יום ראשון, 8 בינואר 2017

שטראוס משנה את חוקי המשחק במקרר החלב ומשיקה את "גמדים שלי"- ללא תוספת סוכר

שבוע נפלא


אני חייבת להצדיע בפני שטראוס אשר כל הזמן נצמדת לטרנד הבריאות הרווח בארץ, מורידה סוכר והרבה ועל כך שיש כל הזמן חידושים ושידרוגים .המוצרים טריים, בריאים וטעימים.

את הגמדים החדשים בלי סוכר! הענקתי לאחיינים הקטנטנים שלי בשמחה.
אחותי מדווחת כי הם כל כך נהנו ובלי סוכר. הם לא הרגישו כלל וכלל ,אחותי מרוצה וכולם נהנים ובגדול. (יותר נכון בגמדי.. :)  

תודה רבה לשטראוס.




שטראוס משנה את חוקי המשחק במקרר החלב ומשיקה את "גמדים שלי"-
ללא תוספת סוכר

לראשונה בשוק מעדני החלב לפעוטות בישראל,
מעדן גבינה לבנה, עם ההרכב הייחודי של גמדים,
שאינו מכיל תוספת סוכר או תחליפי סוכר

כחלק ממגמת פיתוח הייצור של מוצרים מאוזנים מבחינה תזונתית,  החברה משיקה מוצר ראשון מסוגו המאפשר לפעוטות לאכול מעדן ללא סוכר מוסף, ובכך מעמידה חלופה ללא סוכר, למוצר הקיים, על מנת לתת מענה לצורך ההולך וגובר בקרב קהל ההורים.

השקת "גמדים שלי" הינה חלק ממהלך כולל ובהמשך ישיר להשקת "שוקו שלי", וגמדים עם חצי כפית סוכר מוסף.

במהלך משמעותי במקרר החלב ובקטגורית מוצרי הילדים, מחלבת שטראוס משיקה לראשונה בשוק מעדני החלב לפעוטות בישראל, מעדן גבינה לבנה, עם ההרכב הייחודי של גמדים, שאינו מכיל תוספת סוכר או תחליפי סוכר. המתיקות מגיעה מפירוק הלקטוז ומתמצית הווניל בלבד.
"גמדים שלי" מהווה פלטפורמה לחינוך שוק הצרכנים לצריכה מופחתת של המתקה או ללא המתקה בכלל. קונספט "שלי" שהוחל לראשונה בקטגוריית משקאות חלב עם השקת "שוקו שלי" של יטבתה, הצליח לשנות את פני הקטגוריה ואת אופן הצריכה של משקאות חלב עד היום.
בדומה לקונספט של "השוקו שלי", "גמדים שלי" הינו מוצר שבו הצרכן/ההורה יכול להתאים אותו לפי צרכיו ע"י היכולת להמתיק אותו כרצונו על ידי הוספת ממתיקים המומלצים יותר לפעוטות, עם מסר ברור על גבי האריזה: "אתם מחליטים אם להמתיק", במידה וכן מומלץ להמתיק עם סילאן, פרי, טחינה וכדומה.
המוצר אינו מחליף את "גמדים" אלא  מבקש לייצר הזדמנויות לצרכנים ואלטרנטיבית בחירה, להעניק לילד/ילדה מוצר ללא תוספת סוכר.
אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס: "כמובילי הקטגוריה החלטנו להיענות לאתגר שהציבו בפנינו הצרכנים ולהחזיר את השליטה להורים.  בהמשך להפחתת הסוכר שערכנו בחודשים האחרונים בגמדים ובעקבות הצלחת השקת "שוקו שלי", שהצליח לשנות את פני הקטגוריה, בחרנו להשיק, אלטרנטיבה נוספת המאפשרת להורים להחליט כמה סוכר יצרוך הילד שלהם. המהלך הזה הינו חלק מאסטרטגיה רחבה של שטראוס להפחית את כמות הסוכר במגוון מוצרים ולהרגיל את הילדים והמבוגרים לצרוך מוצרים ברמת מתיקות מופחתת".
לאחרונה, הפחיתה המחלבה בפעימה אחת 56% אחוז מהסוכר המוסף בגביעי גמדים, כך שגביע גמדים שעומד כיום על המדף,  מכיל 1/2 כפית סוכר מוסף בלבד.
גבינת גמדים הושקה בישראל בשנת 1991 כמעדן לפעוטות המבוסס על גבינה לבנה עם מחית פרי והרכב תזונתי ייחודי. כמוצר המיועד לפעוטות, שטראוס מאמינה שמוצרים מופחתי סוכר או ללא סוכר כלל, יאפשרו להרגיל את חך הפעוטות לסף מתיקות נמוך יותר כבר מגיל צעיר.


*המוצר בכשרות בד"צ מהדרין הרב רובין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה