יום רביעי, 11 בינואר 2017

צילומי התינוקות הייחודיים של הצלמת הבינלאומית הידועה אן ג'דס מככבים על ליין נעלי הבית הבלעדי ברשת "לאפייט"



רביעי שמח חברות יקרות.




חורף ,קררר אני קפואה והכי כיף לי ונעים להיות בבית עם אספרסו מפנק, שוקולד משובח אחרי אמבטיה חמימה וריחנית לבושה בפיג'מה המפנקת שלי ועם נעלי בית נוחות, נעימות, מחממות שזה הכי חשוב ושיהיו גם יפות. 
גם בבית אני צריכה להיות עם הרגשה טובה ונעימה, אל תוותרו לעצמכן ושלא יהיה מצב שתישארנה עם נעלי בית בלויות.

אז כמה אהבות שלי התאחדו ביחד לרגל חגיגת המאורע של נעלי הבית השיקיות עם צילומי התינוקות המהממים של הצלמת המוכשרת - אן ג'דס.
מי שמכירה אותי יודעת שאני מאוד אוהבת לצלם והרבה ואני משתפרת עם השנים, ואני מצדיעה בפני אן ג'דס על צילומים מרהיבים וללאפייט שהשכילו ולקחו ועשו מהלימונים הרבה הרבה מיץ יפה וטרי וגם מרענן.
חידוש מרענן בתחום נעלי הבית. לא עוד פומפון פה, רוכסן שם וכדומה, אלא גלריה שלמה של צילומים מדהימים ביופיים של תינוקות. יש מבחר צבעים ורק לכו לבחור לכן.
אני בחרתי בצבע האהוב עליי בגוונים של חום, תוכלנה לראות בתמונות בהמשך הפוסט.
כעת המבצע ממש משתלם, אם אתן חברות מועדון ואם לאוו פשוט תצטרפו.
ישנם סניפים של לאפייט במרכז, בצפון ובשרון, כעת המחיר שווה לכל נפש.

אז גם בבית אפשר להיות אופנתית וטרנדית.
הנעליים אגב מאוד נוחות ,אז גם יפות וגם נהדרות. מושלמות אמרנו...





תודה רבה ושיהיה חורף נעים, חמים ואופנתי במיוחד.



צילומי התינוקות הייחודיים 
של הצלמת הבינלאומית הידועה אן ג'דס מככבים על ליין נעלי הבית הבלעדי 
ברשת "לאפייט"

יבוא מיוחד של רשת "לאפייט" לחורף

תמונותיה המפורסמות של צלמת הילדים הבינלאומית אן ג'דס (Anne Geddes) מעטרות את ליין נעלי הבית החדש של "לאפייט" - רשת נעליים ותיקים Lafayette Italy.  נעלי הבית עם הצילומים של אן ג'דס נמכרות באופן בלעדי בישראל רק ברשת "לאפייט", והן מעלות חיוך חם ונעים של בית.  
ג'דס האוסטרלית מצלמת תינוקות וילדים כבר למעלה מ-20 שנה.  צילומיה מפורסמים, אהובים ובעלי ייחודיות המקרינה תום וטוהר ילדי.  כל אוהבי החורף והפינוק יתחממו עם נעלי בית אשר תמיד יעלו חיוך על פניהם ויעניקו לרגליהם רכות קטיפתית מלטפת. 

בימים אלה רשת "לאפייט" מקיימת מבצעים מיוחדים לחורף, ביניהן גם נעלי הבית נמכרות במחיר מיוחד של 208 ₪ לחברות מועדון ומצטרפות חדשות.


ניתן להשיג בסניפי הרשת:

תל אביב :       גן העיר – אבן גבירול 71 , 5279036 - 03
רמת גן :          קניון איילון, 6199436 – 03
כפר סבא :      קניון בית יתיר, וייצמן 42, 7450286 -09
ראשל"צ :       קניון הזהב, טל. 03-9524987.
נתניה:             קניון עיר ימים, טל: 09-7684007
קרית ביאליק: קריון 04-8742898
חיפה:              מרכז פנורמה – שד' הנשיא 109,  04-8101696
הרצליה פיתוח: מרכז עודפים הרצליה OUTLET מדינת היהודים 85, 
9569371 – 09













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה