יום שלישי, 10 בינואר 2017

depend - אל תתנו לבריחת שתן לעצור לכן את החיים

בוקר טוב ובריא לכולנו




אני כותבת ונוגעת בהמון תחומים. מנסה, בודקת, רוקחת, אופה, קוראת, צופה והפעם אגע במשהו פחות נעים ,קצת מביך הייתי אומרת והכי טבעי שבעולם. בריחת שתן- נושא רגיש ואינטימי.

לשמחתי איני סובלת מהבעיה של בריחת שתן, אך רבות וטובות אחרות סובלות גם סובלות. אם זה אחרי לידה או מסיבות גיל ,או סיבות אחרות. וכן גם צעירות סובלות מהבעיה לצערי הרב.

נתתי לשכנתי היקרה שלא אנקוב בשמה בחסות האתיקה , היא ניסתה את המוצרים והיא כן סובלת מבריחת שתן ומדוע אני מדגישה ואומרת - סובלת, משום שהיא פשוט בבעיה. לא כל כך מבוגרת אך כבר כמה שנים מאז הלידה האחרונה היא חווה את הסיפור הזה שבא והולך.

המוצרים של depend מושלמים עבורה ומתאימים בדיוק בשבילה.

גם התחתונים וגם התחבושות מתאימים לה לזמנים שונים של היום. אם זה במהלך היום, או ללילה. היא בדקה ויצאה מרוצה והיא לגמרי ממליצה.
אל תתנו לבושה להשתלט עליכן ועשו את חייכן יותר נוחים, נעימים ויעילים.
הפכו את חייכן ליותר קלים ונינוחים. הגוף קשור בנפש וחשוב שנשמור על רוגע ואיכות חיים ויש פתרונות והם זמינים ופרקטיים. 
אני ממליצה גם על פעילות גופנית מתאימה וביקורת אצל רופא/ה בתחום. תודה רבה.



עשרות מיליוני בני אדם בארץ ובעולם מתמודדים עם בעיה של בריחת שתן המתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן בדרגות הרטבה משתנות- מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים. לפי הנתונים העדכניים, גברים ונשים כאחד סובלים מאי שליטה במתן שתן, כאשר 1 מכל 3 מעל גיל 55 עלול לחוות בריחת שתן. התופעה אמנם שכיחה יותר בקרב אנשים מעל גיל 50, אולם עלולה לפגוע גם בגיל צעיר יותר ובעיקר בנשים לאחר לידה.

שימוש במוצרי הספיגה המתאים לכן יכול לעשות הבדל עצום באיכות החיים של מי שחווה בריחת שתן ולהשיב את איכות החיים והביטחון העצמי.
15% מהאנשים החווים בריחת שתן משתמשים במגני תחתון או בתחבושות לבריחת שתן, המתאימים להרטבה קלה ולא בתחתונים שעוצבו במיוחד לבריחת שתן ברמה בינונית עד כבדה. ושימו לב- כמחצית לא משתמשים כלל במוצרי ספיגה!
לאור נתונים אלו כדאי לזכור ששימוש במוצרי ספיגה ייעודים לבריחת שתן בינונית או כבדה , מבטיחים כי תקבלו את ההגנה הנכונה והמתאימה ביותר עבור רמת בריחת השתן שאתן חוות/ים. זה יסייע במניעת ריחות לא נעימים והכל בנוחות ובאינטימיות.
תזמנו את הביקור בשירותים ואל "תתאפקו", בצעו תרגילים לחיזוק רצפת האגן- מאוד חשוב! וכך תשיבו לעצמכן/ם את הביטחון העצמי שאבד קמעה.

מה בסדרה של depend??


מגן תחתון אשר מספק מענה לבריחת שתן קלה במיוחד, מגן תחתון נושם אשר סופג פי 3 ממגן תחתון  רגיל.

תחבושות - מספקות הגנה לבריחת שתן קלה. מנגנון הספיגה המהיר מאפשר הרגשת יובש פי 3 מתחבושת רגילה וכמו כן, מנטרל ריחות .הגזרה היא מיוחדת ומותאמת ויש הגנה מלאה. יש מבחר מידות וגם מתאים לשימוש בלילה.


תחתוני לייקרה- תחתונים חדשניים וצבעוניים המתאימים למבנה הגוף. נלבשים כמו תחתונים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה עם יכולת ספיגה מירבית והגנה גם בזמן פעילות.

תחתוני depend real fit- תחתונים חדשניים במגע דמויי בד שנראים והתחושה היא כמו של תחתון רגיל, התחושה היא דיסקרטית תחת הבגד. נלבש כמו תחתון רגיל. גם הם בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה ועם יכולת ספיגה מירבית. 
ההגנה שתעניק לכן את את החופש לעשות את הדברים שאתן אוהבות/ים.


 הכנסו לאתר להתרשם

www.dependstore.co.il

או לטל'- *2460









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה