יום רביעי, 10 במאי 2017

חדש ובלעדי לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון הנפוליטנים של גודייבה


בוקר אור



עונת הנסיעות החלה ולמעשה ירית הפתיחה הוכרזה כבר בחג האביב וכזרם מים המתפרץ מסכר ,כך גם כמות האנשים הגודשים בהמוניהם את נמל התעופה ובעיקר קודם לטיסה, עוברים דרך הדיוטי פרי כי זו חובה לעבור ולקנות שם. 
אני למשל כשאני טסה לחופשה קצרה או ארוכה עם אישי היקר או עם הילדים אם לא עברנו בדיוטי פרי זה לא מתקבל. ההרגשה של חו"ל מתחילה שם ,בפשפוש אחר מבצעים שווים של שוקולד ,משקאות ,בשמים וגם לא עלינו פקטים...
התרגשות אוחזת בי כשאני לוקחת את העגלה בדיוטי פרי להעמיס עליה גודיס. 
קודם כל אני דואגת לעצמי - מכורה ולא אנונימית לשוקולד, אחרי כן המתנות למשרד שלי , לעובדים של רפי, לילדודס, למשפוחה המורחבת. אחת אוהבת קוקוס עם השוקולד, השנייה אגוזים, ההוא מעדיף שוקולד מריר איכותי,יש חובבי פיסטוקים ואילו אני- אני אוהבת ומעדיפה - שוקולד חלב הכי איכותי שיש.
אני לא מתפשרת בתחום המתוק הזה.
שוקולד זו אהבה ונחמה שלי, רגעים של מפלט, פינוק ורוגע.
מותר לי, אז מה אם עברתי את גיל 50 ואני לא רזה. אני מספיק עובדת קשה, רצה ומתרוצצת (הפולניה שבי מתפרצת ברגעים אלה). מגיע לי משהו טוב ומתוק ככה בין הארוחות.

גודייבה, שוקולד הכי אקסלוסיבי שיש בנמצא כעת במארז מיוחד היישר מבלגיה לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.
פתחתי, בדקתי, טעמתי וכל כך התענגתי. 
וכן גם כל יושבי בית משפחת ארז וגרוסמן לדורותיהם.

תודה ואני ממליצה ובגדול. אל תשכחנה/ו כשאתן/ם עוברות בדיוטי פרי ,התפנקו ורכשו מארז "הנפוליטנים של גודייבה"- מארז של שוקולדים קלאסי ומשובח ביותר.





חדש ובלעדי לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון
הנפוליטנים של גודייבה
מארז מיוחד  הכולל 4 טעמים משכרים מבית היוצר של מותג השוקולד הבלגי היוקרתי והאיכותי בעולם

מאז יצירתו לראשונה בשנת 1926 בבריסל, בלגיה, שוקולד גודייבה הפך לאחד המותגים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בעולם. התאווה לחדשנות ויוקרה ,בשילוב ניסיון עשיר במלאכת ייצור שוקולד, הפכו את גודייבה למותג אגדי.

כיום, השוקולטרים המומחים של גודייבה, משתמשים בכישרונותיהם יקרי הערך על מנת ליצור מתכונים חדשניים בשילוב הרכיבים המובחרים ביותר. הטעמים של גודייבה מפתים, המרקמים מעודנים והעיצוב שובה עין.

בימים אלו, מושקים בבלעדיות  בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון - הנפוליטנים של גודייבה , מארז ייחודי הכולל 4 טעמים משכרים העטופים כל אחד בנפרד:

שוקולד חלב: שוקולד חלב קרמי שרק לכאורה נראה פשוט אולם עשיר בטעם נפלא וייחודי
שוקולד חלב אגוזים: שוקולד חלב עדין המשלב חתיכות אגוזים פרכיות
שוקולד חלב ופיסטוקים: שוקולד חלב קרמי המשלב חתיכות פיסטוק עדינות
שוקולד מריר: שוקולד מריר מתוחכם בעל טעם עדין וקליל

המארז נמכר בשני גדלים

Godiva Medium Tower Nap 450gr – 19.90$
Godiva Small Tower Nap 225gr- 12.90$

אודות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון: חברת ג'יימס ריצ'רדסון החלה את דרכה כעסק משפחתי בשנת 1892 במלבורן שבאוסטרליה כקבוצת חברות, המפעילה בין עסקיה השונים עסק סיטונאי למכירת יין ומשקאות אלכוהוליים. החברה כיום, נמנית בין 20 חברות הקמעונאות הגדולות בעולם. חנות הדגל של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון, הינה אחת מחנויות הדיוטי פרי הגדולות בעולם. בחנות זו תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי קוסמטיקה, משקאות, טבק, שוקולד וממתקים. בנוסף לחנות הדגל, כולל מערך החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג את חנויות הספורט, האופנה, חנויות ויקטוריה סיקרט וחנות הדראגסטור במתחם שחקים. את חנויות ג'יימס ריצ'רדסון ניתן לפגוש גם במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן (מעבר שייח חוסיין), בנמל חיפה ואשדוד הכוללים גם מערך לאספקה וצידה לאוניות ועגלות מכירה במטוסי הנוסעים השונים של ישראייר וארקיע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה