יום חמישי, 25 במאי 2017

"JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת משיקה את: INSTANTLY Ageless ללא מחטים, ללא כאב וללא צורך להגיע לרופא, מיקרו- קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות

חמישי שמייח ושבועות נפלא שיהיה לכולנו

אם אתן קוראות אותי בכל ערוצי המדיה ומכירות את פניי, אתן בוודאי מודעות לעובדה שעברתי כבר את גיל ה- 50. ברור שהייתי רוצה להיות צעירה כמו פעם, כשעור פניי מתוח ומבריק ,אך אני מאושרת ממה שיש ויש לי גם משפחה נפלאה שיהיו בריאים ואני תמיד דואגת לטפח את עור פניי, להשקיע, ללכת הרבה ברגל, לשתות מים ולהשתמש בחומרי טיפוח הכי טובים שקיימים (בגבולות ההגיון כמובן) .ניתוחים ובוטוקס איני נוהגת לעשות כלל וכעת מושק מוצר בימים אלו של חברת האנטי אייג'ינג והתזונה. מוצר נפלא, פשוט מאוד, קרם חזק שעוזר למזער קמטים ועושה עבודה בשטח הפנים, ממש עושה לצמצם את סימני הזמן (במילה חדה יותר- הזדקנות). אני יודעת זה חלק מהטבע והקבלה שלנו את עצמנו, אך אם אפשר להקל ולעשות את זה יותר מאוזן ,קליל והכי קרוב לטבע, אזי המוצר הזה הוא מושלם עבורנו, אלה שמעדיפות לא להתעסק עם משהו פולשני וכבד יותר.
בדקתי, ניסיתי ואהבתי. יש תוצאות וזה ניכר ממש. תוכלנה לראות בתמונות שאצרף.









"JEUNESSE GLOBAL ISRAEL"
חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת משיקה את:

INSTANTLY Ageless
ללא מחטים, ללא כאב וללא צורך להגיע לרופא, מיקרו- קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות

INSTANTLY ageless- המילה האחרונה מבית חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת Jeunnesse Global.

INSTANTLY ageless  הינו מוצר מיקרו- קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות הבולטים.

המוצר מכיל חומרים פעילים, ביניהם פפטיד מהפכני בשם ארגיירליין, הידוע כמפיק תוצאות משמעותיות בתחום האנטי אייג'ינג, בנוסף מכיל המוצר סודיום ומגנזיום סיליקט, תערובת בלעדית של שני סיליקטים שונים אשר השילוב ביניהם מקדם השפעת מתיחה של העור על מנת להעלים את הקמטים.

הנוסחה של המוצר פותחה בקפידה ומכילה קומפלקס לחות לעור המורכב ממינרלים ומסייע לאיחוד גוון העור. הקרם נספג במיידית לתוך העור ומסייע לצמצום הקמטים בעור, להעלמת מראה עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים ולמראה מט, נטול פגמים.

המוצר בעל נוסחה קלילה ונטולת שומן, המחייה את העור, מצמצם למינימום את הופעת הקמטים ודואג למראה נטול פגמים.

אופן השימוש: לטפוח בעדינות שכבה דקה מאוד על אזורים נבחרים בפנים, להשאיר לח על העור ולא להזיז את הפנים במשך 2-3 דקות עד ייבוש המוצר.
בקבוקון אחד מספיק לשניים עד שלושה שימושים.
התוצאות מחזיקות בין 6 ל-9 שעות.


תכולה : 15 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן : 310 ₪


ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766
 או בדף הפייסבוק של החברה

אודות חברת JEUNESSE GLOBAL:

החברה הושקה בספטמבר 2009 ופועלת כיום בכ-126 מדינות ברחבי העולם.
חברת ג'נס גלובל מוכרת את מוצריה באמצעות יותר מחצי מליון מפיצים עצמאיים ברחבי העולם.
 ג'נס גלובל משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים אשר מתמקד בשיפור איכות החיים הן ברמת הנראות והן ברמת האיזון התזונתי.
ג'נס גלובל פועלת בשלושה תחומים עיקריים: אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה