יום שלישי, 31 בינואר 2017

הרבלייף מציעה: מוצרי טיפוח לפנים על בסיס צמחים - ברוח ט"ו בשבט



שלישי שמייח והפעם עם סקירה של מוצרים של הרבלייף (וכבר סיקרתי לא מעט ממוצריהם)
הפעם בסימן ט"ו בשבט מוצרים על בסיס צמחים.
ג'ל לניקוי הפנים- הדרים - מסתמן כמוצלח ביותר. הריח מטריף והוא עושה את עבודתו נאמנה. גם בתי שהינה בגיל ההתבגרות אמרה שמוצלח.
המוצר השני שבדקתי הוא מי הפנים עם האלוורה - לאישה כמוני שעובדת מצאת החמה עד צאת... גם במשרה מלאה באוניברסיטה, הולכת המון ברגל ולאחר מכן בעיסוקי הבלוג למיניהם אני מרגישה שאני חייבת לעור פניי מי פנים איכותיים כמו שצריך עם חומרים משובחים.
וזה מלבד כמובן התזונה הנכונה ושתיית מים.
תודה רבה להרבלייף.







הרבלייף מציעה: מוצרי טיפוח לפנים
על בסיס צמחים - ברוח ט"ו בשבט




עור הפנים הוא אחד האיברים הראשונים, בו ניכרים סימני הגיל, המושפע מגורמים שונים, כמו: זיהום אוויר, עישון, תזונה, שתייה ואורח החיים. על מנת לשמור על עור צעיר וזוהר לאורך זמן, חשוב לספק לו הזנה מרבית, הן מבפנים והן מבחוץ.

ד"ר להבית אקרמן העוסקת במגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים בתחום רפואת עור ואסתטיקה, הפועלת בשיתוף עם הרבלייף, מסבירה לקראת טו בשבט את חשיבות תמציות ההדרים במוצרי טיפוח: "פירות הדר מכילים כמות גדולה של ויטמין c, חומר מפתח בתעשיית הקוסמטיקה.  ויטמין c הוא אנטיאוקסידנט חשוב, אשר עוזר לעור להיפטר מרדיקלים חופשיים.  כמו כן לפירות הדר ניחוח מרענן שמשרה תחושת רעננות על העור.  בנוסף הדרים מכילים חומצות, אשר עושות פילינג קל לשכבות העור המתות של העור, מה שמגביר את רעננות העור".

חברת הרבלייף השיקה לאחרונה מוצרי טיפוח על בסיס צמחים ופירות הדר מתוך סדרת הסקין אשר מהווה המשך טבעי לפילוסופיה של המותג,  הדוגל באורח חיים בריא ומאוזן. סדרת SKIN מכילה מוצרי טיפוח אשר נבדקו דרמטולוגית וקלינית והוכחו כמצמצמים באופן בולט את סימני ההזדקנות הנראים לעין. במהלך מחקרים שערכה החברה, הוכח כי תוך 7 ימים בלבד, נרשם שיפור משמעותי במצב העור שנראה חלק, רך וזוהר יותר, וגם הגילויים החיצוניים של קמטים הצטמצמו.




בהרכב של המוצרים קיימים למעלה מ- 15 ויטמינים, נוגדני חמצון ומרכיבים צמחיים ביניהם: תערובת אופטימאלית של ויטמין B3, ויטמין C, ויטמין E ואלוורה. מרכיבים אלו מהווים הזנה מאוזנת לעור. כל המוצרים הינם ללא תוספת פראבנים וללא גופרית.

ג'ל ניקוי הדרים - מסיר בעדינות שומן עודף מהעור בשילוב חרוזי מיקרו לניקוי עמוק המרעננים את העור ומעניקים לו מראה זוהר. כמות: 150 מ"ל. מחיר:  111.22 ₪.

מי פנים מרעננים על בסיס צמחים- מי פנים המועשרים באלוורה, מעניקים לחות ורעננות לעור במראה עייף. כמות: 50 מ"ל. מחיר: 84.34 ₪

תרחיץ גרגרי יער לחידוש מיידי של העור-  תרחיץ עשיר בנוגדי חמצון המשלב זרעים של גרגרי יער לקילוף, ומסייע בהשגת עור רך וחלק. כמות: 120 מ"ל. מחיר: 86.96 ₪

מסיכת חימר מטהרת עם נענע- מסיכת חימר עשירה וקרמית מיועדת לשיפור מראה הנקבוביות. כמות:120 מ"ל. מחיר  94.30 ₪

.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה