יום שני, 30 בינואר 2017

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה משיק: מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת ®Visibly Clear לעור הנוטה לפצעונים

צהרים טובים אהובות


טיפוח, תחום אהוב עליי. לייפסטייל, יופי ובגילי המופלג - מעל 50 זה מתבקש. אני חייבת להפקיד על שימוש בקרמים משובחים, איפור איכותי ולהקפיד להסיר איפור כמו שצריך לפני השינה ולא להתעצל.
להקדיש כמה דקות ביום, בבוקר לשיגרת הטיפוח והאיפור ובלילה לפני השינה- זה מאסט. 
למען האמת, גם בתי יעלי נערה sweet sixteen לא מחסירה כלום ואצלה זה בשיגרה, טיפוח ושמירה על היגיינה והיא התחילה מוקדם וטוב שכך.

ניוטרוג'ינה החברה האהובה עליי משיקה בימים אלה מגבונים נעימים וריחניים לניקוי פנים וזה בדיוק מה שיעל צריכה לעור פניה. תודה רבה




מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה משיק:
מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית מסדרת ®Visibly Clear לעור הנוטה לפצעונים



לפני השינה מומלץ לנקות היטב את עור הפנים על מנת לשמור על בריאותו ונראותו הרעננה. אך לעתים אנו עייפות מידי ואז חבילת מגבוני ניקוי פנים ליד המיטה יכולה לסגור לנו את פינת הניקוי...

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה משיק מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית ומסייע במניעת פגמים בעור והעלמת פצעונים. המגבונים הנם רכים במיוחד, מנקים לכלוך שאריות שומן ואיפור ומסייעים בהעלמת פצעונים מבלי לייבש את העור. ניחוח האשכולית הורודה ממריץ, מעורר את החושים ומעניק לעור תלחושת רעננות. העור  נשאר נקי באופו יסודי ורענן.


אופן השימוש: העבירי בעדינות על הפנים תוך הימנעות מאזור העיניים, עד להסרה מלאה של הלכלוך ושאריות השומן. להשליך לאשפה לאחר שימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 53.40 ₪. החבילה מכילה 25 מגבונים


להשיג ברשתות הפארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה