יום ראשון, 29 בינואר 2017

מלון פרימה רויאל- סופשבוע עם רעיון- סופשבוע "בלי עין הרע"

שבוע מבורך



היום אני מרגישה שמילאתי את המצברים בסופשבוע האחרון. אני רעננה יותר, מסופקת ושמחה. וכל זאת אודות לפינוקים ולהרגשה הטובה שממלאה אותי כל פעם כשאני שוהה במלון פרימה רויאל ירושלים.

נראות המלון הביתית שבכל קומה יש אישים אחרים שמאפיינים את הקומה כשאנו שהינו בקומה 6 בסוויטה מפנקת וזו הקומה של יצחק נבון עליו השלום, דמות אהובה לכל הדעות ובמיוחד עליי. אדם דגול, צנוע בהלכותיו, היה עתיד בידע, עסק בפיתוח ושימור הלאדינו - על כל המשתמע. שימש כמזכיר של בן גוריון. דמויות מפעם שכבר לא פוגשים בכאלה אישים בימינו לצערי.
הסוויטה הייתה מפנקת עם ג'קוזי מפנק, בקבוק יין ופירות בחדרנו כשמהחלון נשקפת השכונה שלמטה- טלביה. גשם ירד בחוץ וכיאה לסוף ינואר החורף קר ואף ירדו כמה פתיתי שלג שנמס מיד וזכינו לראותו למטה בכניסה למלון בשבת בבוקר.

יום חמישי נפתח מבחינתו סוף השבוע הארוך. הגענו לארוחת הערב שאנחנו כל כך אוהבים במלון. לאחר מכן היה קוקטייל , טרום ההרצאה- סנגרייה חמה ומתוקה נמזגה לכוסות היין בשקשוקים ובהנאה. 
את ההרצאה העביר לנו המרצה דיוויד ניסן - אדם מרתק בעל ידע רב שסיפר לנו ספק בצחוק ,ספק ברצינות על אמונות תפלות ועין הרע.

אצרף כאן תמונות ווידאו מהמיטב... היה מרתק , מצחיק ואם אף אחד לא נרדם (בכל זאת אנשים מבוגרים יחסית) - זה אומר דרשני.

כך זה התחיל...
למחרת בבוקר מוקדם שתינו קפה בחדר  (יש את כל האינסטרומנטים) רפי התייצב בחדר הכושר שלא נופל מחדרי כושר טובים בשכונתנו בפאתי רמת גן.
ארוחת בוקר טובה ויצאנו לסיור עם נורית בזל- מדריכת טיולים מרתקת שעובדת עם מלון פרימה. שכונת נחלאות ולאחר מכן שוק מחנה יהודה, חוויות ויופי בל יתואר והגשם והקור לא עצרו אף אחד מהקבוצה מלצאת. אני ורפי קינחנו בבית קפה אהוב עלינו בירושלים.
חזרנו לחדר לקריאה ומנוחה, ארוחת ערב שבת נהדרת עם אווירה טובה.
בוקר שבת נפתח בארוחת בוקר שווה עם ג'חנון, ביצים חומות, רסק והיריעה קצרה מלהכיל. אנחנו מאוד אוהבים סלטים וגבינות ומאלה יש בשפע בפרימה רויאל ירושלים- הכל טרי, מגוון, צבעוני וטעים מאוד.
תוכלו להתרשם ולראות בתמונות שאצרף כאן בהמשך.
יציאה לסיור מספר 2. שכונת טלביה, ארכיטקטים ויוצרים, אנשים ממעמד גבוה שהתמקמו להם בשכונה זו ,שכונה כזו יפה. נורית בעלת ידע רב ,בלתי נלאית, נמרצת ומעניין וכיף לצאת עימה לסיור. היא אלופה בשכונות ובסיפורים של ירושלים. 
בטלביה ארכיטקטורה מעניינת עם סיפורים מתובלים אינספור. טובה גור הסופרת שכתבה ספרי בלש על רקע השכונה הזו, וביקור מעניין אצל הפסלת תמר איתן שלמרבה הצער בה לא פגשנו (האישה שתחיה בת 98 ונמצאת בדיור מוגן, בזמן הביקור כנראה שנחה צהריים של שבת) בכל אופן, סיירנו במרפסת הצמודה לחדרה וזכינו לראות את הפסלים הכל כך מיוחדים שלה, הסגנון שלה נדיר. גם זאת תוכלו לראות בתמונות שאצרף.
אנחנו פרשנו מפאת הקור , הגשם והברד, מעטים ממש המשיכו עם נורית המדריכה לבית החולים למצורעים ששוכן בשכונת טלביה. מספרים שהיה מעניין.
הגענו להתחמם עם ארוחת הצהריים, חמין נדיר של גריסים ועוד גודיז. המון מנות בשר ועוף משובחות. דגים, סלטים, קינוחים נהדרים, בקלוואות שליוו אותנו עם התה והקפה.
זהו, נגמר סופשבוע נהדר, עם שירות נפלא במלון, השקעה באורחים, נראות יפה ונעימה של המלון. שלווה ואוכל טוב. חדר כושר וג'קוזי.

אגב, מוטי מנהל המלון הצטרף אלינו לסיור של שבת בבוקר והיה נחמד מאוד לפוגשו ולשוחח עמו.
יש עוד סופי שבוע נהדרים עם נושא ורעיון בפרימה רויאל. הכנסו לאתר רשת פרימה ותבחרו במה שמעניין אתכם.







https://www.facebook.com/yafit.erez.9/videos/pcb.10154921025456354/10154921019061354/?type=3&theater





















































https://www.facebook.com/yafit.erez.9/videos/pcb.10154921025456354/10154921024901354/?type=3&theater

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה