יום שלישי, 9 במאי 2017

רשת האופנה GOLBARY משיקה כפכפי אצבע בפרינטים אופנתיים: לימון, גאומטרי או מנומר


שלישי פעמיים כי טוב ואני התחדשתי לי בכפכפים של golbary לכבוד הקיץ- קיץ 2017 שנמצא איתנו כבר כאן חזק ובועט.
אני רוכבת באופניים למשרדי, או לחילופין צועדת ברגל. לרוב אני הולכת בסנדלים שטוחות או בכפכף נוח שמחזיק לי את הרגל. אם מתחשק לי אלגנטי ורשמי יותר, אני לוקחת בשקית איתי לקמפוס.
הימים החמים הגיעו והם כבר כאן. את הקיץ אני פחות אוהבת, הלחות ,השמש החזקה. אבל יש פתרונות וכובעים לכל בעיה.
מה שאני כן אוהבת בקיץ, אלו הפירות המשגעים והאפשרות ללכת בסנדל או כפכף מהממים. 
הזמינו אותי לנסות ולבדוק את הכפכפים המשגעות של golbary, ניגשתי לחנות הרשת, ברחוב ביאליק ההומה במרכז רמת-גן ובחרתי לי לימונים, ההדפס יפהפה ,קיצי ויותר מתחבר וזורם לי. 
למי שאוהבת הדפסים מנומרים או גיאומטריים. יש גם מהם בקולקציה.
נפלא, נעים ומרענן. 
לכו לקנות ולהתחדש לכבוד הקיץ שהגיע.









כבר הספקתי לקצור מחמאות על הכפכפים הלימוניים של GOLBARY



רשת האופנה GOLBARY  משיקה
 כפכפי אצבע בפרינטים אופנתיים:
לימון, גאומטרי או מנומר
הפריט הכי חשוב למלתחת הקיץ הקרוב הוא כפכפי האצבע,  שמזמן כבר נועדו לשימוש יום יומי ולא רק לים ולבריכה.

הכפכפים ביססו את מעמדן והתברגו לארון הנעליים של כולנו כפריט לגיטימי לגמרי לשעות הפנאי, לשעות העבודה  ואפילו לבילוי וליציאות בלילות החמים.

רשת GOLBARY משיקה בימים אלו קולקציית כפכפי אצבע שיקיות ואיכותיות המגיעים בפרינטים אופנתיים שונים: מנומר שחור לבן, גאומטרי שחור לבן ופרינט לימונים צהובים– כי צהוב זה ה-צבע של קיץ 2017, לצד, כפכפים חלקים במגוון צבעים אופנתיים.

הכפכפים עוצבו עם סוליה שטוחה או סוליית פלטפורמה נשית העשויות מ75% גומי ו25% פוליאוריתן המבטיחות נוחות מקסימלית ועמידות לאורך זמן. הרצועות עשויות מ-100% פוליאוריתן  והפרינטים על גבי הכפכפים הוטבעו בשיטה מיוחדת המבטיחה שישרדו את תנאי החום ומי הים והבריכה של הקיץ.

מחיר לצרכן החל מ 99.90 ₪ עד 119.90 ₪.


להשיג בחנויות הרשת GOLBARY  ובאתר www.golbary.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה