יום שלישי, 31 בינואר 2017

ACU-LIP שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות וקרם ידיים טיפולי מסדרת נוטריק לעור יבש-דוקטור עור

צהרים טובים.


שוב אנחנו עם דוקטור עור-  המותג  בהא הידיעה בפיתוח רופאי העור.
כעת חורף והעור והשפתיים מתייבשים בתדירות כל כך גבוהה. חובה עלינו ממש להעניק לחות כל העת גם לשפתיים וגם לעור הפנים והגוף.
בימים אלו מושקים 2 מוצרים משובחים מבית הדוקטור.. שפתון טיפולי ומצוין כפתרון לבעיית שפתים יבשות וקרם ידיים טיפולי (מסדרת נוטריק) מעולה. אני ניסיתי וכאחת שהולכת המון ברגל וסובלת מפגעי מזג האוויר חשוב לי מאוד כל הזמן להזין את העור ולהחדיר לחות לכפות הידיים כמו גם לעור הגוף בכלל.

אני ממליצה על עוד מוצרים נפלאים מבית "דוקטור עור".






דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור, מציג:

מוצרי ה-MUST HAVE  לחורף היבש:

·       ACU-LIP שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות
·       קרם ידיים טיפולי מסדרת נוטריק לעור יבש
            
עור הידיים, בדומה לעור הפנים ובדומה לשפתיים, חשוף בתקופת הסתיו והחורף לפגעי מזג הסביבה: רוח, לחות נמוכה, מעברים בין חום לקור ומאפיינים נוספים, אשר עלולים לגרום לעור סדוק ויבש מאוד, אדמומיות ורגישות בעיקר באזור השפתיים ובכפות הידיים.

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את מוצרי ה-MUST HAVE  לעונת החורף המביאה עימה יובש בעור:

 ACU-LIPאקו ליפ שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות של דוקטור עור, מעניק לחות ותחושת נינוחות מיידית ואף הוא מגן על השפתיים מפני קרינת השמש הישראלית הדומיננטית, העלולה להחמיר את היובש והסדקם בשפתיים במהלך עונת החורף. השפתון מכיל מקדם הגנה SPF15 ומועשר בויטמין E –  נוגד חמצון יעיל הידוע ביכולתו לסייע להגנה מפני החשיפה לשמש והרדיקלים החופשיים.
המוצר הוא ללא פראבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש.
מחיר מומלץ לצרכן לשפתון אקו ליפ: 36.90 ₪.

NUTRIQUE Intensive Nourishing Hand Cream, קרם ידיים טיפולי, המעניק הזנה אינטנסיבית לעור יבש למשך שעות ארוכות. קרם הידיים נוטריק משקם את מראה העור ומותיר אותו רך, גמיש, בעל מראה בריא ויפה, ללא תחושת יובש, גירוי, אדמומיות או סדקים. הקרם מסייע בהגנה מפני נזקי החשיפה למים, לדטרגנטים ולסביבה ונבדק לעור רגיש. הקרם הינו ללא פראבן ומכיל מספר רכיבים פעילים המסייעים בשיקום והזנת עור כפות הידיים: חמאת שיאה - עשירה בנוטרי-ויטמינים הידועים כמזינים את העור; אלנטואין - רכיב טיפולי הידוע כמסייע לשיקום עור פגוע או מגורה  וקומפלקס ייחודי המכיל: גלוקוז וקסיליטול.
מחיר מומלץ לצרכן לקרם ידיים נוטריק: 50.90 ₪ ל- 100 מ"ל.

מוצרים אלה יחד עם שאר מוצרי דוקטור עור, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ.
***
דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח  של רופאי עור, מציע מגוון  מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים פעילים שיעילותם מוכחת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה