממרחי שוקולד. כל מה שמשמח את הסנדוויץ ועוד. אסו הוא בוטיק ירושלמי טבעוני לייצור ממרחים וריבות בתשוקה שהוקם על ידי שלושה חברים הכי טובים שהיו עוד תיכוניסטים. המוכרים שלנו ישמחו להתאים לך את הצנצנת הנכונה ולחתום בחיבוק. 

6. גבינות טבעוניות מאגוזים של @einut's, גבינות רכות מקשיו וגבינות קשות ממגון אגוזים, גבינה אפויה, לאבנה טבעונית ומתובלים. הכל עשוי רכיבים טבעיים וחדור אידאולוגיה לתת אלטרנטיבה לתעשיית החלב. 

7. איורים של Elad Mualem . מאייר ירושלמי עם סגנון ייחודי משלו, דמויות וקווים שנראים קצת מהאגדות. באירוע הוא ימכור הדפסים של העבודות שלו ותיקי שק עם איורים מגניבים.

8. עוגות רואו של רחלי מזרחי, שוקו רואו וממרח בוטנים כקינוח או לקחת הביתה.

9.  דוכן קאפקייקס מלא טעמים, מלא צבעים, מלא קרמים. המאפייה הביתית של אסו תקים דוכן של קאפקייקס ריחניים, נימוחים ומגניבים קולינרית. 

10. ניחוחות לילך, גבינות סויה פריביוטיות נהדרות. להצטייד לקראת החג.

11. דורין תכשיטים יפים, דורין מכינה תכשיטים מאבנים יפות, כסף וזהב עם תליונים וחומרים שהיא אוספת במסעות בכל העולם. 


עוד דוכנים ומציגים מתעדכנים כל הזמן



כבר מצפים לראותכם


תמונות מצורפות:
1.   ממרח שרי איטליה של אסו, צילום: אריאל אסולין
2.   כל הממרחים והריבות של אסו, צילום: אריאל אסולין
3.   כל הסדרה העולמית שלנו, צילום: אריאל אסולין
4.   יקב אמפורה, צילום: אריאל אסולין
5.   ברוסקטה מנגולד וארטישוק עם פרמזן טבעוני, מנות שיוגשו במסעדה, שימוש חופשי

6.   ברוסקטה דלעת בקארי, טופו דק, כוסברה ובוטנים. חלק מהמנות במסעדה. שימוש חופשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה