יום ראשון, 7 במאי 2017

שמנות של יטבתה לקראת שבועות



שבועות בפתח. כלומר קודם לג בעומר ואז חג השבועות, חג הגבינות הלבן שכולן/ם כל כך אוהבות/ים. ואחריו עונת החתונות.

יש אינספור של מתכונים לעוגות גבינה, פסטות, סלטים מיוחדים, קישים והיריעה קצרה מלהכיל את כל הרשימה הטעימה, מלוחים, מתוקים ורק מלחשוב על החג הזה אוחזת בי התרגשות.
השנה, כמו כל שנה נחגוג את החג אצלנו וכשיטבתה שוב משיקה שמנות נהדרות וקינוחים מוכנים שעלינו רק לחמם במיקרו או בסיר ולקרר לאחר מכן, יש גם תוספות שאפשר להוסיף - למתקדמים/ות (רוטב טופי וקרמל וכדומה) שגם אותן לא מסובך בכלל להכין. 
אני ממליצה באהבה.
את רוטב השמנת בזיליקום הוספנו לפירה מדהים לארוחת השבת, תוכלנה/ו לראות בתמונה בהמשך הפוסט.
פלאן קרמל הכנתי לקינוח לאחר הארוחה. קלי קלות של הכנה, כלום זמן ממש. למזוג לכלים יפים (אני מזגתי לכוסות של אספרסו ,כי מספיק לנו אחרי כל הארוחה הכבדה של ערב שבת- קינוח קטן ומתוק - ככה לחיי הדולצ'ה והחיים הטובים וכל הכבוד ליטבתה הדואגים לנו לחיים קלים וטעימים יותר.






לקראת חג השבועות,
יטבתה מרחיבה את סדרת רטבי השמנת עם רוטב שמנת פסטו,
משיקה שמנת לבישול 9% - בגודל מיוחד של חצי ליטר, המגלמת חסכון במחיר,
ומשיקה מחדש את סדרת קינוחי השמנת במהדורה מיוחדת לחג

לקראת החג, ניכרת עליה משמעותית של כ- 50% בצריכה של שמנות לבישול ולאפייה, כאשר הצרכנים, המרבים לבשל ולארח בסגנון חלבי המאפיין את החג, תרים אחר פתרונות אירוח יחסית קלים, זמינים ומהירים, מבלי להתפשר על האיכות, הנראות, הטעם של המנות ועל החגיגיות המתבקשת.

במסגרת הרחבת סדרת רטבי השמנת, יושק רוטב שמנת פסטו 9% במהדורה מוגבלת ל- 3 חודשים. רוטב הפסטו, הינו הטעם המועדף על הישראלים (61%), מיד לאחר רוטב שמנת עם פטריות (64%). על-פי מחקר שנערך באמצעות מכון Sapio
סדרת הרטבים של יטבתה מהווה 75% מסגמנט רטביי השמנת וכ-6% מסגמנט השמנות לבישול.
שמנת לבישול 9% - חצי ליטר – תוצע במחיר אטרקטיבי.
במסגרת השקה מחדש של  סדרת קינוחי השמנת, יושקו 2 קינוחים: קרם ברולה ופלאן קרמל להכנה ביתית, על בסיס שמנת מתוקה. הקינוחים יושקו במהדורה מוגבלת ל-3 חודשים.

יטבתה מרחיבה את סדרת רטביי השמנת ומשיקה טעם חדש של רוטב שמנת פסטו, המצטרף לרוטב שמנת עם 4 גבינות ורוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת עגבניות. 
לרטבים אלה מגוון רב של שימושים, כגון: רוטב לפסטה, רוטב מעל תפו"א, רוטב לתבשילי ירקות, דגים, להוספה לבלילת פשטידה או לזניה, או כל תוספת חמה אחרת.
הרטבים משווקים באריזות 250 מ"ל עם פקק, בדומה לאריזות שמנת יטבתה, ללא חומרים משמרים ומכילים 9% שומן בלבד.
קרטונית רוטב שמנת יטבתה מספיקה כרוטב לחצי חבילת פסטה 500 גר'.

סדרת הרטבים נותנת מענה לשני צרכים עיקריים:
האחד, סדרת הרטבים חוסכת זמן בכך שמציעה פתרון מהיר וזמין במטבח: רק למזוג לחמם ולהגיש, והשני, סדרת הרטבים יכולה לשמש כרכיב איכותי המשדרג מגוון רחב של מתכונים.
בנוסף, לקראת החג, משיקה מחדש יטבתה את סדרת קינוחי השמנת, הכוללת שני קינוחים: קרם ברולה  ופלאן קרמל,  להכנה ביתית על בסיס שמנת מתוקה. כל שצריך לעשות הוא לחמם, למזוג לכוסות, לצנן ולהגיש. סדרת קינוחים מושקעים, לאירוח מושקע - אך בהכנה פשוטה ומהירה.
 השקת שמנת לבישול 9%  בגודל מיוחד של חצי ליטר, משלבת נוחות שימוש עם חסכון במחיר. מדובר באריזה גדולה, עם הפקק לשימוש חוזר, במחיר אטרקטיבי במיוחד.

כשרות: מהדרין. ניתן להשיג בכל נקודות המכירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה